• halllo, ik wou iedereen vragen om hier het meest beschamende moment van je leven te vertellen.
    of van de afgelopen week xd
    dat van mij was 2 week geleden fietste de jongen langs die ik leuk vind terwijl ik de vaatwasser stond uit te pakken. niet zomaar uitpakken maar zonder make-up en me haar niet gedaan en dan ook nog dansen alsof je 1 of andere aap bent .
    ik schaamde me dood :$


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dt van mij is al een tijdje geleden. Was echt erg'
    Ik liep met me moeder over straat, kom ik een jongen tegen die ik al heel lang leuk vind. Ik werd dus helemaal rood, zegt mn moeder. 'Je word helemaal rood!' ook nog eens vet hard. Toen zei ik maar 'Nee mam! Dat is mn rouge' :$

    Hmm, ik maag genoeg beschamende momenten mee, maar ik vergeet ze steeds :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een beschamend moment gehad waardoor ik me nog steeds schaam voor m'n jeugd.

    Zoals je wel kan verwachten zet ik het hier niet neer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oei, dat is wel heel erg ;x
    Mijn beschamendste moment was toen ik dwars de jongenstoilet inga en daar de jongen die ik leuk vind staat en zegt "je mag hier niet komen, dat weet je toch?". En toen raakte mijn hoofd met hersens, verstand en al de kluts kwijt zoals elke keer dat hij me aansprak. Dan ga ik vervolgens met een knalrood hoofd de toilet uit
    Ook niet echt charmant als je het mij vraagt..
    Xx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Tegen de glaze deur oplopen, op school. Terwijl je crush achter je loopt en tegen je opbotst.

    Dat laaste was nou niet echt erg, maar dat eerste wel:X


    Geen reclame, please.

    Mhihi, blijkbaar zijn de 'crushes' altijd in de buurt als je net je meest beschamende moment meemaakt ;D

    Ik stond met m'n beste vriendin bij de kluisjes op school te praten over m'n crush. Hoe leuk hij wel niet is, en hoe knap etc. En toen zei m'n vriendin doodleuk: Debbie, hij staat achter je.

    Toen schaamde ik me heel erg, want toen draaide ik me om, en hij stond er idd, me volop grijnzend aan te kijken..:$


    Tears falling down because you break my heart...

    Icon schreef:
    Hmm, ik maak genoeg beschamende momenten mee, maar ik vergeet ze steeds :'D


    Only losers can act the way you do

    xDebbie schreef:
    Ik stond met m'n beste vriendin bij de kluisjes op school te praten over m'n crush. Hoe leuk hij wel niet is, en hoe knap etc. En toen zei m'n vriendin doodleuk: Debbie, hij staat achter je.

    Toen schaamde ik me heel erg, want toen draaide ik me om, en hij stond er idd, me volop grijnzend aan te kijken..:$


    Én wat zei ie?


    Geen reclame, please.

    xKooks schreef:
    (...)

    Én wat zei ie?


    Eerst een hele tijd niks, en toen durfde ik hem ook niet meer aan te kijken enzo, maar toen een paar dagen later op msn zei ie dat ie mij ook leuk vond. (:
    Toch nog iets goeds uit gekomen ;p


    Tears falling down because you break my heart...

    ik had gisteren een pyamadag. mijn pyama bestond een kort rood shortje, een wit topje, mijn haar helemaal in de war en zonder make-up. en toen stond mijn vriendje voor de deur en toen stond ik met hem te praten en toen passeerde er een jongen van mijn klas. :$


    Change, the only good thing in this world.