• Hoi!
    Ik ben Iris, en ik ben dertien jaar oud.
    Mijn hobby's zijn onder andere lezen, tekenen, muziek luisteren, piano spelen (ik zit sinds twee jaar op les), skaten, en computeren.
    Ik zoek dus mensen/kinderen om mee te praten, op Quizlet, Skype, Msn, w'app, verzin maar iets. Maakt me niks uit.. Ik ben hiervoor bereid mijn nummer te geven. Ik ben aardig vaak online :Y)

    Bedankt voor je reactie!
    x

    P.s (volgens mij heb ik dit bij zo'n beetje al mijn topics gevraagd) - is dit de goede plaats hiervoor?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 22:58 ]


    Nypmh > Yaspis

    Ik ben Amber, ben ook dertien jaar en ga nu naar HAVO 3.
    Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, skaten, verven en gitaar spelen -ookal kan ik het niet echt-. (:
    Als iemand anders ook met me wilt praten mag je heus wel een PB'tje sturen. ^^

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:10 ]

    Ik ben Denize, word 21 augustus 14 en ga naar HAVO 3 ^^
    Mijn hobby's zijn: Lezen, Schrijven, met mijn vrienden rondhangen, shoppen, voetbal (Meer om te kijken dan..), basketbal en ontwerpen ^^

    x


    El Diablo.

    Ik ben Ella, ik word 7 september 14, en ik ben nu dus 13 c: Ik ga volgend jaar Humane Wetenschappen doen (ik weet niet of je dat kent, een richting die je kunt volgen in belgie)
    Mijn hobby's zijn piano spelen, muziek luisteren, schrijven en Q, en voor de rest ben ik gewoonweg te lui om op een 'echte' hobby te gaan c:
    Voor de rest hou ik van eten slapen en one direction. ^^

    Oh, and if we're gonna talk; I prefer Whatsapp (:

    Hii,
    Ik ben Nichelle, ik ben ook 13 jaar en word 2 februari 14.
    Mijn hobby's zijn; Lezen, tekenen, fotografie, muziek luisteren, zingen (ookal kan ik het niet (A)), met dieren bezig zijn en paardrijden. :3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:14 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn gb staat altijd open voor een praatje :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hallo :D
    Ik ben Anne, ook 13 jaar. Ik hou ook van lezen en ben op het moment bezig in de engelse versie van Percy Jackson en de Olypiërs en de vloek van de titaan.
    Ik hou ook van tekenen en naar muziek luisteren (ik luister bijna overal naar) ik computer vaak en speel graag games op mijn nintendo. Oeh ik ben dol op Cherry coke <3
    Euh, ik kan verlegen zijn :D...maar het zou leuk zijn om met je te praten ^-^


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Hey, ik ben Melissa (:
    Ik ben 14 en ga naar 3 Gymnasium.
    Mijn hobbies zijn zingen, gitaar spelen, gamen, lezen, schrijven, bands en muziek in het algemeen (a)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    hey! ik ben lesley
    ik ben 14 en ga naar 3 vmbo-t
    ik hou van: lezen, zingen (alleen wel vals XD) , tekenen, muziek luisteren en schrijven
    het zou leuk zijn om een praatje te maken!
    als iemand interesse heeft kan je me een pb sturen (cool)

    Ik ben Yvonne, 16 jaar, ja oud ik weet het. Ik heb nu een vmbo-t diploma en ik ga de opleiding Pedagogische Medewerkster niveau 3 doen. (kinderopvang) Mijn hobby's zijn dansen, schrijven, lezen, rpg'en, luieren en vals zingen. Ik ben een grote Directioner en een Gleek. Ehmm, ik ga niet op vakantie, ook niet geweest. Ik zit nu 11 jaar op scouting en dansen en ik ben een trotst (Noord) Brabander.

    Mijn pb, gb staan open en ik wil oko best via de mail


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hi,
    Ik ben Joëlle, 100-85 jaar oud, mijn Hobby zijn:
    Skaten, Muziek Luisten, Ukelele spelen, Schrijven, Quizleteren, Computeren en Aardrijkskunde en ik ben een beetje geobsedeerd door twilight en vampiers ^^
    Het lijkt wel leuk om met je te praten via Wap,
    Duseuh, dit was het wel, :)


    ©1998

    Hallo ik ben Erieka. Lang geleden ben ik op deze aardbol neergezet. Op één december wordt dit gevierd, dan word ik achttien jaar oud. Ik ben onmiddellijk te herkennen aan mijn blonde haar, dit ga ik eind dit jaar waarschijnlijk chocoladebruin verven. Ik heb een liefde voor emo kledingstijl. Ik vind dat echt fantastisch, mede omdat ik een hekel heb aan zo'n beetje elke vorm van mainstream. Ik wil graag mezelf kunnen zijn en niet meelopen in de grote menigte. Ik kan soms best wel bot zijn, maar dat komt omdat ik vrij regelmatig erg chagrijnig ben. Ik kan ook best wel lief zijn. Enkele jaren geleden heb ik hier mijn account aangemaakt dankzij het meisje waar ik ook mijn eerste story mee heb geschreven, deze story staat op inactief en zal herschreven worden. Ik heb hier ook een heel aantal vrienden gemaakt en ik kan altijd terecht bij mensen. Ik kan altijd bij een persoon terecht in het bijzonder. Ik schrijf ook een story met haar genaamd One Infection. Ik schrijf normaliter eigenlijk nooit fanficties, maar dit is een échte uitzondering. Ik heb twee katten van ongeveer 7 jaar oud. Ik heb een zwak voor beide. Ze heten Pim en Pom. Vooral Pom heeft me heel erg gesteund toen ik het moeilijk had. Het gaat nu allemaal weer de betere kant op en ik hoop ooit nog los te komen van mijn dysthyme stoornis. Fan noem ik mezelf niet snel van dingen, maar ik ben dol op het spel League of Legends. Ik luister graag naar vele soorten muziek, dit ligt echt aan mijn humeur. Ook heb ik mezelf beloofd dat ik ooit ga cosplayen, dus dat ik ga ik over een jaar hopelijk ook doen.

    Dit hele verhaal staat ook op m'n profiel. Laat 't maar horen als je interesse hebt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 23:31 ]


    26 - 02 - '16