• ..aka Ibrahim 8)

    Sara is de vriendin van Ibrahim Afellay. Hij is vaak weg en Sara kan niet met hem meegaan omdat ze nog studeert. Ze hebben al heel lang samen, en zijn van plan om binnenkort te gaan verloven. Althans, dat maakt Ibrahim haar wijs. Maar Sara weet niet dat Ibrahim zich te vaak afgeleid voelt door andere vrouwen. Elke keer als ie met een ander het bed heeft gedeeld, terwijl ie in een ander land zit, belt hij haar op als ‘Onbekend’. Dan weet Sara dat hij weer haar hart heeft gebroken. Ze probeert het hem te vergeven, dat ie kan leren van zijn fouten. Ze neemt veel schuld op zich, als Ibrahim chaos creëert. Ze helpt hem uit de problemen te komen. Maar steeds vaker wordt ze Onbekend gebeld. Sara besluit om een tijdje niks van zich te laten horen waardoor Ibrahim al gauw in de problemen terecht komt. Snel beseft hij dat hij niks is zonder Sara. Hij probeert zich van alle meiden en drank af te zetten. Maar of dat gaat lukken? En of Sara hem nog een keer vergeeft?


    Oké, geen commentaar pliez.
    Doen?
    Titel? Want hij heet tot nu toe: Titelloos (nerd)
    - Kies tussen:
    Incomplete
    Unknown
    I'm all alone and I need you now.

    Rollen?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 19:01 ]


    we've only said goodbye with words

    Sexy men, een story gebaseerd op de dingen die ik allemaal doe en gewoon mijn hele leven (krul) haha echt sexy.:9~ dus sowieso doen junge. :9~:9~ Maar de hoofdrol moet bella heten hoor ö

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:23 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bella, wat is het weer geniaal.
    Ik stem vóór!
    En ik wil een rol. :9~
    & Ik weet nooit een titel ;x


    Hope goes lost but never dies.

    Portugal schreef:
    Sexy men, een story gebaseerd op de dingen die ik allemaal doe en gewoon mijn hele leven (krul) haha echt sexy.:9~ dus sowieso doen junge. :9~:9~ Maar de hoofdrol moet bella heten hoor ö


    Nein :Y) Want Sara is zogenaamd mijn schuilnaam (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Bella, je moet mij wel het vriendinnetje van ronaldo laten zijn he (cat) en de bff van mezelf :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sara heet stiekem Bella.
    & je moet hem doen want dan ga ik hem lezen. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik snap er niks van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italy schreef:
    Ik snap er niks van.

    Beter lezen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Italy schreef:
    Ik snap er niks van.


    Een meisje Sara heeft met Afellay. Als Afellay heeft geneukt met een ander meisje belt hij sara onbekend en dan weet ze dat hij het met iemand anders heeft gedaan. Ze vergeeft hem steeds omdat hij kan leren van zijn fouten. Als ze steeds vaker onbekend word gebeld dan laat ze een tijdje niks van haar horen en komt afellay in de problemen.
    snap je het nu? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Hahahahahahaahahahahahahahahahaha, En hij doet het toch ook met Cassie toch Belloe?


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Hahahahahahaahahahahahahahahahaha, En hij doet het toch ook met Cassie toch Belloe?


    Ja wanst stiekem is hij bi (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ja wanst stiekem is hij bi (nerd)

    Hé ben ik bi? o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Ja want stiekem is hij ibi (nerd)


    Niett.
    Rose was ibi, ik was cassie.
    Dat maak ik dan nu officieel bekend. :9~

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:31 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Een meisje Sara heeft met Afellay. Als Afellay heeft geneukt met een ander meisje belt hij sara onbekend en dan weet ze dat hij het met iemand anders heeft gedaan. Ze vergeeft hem steeds omdat hij kan leren van zijn fouten. Als ze steeds vaker onbekend word gebeld dan laat ze een tijdje niks van haar horen en komt afellay in de problemen.
    snap je het nu? (krul)

    Wat heeft dit dan met Rose te maken? Echt serieus ik snap het helemaal niet maar oke, ik ben dan vast dom.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bah, maar dan doe ik het met jouw Bella Oo


    SLOAN.

    En ik deel het bed met Pershoofd. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus