• Nou ik kan mijn kaartje van mijn camera niet in de pc stoppen, omdat het zegmaar een andere pc eerst dan die ik eerst had. Eentje zonder zo'n kaartlezer zeg maar. (mijn andere computer is stuk, vandaar) En ik heb geen usb draadje voor mijn camera dus krijg ik mijn nieuwe foto's dus niet op de computer.
    En dat vind ik stom D:
    Heeft iemand dat ook wel eens?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Euhm, naar de winkel gaan van de camera en een usb draadje vragen?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Je kan ook een losse kaartlezer kopen, met usb aansluiting.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Je kan ook een losse kaartlezer kopen, met usb aansluiting.

    Ja dat dacht ik dus ookal, maar aan de ene kant vind ik dat geldverspilling aangezien we nog wel een computer hebben. -die van mijn ouders- maar ik daar nu niet op mag D: Haha maarja, ik vind het wel stom want we hebben zo'n usb ding maar je zo'n klein kaartje in kan steken maar niet waar je zo'n groter kaartje in kan steken D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja dat dacht ik dus ookal, maar aan de ene kant vind ik dat geldverspilling aangezien we nog wel een computer hebben. -die van mijn ouders- maar ik daar nu niet op mag D: Haha maarja, ik vind het wel stom want we hebben zo'n usb ding maar je zo'n klein kaartje in kan steken maar niet waar je zo'n groter kaartje in kan steken D:

    Die dingen zijn volgens mij niet zo duur hoor (:
    Maarjah, stom is het wel idd


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Je kan ook een losse kaartlezer kopen, met usb aansluiting.


    Die heb ik ook gekocht, heel handig. :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    BLIND schreef:
    (...)
    Die dingen zijn volgens mij niet zo duur hoor (:
    Maarjah, stom is het wel idd

    Nou dan is het wel mooi denk ik. Als ze niet heel duur zijn dan koop ik er misschien aan het eind van de vakantie één als ik nog geld heb. (krul)
    Maar anders moet ik zo maar even op de pc van mijn ouders die foto's doormailen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miss heeft iemand die je kent een computer waar het wel kan, of zo'n kaartlezer die je mag gebruiken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan