• Sara is de vriendin van Ibrahim Afellay. Hij is vaak weg en Sara kan niet met hem meegaan omdat ze nog studeert. Ze hebben al heel lang samen, en zijn van plan om binnenkort te gaan verloven. Althans, dat maakt Ibrahim haar wijs. Maar Sara weet niet dat Ibrahim zich te vaak afgeleid voelt door andere vrouwen. Elke keer als ie met een ander het bed heeft gedeeld, terwijl ie in een ander land zit, belt hij haar op als ‘Onbekend’. Dan weet Sara dat hij weer haar hart heeft gebroken. Ze probeert het hem te vergeven, dat ie kan leren van zijn fouten. Ze neemt veel schuld op zich, als Ibrahim chaos creëert. Ze helpt hem uit de problemen te komen. Maar steeds vaker wordt ze Onbekend gebeld. Sara besluit om een tijdje niks van zich te laten horen waardoor Ibrahim al gauw in de problemen terecht komt. Snel beseft hij dat hij niks is zonder Sara. Hij probeert zich van alle meiden en drank af te zetten. Maar of dat gaat lukken? En of Sara hem nog een keer vergeeft?.


    Rollen:
    - bf Sara Argentinia
    - zwangere meisje van Ibrahim Unusual
    - Vriendinnetjes van voetballers
    *Cristiano Ronaldo Portugal
    *Eljero Elia Argentinia
    *Ricardo Kaka S0UNDTRACK
    *Fernando Torres Springbreak
    *David Villa Italie
    *Iker Casillas Footballeur
    *Rafael van der Vaart VivaEspana

    - Zelfverzonnen rol

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Foto of beschrijving:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?:

    Alles invullen graag.
    Ik kies niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 17:54 ]


    we've only said goodbye with words

    Rol: Vriendinnetje Cristiano Ronaldo
    Naam: Rose Vida
    Achternaam: Valderez
    Foto of beschrijving: Klik Rose, 19 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    Karakter: Rose is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Rose denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Extra: Toen ze maar 5 jaar was zijn haar ouders gescheiden en is ze met haar vader vanuit Amerika naar Portugal verhuisd. Ze heeft een duitse herders puppy genaamd Bradley die ze altijd met zich mee neemt, ook op vakantie. En ze heeft een foto van haar en haar vader die ze ook altijd bij zich heeft om er steeds aan herinnerd te worden dat ze veel geluk heeft in het leven en dat ze met beide benen op de grond moet blijven.
    Titel?: Ik ga denken voor je.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 10:56 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendinnetje David Villa
    Naam: Kate
    Achternaam: Rivera
    Foto of beschrijving: Kate is een meisje met zwart/bruin stijl haar en een mooie gave huid. Haar ogen zijn groen en amandel voormig. Ze heeft een slank postuur en is ongeveer 1.75. Ze heeft lange benen waar ze erg trots op is. Ze heeft een moedervlek net boven haar lip. Haar lippen zijn best vol gevormd en hebben een mooie vorm van nature. Kate heeft een mooi figuur en mooie rondingen.
    Karakter: Kate is een meisje waarvoor vriendschap nummer een staan. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en neemt het altijd voor ze op en soms raakt ze in situatie's verstrikt die best erg zijn. Ze is een mooi meisje en veel jongens vinden haar knap ze word alleen best snel verlegen als iemand een opmerking geeft over haar uiterlijk. Ze is erg behulpzaam en wil mensen graag helpen okal is dat niet altijd mogelijk. Ze is bijna altijd vrolijk en blij. Ze is een nuchter type en staat open voor veel. Ze raakt snel bevriend met mensen aangezien ze open staat voor iedereen. Kate heeft veel positieve kanten maar ook negatieve kanten. Ze kan snel gestrest raken een ook jaloers. Meestal ziet ze de positieve kanten van het leven maar is ook snel overbezorgd. Kate is nog best jong dus erg leergierig en ondhoud dingen erg snel. Ze is iemand die erg veel praat maar ook een luisterend oor heeft.
    Extra: Kate heeft een husky pup genaamd Wolf
    Titel?:
    - Love can be so tricky
    - What about your phone calls
    - Stop Calling me

