• Hooi iedereen (nerd)
    Ik had het vandaag de hele dag warm en toen keek ik mijn ouders lief aan en nu heb ik een zwembad van 3 bij 3 meter gekregen _O_
    En die is nu aan het vullen en nu ben ik heel blij :Y)

    Om het Topic nog nuttig te houden, wie hebben er nog meer een zwembad opstaan of gaan er een kopen (:?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 20:34 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb ook echt een dagje gezeurt en een zwembad gekregen :) helaas hebben ze hem gevult met grondwater en zit hij momenteel vol met roest :X


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Boeh. Ik wil een zwembad :{


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Stoer!
    En nee, dat kan ik wel vergeten. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb er 1, vraag me niet hoe groot het is. Hmm. Volgens mij is de diameter 3,5 meter als ik het goed heb.

    Wij gaan nog een minibadje kopen haha.
    Een collega van mij was heel slim, die heeft een minibadje gekocht waar haa opblaadboot net inpast en gaat daar inliggen dobberen ghaha.


    Your make-up is terrible

    ik heb zo'n grooooteeeeeeeeeeeeeee fasmiliebad ofzo

    Lekker, zo'n ding :3

    Heerlijk! Ik moet het gewoon doen met de ventilator (of hoe je dat ook schrijft) en koud water


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hadden er een, maar die is net lek gegaan. Erg jammer. ;o

    We hebben een hele grote maarja die staat niet op, want toen ik het drie weken geledne vroeg kreeg ik als reden: 'we gaan bijna op vakantie.' terwijl we a.s. woensdag pas weg zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mwahah, niice ^^ ! Oeh, makkelijke ouders ;o ^^
    Ik heb ook een zwembad (duivel)
    klikk
    dik amateuristisch gat in de grond met beton eromheen


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik heb er een,geen idee hoe groot ie is,mr toch redelijk groot ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Mijn moeder wou er wel eentje neer zetten maar ik hou niet zo van zwemmen dus ik zei nee. Ik zit liever onder de airco met een grote glas ijskoude frisdrank. Of ik ga douchen.

    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    wij hebben een groot zwembad, maar omdat wij er niet in gaan, en omdat het veel water kost, mag hij er zeg maar niet staan.. Nu hebben wij een of andere mini zwembadje, wat meer voor kleuters is vind ik zelf. En jah... Ik heb zin om gewoon in een groot zwembad te zwemmen, aangezien ik verder niets kan doen, in zo'n klein zwembadje....


    Dream not your live, live your dream!

    Wij hebben er geen,
    Maar onze buren hebben een groot zwembad in de achtertuin, dus als ik wil zwemmen kan ik daar zo heen ;D


    Vampire Heart.

    DianeESCAPE schreef:
    Wij hebben er geen,
    Maar onze buren hebben een groot zwembad in de achtertuin, dus als ik wil zwemmen kan ik daar zo heen ;D


    cool.. onze buren zijn nogal saai, bij ons blok alleen maar oudjes, tegen over zijn het allemaal jongens, maar ze hebben wel een groot zwembad... maar ik ga er niet zo snel heen....


    Dream not your live, live your dream!