• Oké, ik heb een nieuwe achtergrond op hyves. De tekst las ik op internet; 'I'm not telling you it's going to be easy, I'm telling you it's going to be worth it.' Die zin heb ik met picnik zelf op een witte achtergrond gezet.
    Deze dus.
    En nu blijkt iemand, een 'vriendin' (Op hyves) die zomaar gestolen te hebben, dus zij heeft hem nu ook als achtergrond.
    Ik kan daar echt niet tegen, oké, het plaatje is niet heel bijzonder. Maar het betekend veel voor me, -privézaken-, je kunt dat toch ook gewoon even vragen?

    Heb ik dat nou, of ben ik aan het overdrijven?D:

    Oja, ik heb trouwens gezegd dat ik het niet zo leuk vind, zegt ze alleen maar; 'Tja.'

    EDIT; Haar hyves link, maar doe wel lief hoor.D:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 20:13 ]


    everything, in time

    Oh daar word ik ook zo pislink van hè.
    Ik zou een nog mooier plaatje gaan maken. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oke das best dom van der, lekker origineel *draait met der ogen*


    Change, the only good thing in this world.

    Als je het zelf hebt gemaakt, vind ik wel dat ze het even mocht vragen, maar misschien wist ze dat niet? ;3


    All was well.

    omygosh, komt me heeeel bekend voor! Mijn vriendin ging al mijn woordje nadoen -.-. Maar ik weet niet hoe je hier op kan reageren, Ik bedoel je kan het als compliment zien, maar ook als dikke na-aperij. Hmmm....


    Alleen maar tranen van geluk

    Psychic schreef:
    Oh daar word ik ook zo pislink van hè.
    Ik zou een nog mooier plaatje gaan maken. (':


    Ja maar ik wil DIE tekst. En zo is het net lekker rustig zeg maar.x;


    everything, in time

    JBM schreef:
    Als je het zelf hebt gemaakt, vind ik wel dat ze het even mocht vragen, maar misschien wist ze dat niet? ;3


    Jawel, want ik heb hem ook gewoon bij mijn foto's staan en daar staat ALS TITEL; 'Stole the text, made the picture.'


    everything, in time

    Aaaargh ik ken het, ik kan daar ook niet tegen. Gewoon zeggen dat je dat echt níet wil.


    Alis volat propriis.

    Ah, dat is echt een naaistreek. Lekker origineel van haar, haha. Ik zou als ik jou was gewoon een nog mooier plaatje maken, zodat ze dan jaloers wordt ofzo, haha. Nee, ik heb geen idee. (:

    Dan maak je een andere rustige en ben je alsnog uniek? :Y)
    En dan zeg je tegen haar dat je het zelf hebt gemaakt en zij niet fake moet gaan doen.


    All was well.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ja maar ik wil DIE tekst. En zo is het net lekker rustig zeg maar.x;

    Zal ik haar gaan stalken? (cat)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Daar zou ik ook boos om worden. Heb jij een leuke en orginiele achtergrond en dan wordt hij gestolen :X


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Zeg gewoon dat ze het er af moet halen, omdat je der anders wat aan doet en ze zelf maar zo origineel moet wezen om een eigen plaatje met een eigen tekst te maken ipv. die van anderen te jatten.
    Oh en anders zeg ik het wel voor je.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 19:55 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zal ik haar gaan stalken? (cat)


    Ja, doe dat.=3


    everything, in time

    Wacht ik wil haar ook stalken. Wat is haar hyves link? We gaan haar gewoon met half quizlet vragen waarom ze dat steelt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Wacht ik wil haar ook stalken. Wat is haar hyves link? We gaan haar gewoon met half quizlet vragen waarom ze dat steelt.

    'Ghehe, inderdaad. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.