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:33 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben echt lui maar toch wil ik de vriendin van Torres zijn. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: vriendin Ricardo Kaka
    Naam: Joelle
    Achternaam: Cruz
    Foto of beschrijving: Joelle heeft blond gekruld haar wat ze meestal wild heeft zitten, vaak draagt ze er hippiebandjes/linten/haarbandjes in. ook draagt ze graag opvallende make-up en opvallende kleding. ze draagt het liefste gekke printen, en veel frutsels. Joelle is 1.70 m lang en heeft prachtige lange benen.
    Karakter: Joelle is een lief maar buitengewoon slim meisje. Joelle heeft een flink stel hersens en weet die ook altijd goed te gebruiken, ze heeft haar VWO-diploma en ze heeft de universiteit gestudeerd. ze wilde psyciater worden, maar toen haar vader overleed stortte hij wereldje in. ze was goed bevriend met haar vader, en kon zonder hem niet leven. Joelle heeft zichzelf wel hersteld, ze is nu een vrolijk meisje met gevoel voor humor. vaak wordt ze aangesproken omdat ze er zo apart en gewaagd uitziet, maar de meeste mensen bedoelen het positief. Joelle heeft veel vrienden omdat ze hart van goud heeft en echt heel grappig is. Joelle heeft een aanstekelijke lach en heeft vooral droge humor. Joelle is een vroege vogel en is bijna nooit chagerijnig, behalve wanneer ze last heeft van haar maandelijkse probleem.
    Extra: Joelle kende Ricardo nog niet, maar op haar vakantie heeft ze hem leren kennen en beide vielen ze als een blok voor elkaar.
    Titel?: the unknow phone calls -neexd-
    call me with your true number -ookniet-
    Ibi's sectret phonenumber -nope-

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:04 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Een vriendin van Sara + Vriendin Robin van Persie.
    Naam: Dewy
    Achternaam: Jansen
    Foto of beschrijving:Dewy 1

    Dewy 2
    Karakter:Dewy is een vrolijk en open meisje.Ze doet altijd gek en is vaak te vinden in discotheken.Ze neemt het niet nouw met een sigaretje en alcohol.Dewy houdt van Tekenen,Schilderen,Film kijken,Verhalen schrijven en Lezen.Hoewel Dewy bekend staat als 'het vriendinnetje van V.Persie' is ze helemaal geen voetbal vrouw.Met haar 20 jaartjes kan ze erg kinderachtig zijn als het gaat om lol en houdt echt super gek doen.Ze is erg onhandig en slordig waardoor ze snel iets laat vallen of kapot maakt of kwijt maakt.Mar voor de rest is Dewy een meisje met een gouden hart.
    Extra: Dewy was een oude school vriendin van Sara.Ze hadden altijd veel lol maar toen ze nar de middelbare gingen raakte ze elkaar uit het oog.Naar een paar jaar bleken ze de zelfde opleiding te volgen en nu ze altijd bezig zijn met hun studie's gaan ze vaker met elkaar om.Maar toen bleek dat Sara ook een 'Voetbal vrouw' was werdt Dewy nog gekker!Want nu was ze niet de enige die gek deed bij de wedstrijden.
    Titel?:Ibrahim,I know what you did last night?

    ik ben niet zo goed ik titels :$

    maar ik hoor het wel als ik de rol heb.

    xx

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:06 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben lui, ik wou niet invullen, maar voor jou vul ik in, dus voel je cool.:9~
    Rol: Bf Sara & Vriendinnetje David Villa Sánchez.
    Naam: Crystal Bo.
    Achternaam: Rodriquez.
    Foto of beschrijving: Klik. Crystal heeft lange bruine haren en een schuine lange pony. Ze heeft grote bruine amandelvormige ogen waar ze vaak heel veel mascara op doet en draagt vaak zonnenbrillen.
    Karakter: Crystal Bo is een vrolijk meisje dat bijna altijd vrolijk is. Ze is aardig tegen vreemden maar nóg aardiger tegen vrienden. Ze heeft bijna geen vijanden, want ze houdt niet echt van ruzie. Ze heeft wel een paar vijanden maar daar denkt ze bijna nooit aan. Crystal houdt van Sara als de dood en wilt haar nooit verliezen. Ze vind haar de beste Bf van heel de wereld. Crystal kijkt positief tegen het even aan en probeert al het negatieve te ontwijken. Ze kan soms bot uit de hoek komen, maar dat is nooit haar bedoeling. Verder is ze behulpzaam en grappig.
    Extra: De kleur van Crystall's nagels staan gelijk aan haar buien. Meestal is ze vrolijk, dus zijn haar nagels ook vrolijk gekleurd.
    Titel?: Ik denk al.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:19 ]


    Smiling but close to tears.

