• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jihaaaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ()


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    "Niall One Direction gaat heus niet zo snel uit elkaar geloof me maar" glimlacht ze naar me. Shit ik was weer eens aan het ratelen geweest, ik zag het de verbaasde blik in mijn ogen. 'En misschien moeten jullie wel minder optredens doen voor Liam en zijn kindjes maar dat is dan toch niet zo erg? Ik bedoel je zult ze vast geweldig vinden.' en ik grijns onwillekeurig "Ik heb ze al beloofd dat we vaak naar Nando's gaan" grijns ik. Je kon me gek noemen ofzo maar het was belangrijk dat je daar vaak ging eten. "Ik was aan het ratelen he?" mompel ik zacht en sla me denkbeeldig voor mijn hoofd. "Na dan ga ik je denk maar vertrouwen" grinnik ik. Mijn eigen zorgen even vergetend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Eerst douchen, daarna reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik lach zacht. 'ja je was aan het ratelen maar dat geeft niet.' ik kijk naar hem. 'ik ben allang blij dat je weer lacht.' zeg ik en glimlach op mijn beurt. 'zullen we iets leuks gaan doen?' stel ik dan voor.

    Niall James Horan.

    "ja je was aan het ratelen maar het geeft nietas. Ik ben allang blij dat je weer lacht' ik glimkach even 'zullen we iets leuks gaan doen?' vrolijk knik ik. 'ideetjes? We kunnen misschien iets lekkers bakken om te vieren dat het een tweeling wordt" stel ik vior.ik kon heel goed marsepeiben dingen maken dusbeen tweeling moest lukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik glimlach instemmend. 'dat klinkt als een goed idee al weet ik niet of ik zo goed ben in dat marsepein gedoe' lach ik. 'dus wat maken we? Een taart of cakejes?' vraag ik enthousiast en loop alvast de trap af naar benden. In de keuken was ik alvast mijn handen.

    [Of ik vergeet het o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Terwijl Safaa druk aan het praten was over haar school en haar vriendinnen, stopte ze opeens. 'Ik mis je, Zaynie' murmelde ze en ik zag een traan over haar wang rollen. Gelijk wilde ik opstaan en het huis uitrennen, om naar haar toe te gaan. 'Ik jou ook, Safaa' zuchtte ik en ik voelde tranen in mijn ogen prikken. Snel wreef ik in mijn ogen om ze tegen te houden. Niemand hoefde Zayn Malik te zien huilen. 'Oh, oké' zei ze tegen iemand. 'Van mama moet ik stoppen. Doei Zaynie, ik hou van jou!' riep ze snel en het scherm werd zwart. Dit keer stopte ik het niet, en voelde één traan over mijn wang glijden. 'Ik ook van jou, Safaa. Ik ook van jou' zei ik hees en ik klapte mijn laptop dicht. Toen ik me omdraaide zag ik Demi en Niall staan. Zonder enige traan in te houden rolden ze over mijn wangen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan.
    Ik grijns 'kies jij maar een taart is wel makkelijker' glimlach ik. Ook ik was mijn handen. Koken kon leuk zijn maar ik deed het niet vaak. Ik had er het geduld niet voor en at meer als de helft op. Uiteindelijk kozen we voor taart. 'ik begin alvast de poppetjes'glimlachend ga ik aan het aanrecht zitten en geconcentreerd begin ik te kneden en vormen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'ik begin alvast de poppetjes'glimlachend Niall. Ik knik en pak de taartmix zodat we zometeen in iedergeval een taart hadden om te versieren. Ik mix het beslag en zet de oven aan zodat die kan voorverwarmen. Wanneer het beslag klaar is doe ik die in de taartvorm en schuif die de oven in om te bakken. Daarna was ik de spulletjes af en zet de restanten in de koelkast voor ik mijn handen was.

    Niall James Horan.
    Met mijn tong buiten bord van concetratie maakte ik het laatste baby'tje af. "Zo niet super maar het kan er mee door" mompel ik goedkeurend. Ik les ze op twee kartonnetjes zodat ze nergens aan plakte en liep voor zichtig naar het aanrecht waar ik ze neer zette. Snel ruim ik alles op en was mijn handen. In de kast rommel ik voor van die snoepstift dingen waarmee je teksten kunt schrijven "jij mag schrijven, ik wed dat jou handschrift mooier is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "Zo niet super maar het kan er mee door" Zegt Niall 'Ah Niall ze zijn geweldig!' Lach ik en bekijk de twee babytjes van dichtbij. "jij mag schrijven, ik wed dat jou handschrift mooier is" Ik glimlach. 'Maar wat moet ik op schrijven?' Vraag ik en ga met de taart voor me zitten. 'Ik ken ze beide nog niet zo heel erg goed en ik heb nog nooit iemand moeten feliciteren met hun kindjes.' Zeg ik en neem de stift aan.

    Niall Horan James.
    ik glimlach "Maar wat moet ik schrijven?" vragend kijkt ze me aan. "Ehm gewoon gefeliciteerd met jullie tweeling denk ik maar." gaf ik toe na even nadenken.
    Ik staarde even naar buiten, het schemerde perfect. "Wacht heel even" mompel ik onduidelijk. Snel ren ik naar buiten naast het zwembad, gelukkig kno je dat vanuit hier n iet zien. Verschillende lichtjes stak ik aan en leit ze in het zwembad drijven. Rozenblaadjes strooide ik om de deken heen en legde de roos en fles neer. Nu hopen dat het goed ging. Snel storm ik naar boven "Mensen alsjeblieft komend half uur niet naar buiten dankje" roep ik in de slaapkamer. Zo ga ik alle kamers af "alleen als het echt nood is" zeg ik erachteraan bij Mackenzie en Liam. Daarna snel ik me terug. Zodra Demi het erop heeft gezet zetten we hem even appart, komend half uur kwam niemand hier godzijdank. "uhm wil je even mee naar buiten komen?" vraag ik stamelend en wordt rood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan