• Ik vind covers echt geweldig als artiesten er iets van zichzelf in doen, of er gewoon een heel ander liedje van maken, zoals Marina and the Diamonds - Boyfriend (Justin Bieber cover) en Ben Howard - Call Me Maybe (Carly Rae Jepsen cover)




    Nouja, die vind ik gewoon geweldig. En wat vinden jullie goede covers? (flower)


    As travars

    die zijn inderdaad goed



    ik vind deze twee heel erg goed.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    die zijn inderdaad goed


    ik vind deze twee heel erg goed.


    Die eerste is wel goed ja, bij de tweede vind ik toch het origineel beter, al vind ik het wel leuk dat ze bij het refrein met z'n allen zingen :Y)


    As travars



    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    Van Maroon 5- This love alleen de tekst is anders :3 ,but me likes


    Shoganai i ne~

    Totoro schreef:
    (...)

    Die eerste is wel goed ja, bij de tweede vind ik toch het origineel beter, al vind ik het wel leuk dat ze bij het refrein met z'n allen zingen :Y)

    het originineel is meestal beter, maar ik vind deze versie gewoon heel mooi :)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:00 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    (...)
    het originineel is meestal beter, maar ik vind deze versie gewoon heel mooi :)


    Ja dat is waar, al vind ik degene die ik heb gepost wel beter dan het origineel, maar dat komt gewoon door het liedje lol


    As travars

    Totoro schreef:
    (...)

    Ja dat is waar, al vind ik degene die ik heb gepost wel beter dan het origineel, maar dat komt gewoon door het liedje lol

    ja oke, het origineel van jouw eerste liedje vind ik ook vreselijk no offence


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    (...)
    ja oke, het origineel van jouw eerste liedje vind ik ook vreselijk no offence


    Ik ook hoor hahah, en het origineel van de tweede is ook niet echt van hoge kwaliteit :'D


    As travars

    Deze mag je natuurlijk ook niet vergeten :]



    :9~


    Soms is een beetje rock ook goed voor een song :]


    Nog even en ik zit hier de hele boel vol te spammen :X XD


    Credendo Vides




    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Punk goes pop ftw :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KangDaesung schreef:

    Van Maroon 5- This love alleen de tekst is anders :3 ,but me likes

    Haha, ik moest ook gelijk aan 'This Love' denken



    Dit vindt ik ook een heel mooie cover van "Vårsøg" - Hans Hyldbakk
    Multicyde heeft dit liedje ook gecoverd voordat jtL dit deed

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:19 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KangDaesung schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=6d_cUb6wRxU
    Van Maroon 5- This love alleen de tekst is anders :3 ,but me likes

    Ik was echt mindfucked toen ik dat hoorde toen ik kpop nog maar net kende :'D

    Ailee, zij is great.


    Dit komt uit een tv serie, maar z'n stem is niet echt bewerkt. Het origineel, lol.


    In Korea heb je een heel programma waar de ~beste artiesten van 't land~ tegen elkaar 'strijden' door oude liedjes te remaken en er een eigen tint eraan geven. Ik vind het leuk om te kijken, maar het is wel allemaal Koreaans, dus zul je de liedjes moeten kennen om het te horen.. Je krijgt wel altijd een kleine preview van het origineel te zien though.

    Preview origineel 0:53, begin optreden 2:50. dit was de enige vid met preview van 't origineel die ik kon vinden lol.



    Deze vind ik ook erg goed, maar er staat geen preview bij.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:34 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Maddie Jane is ook goed =)
    En Tanner Patrick ook wel =D
    En nee, ik ga geen video's posten, kan hier niet op Youtube :x


    If a writer falls in love with you, you can never die