    Springbreak schreef:
    Ik ben echt lui maar toch wil ik de vriendin van Torres zijn. :Y)


    Ik ben te lui om een antwoord te bedenken haha (krul)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ik ben te lui om een antwoord te bedenken haha (krul)

    Haha dat is wel erg lui. :Y)
    Ik heb wat gekopieerd van iets anders, dus dan doe ik dat wel. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Doe maar het zwangere meisje.
    Naam: kate
    Achternaam: Lucky
    Foto of beschrijving: Kate Lucky
    Karakter: kate is een vrij rustig persoon die veel om anderen denkt. Ze helpt degene die hulp nodig hebben. of als kate denkt dat ze hulp nodig hebben. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze boos is moet je ook uit haar buurt blijven.
    Kate is erg onhandig en chaotisch. Er gaat geen dag voorbij dat ze valt of struikelt. De deurpost is haar grootste vijand. Daar knalt ze het vaakst tegenop.
    Aan Kate heb je een goede vriendin. Ze zou niet snel iets doorvertellen wat je niet wilt. Behalve als die persoon in levensgevaar is.
    Extra: Kate wil heel erg graag haar eigen fotostudio. Ze reist de hele wereld rond en maakt de meest prachtige foto's. Maar nergens kan ze haar plek vinden om te blijven. Ze wil haar eigen studio hebben zodat ze daar ook moet blijven.
    Titel?: Onbekend nummerx'D


    Music is the new sex

    Rol: Het vriendinnetje van Nando :Y) -Fernando Torres dus-
    Naam: Whithey
    Achternaam: Camino
    Foto of beschrijving: Whitney is een beeldschone jonge dame. Haar bruine haren staan perfect bij haar bleke huid en haar blauw groene ogen. Haar gezicht is prachtig gevormd en ze heeft duidelijke jukbeenderen en prachtige perzikroze lippen. Whitney is 1 meter 70 en héél erg slank
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Extra: Ze heeft een kinderwens.
    Titel? ik denk voor je.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:11 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Vriendinnetje van Rafael van der Vaart
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Foto of beschrijving: Kim heeft een blanke huid die snel bruin word zodra ze in de zon komt, ze heeft lichtblond haar dat snel krullerig word, ze heeft lichtblauwe ogen en lichtroze lippen. Ze is best klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale meisje.
    Karakter: Lief, aardig, verlegen, gevoelig, rustig, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, creatief, optimistisch, muzikaal, grappig, praat veel in het bijzijn van vrienden en/of familie maar is bij vreemden erg stil en verlegen, fatsoenlijk en netjes.
    Extra: Kim is van Nederlandse afkomst maar heeft wel een oma die in Spanje woont. Kim is er trots op dat ze Nederlands is en draagt ook vaak oranje dingetjes of vesten met de vlag van Nederland erop. Veel jongens vind haar leuk maar daar merkt ze weinig van.
    Titel?:
    - You have no idea
    - Secret lovers
    - You know that the time is there, when he calls you.
    - Lovely boys have lovely problems.

    Ik zou echt heel graag de rol willen hebben.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:25 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Titels:
    - And deep down, I can't live without you.
    - And it sucks, because I know he's out there falling in and out of love with girls, that aren't me.
    - Don't say that you love me, if you can't prove it.
    - Feelings change, memories don't.
    - Good girls always fall for the bad boys.
    - I want to be your favourite hello and your hardest goodbye.
    - If you want my future, forget my past.
    - Our love was like the titanic, said to be unsinkable.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik pik even er een van een oud topic in. Ben lui ;x


    SLOAN.

    Invullen:
    Rol: Vriendinnetje David Villa of Fernando Torres.
    Naam: Charmaine
    Achternaam: Deloûpe
    Foto of beschrijving: Bruin haar, blauwe ogen 1.73 en een mooi figuur.
    Karakter: Aardig, koppig, vaak bitchy omdat ze zichzelf verdedigd.
    Extra: Nope.
    Titel?: Try To Cheat This Time,Boy.

    Foto; http://www.exposay.com/celebrity-photos/victoria-justice-the-ant-bully-los-angeles-premiere-1L4N60.jpg

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:53 ]

    Rol: Vriendin Sara & vriendinnetje Iker Casillas c:
    Naam: Nasthaya
    Achternaam: Ayre
    Foto of beschrijving: Nathasya heeft lang bruin haar, gekleurd. Van nature heeft ze lichtbruin tot blond haar. Haar ogen zijn groen die naarmate ze meer naar haar pupil toe gaan, blauw worden.
    Karakter: Verlegen, aardig, onwijs hyper bij de mensen die ze goed kent, is best wel agressief, maar dan op een vriendelijke manier. Koppig, wel een doorzetter, heeft sarcastische -maar niet pijnlijke- en droge humor, kan goed tegen een grapje. Is een beetje een pervert, haha.
    Extra: Ze draagt nooit hakken, want die zitten niet lekker, haha D:
    Titel?: The Unknown Caller? D:


    I hope heaven needs you more than I do now.