• Nou eht zit dus zo: Mijn moeder werd gisteren 50. En mijn Vader was nogal dronken maar we pasen niet meer met z'n 6 in en taxi. Dus ging mijn pa op zijn Solex naar huis en e=toen is hij met z'n dronken kop gevallen. Nu ligt zijn hele gezicht open en z'n ribben zijn gekneust maar toen die tuis kwam heeft hij (om drie uur s'nachts) nog bitterballen voor ons staan bakken. Is dat nou raar of neit. ik vind het nog al weird.
    En hebben jullie ooit zo iets geks mee gemaakt?


    When words fail music speaks

    IvoryCoast schreef:
    Tja, alcohol he? (krul)
    En hij weet nu niet meer hoe die aan al die wondjes op zijn gezicht komt. xD He tis echt zo dom maa rook wel een beetje lach wekked hioor. Hoe die met zijn (slaap) dronkenkop door het huis loopt. (ja hij is nu pas opgestaan)


    When words fail music speaks

    Ik vind alcoholdinges niet echt grappig ofzo, ik vind het alleen maar dom. -mijnmening-

    Mijn vader is ook gestoord ja. Echt gestoord. Hij schaamt zich nergens voor. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tsja... vaders..


    make cake, not war

    Bitterballen :9~


    And in that moment, we were infinite.

    Jeetje, raar zeg! :O Maarja, zo doen dronken mensen. Kan je zien hoe slecht alcohol is.

    Mijn vader was ook eens dronken, dat was twee jaar geleden ofzo. En toen wilden hij gaan zitten. Maar hij ging naast zijn stoel zitten xD Dat was echt een grappig gezicht. Hij plofte zo op de grond :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    okee x'D


    Vampire Heart.

    Caithlyn schreef:
    Rare vader heb jij. (krul)