• Rose kwam op de trailer van Paranormal Activity 2 en we gingen er een deel van kijken.
    We hebben heel de nacht al niet geslapen en ik ben nu dus een beetje raar bezig, maar we werden er dus écht kapot bang van.
    Rose durft niet eens naar de wc te gaan en ze wou eerst dit topic maken, maar durft niet hahaha.
    Ik ga nu niet de link hier neer zetten anders krijg ik trauma want moet ik op dat filmpje drukken.

    Dus als jullie lief willen zijn, moeten jullie hem even opzoeken & zeggen wat jullie ervan vinden.


    Smiling but close to tears.

    Ik ben omin bang nu jezus. Ik weet gewoon zéker dat als ik uit de wc kom dan ik half aangevallen word door een geest. (cat) en ik durf niet meer naar buiten of de hal te kijken xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ohnee, please ;x Ik ben écht bescheten van die film. Misschien kijk ik hem als er iemand bij me is ofzo x)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    Ohnee, please ;x Ik ben écht bescheten van die film. Misschien kijk ik hem als er iemand bij me is ofzo x)


    Ik heb hem net helemaal gekeken en ik vond hem echt enggg, (krul)
    hij lijkt me veel beter dan de 1e.


    Smiling but close to tears.

    Liebje schreef:
    Ohnee, please ;x Ik ben écht bescheten van die film. Misschien kijk ik hem als er iemand bij me is ofzo x)

    Daar heb ik het lef niet voor hahaha ik word al omin bang van die trailer. ik en samira hebben gewoon tot nu toe nog niet geslapen xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Daar heb ik het lef niet voor hahaha ik word al omin bang van die trailer. ik en samira hebben gewoon tot nu toe nog niet geslapen xd

    Hahaha, ik durf te wedden dat je de film ooit nog wel zal zien, dat trekt onwijs veel aan, bij mij toch xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik heb hem net helemaal gekeken en ik vond hem echt enggg, (krul)
    hij lijkt me veel beter dan de 1e.

    Kan best wel. Wat gebeurd er allemaal in?:x Of zat je echt dehele tijd met je ogen dicht? x)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Hahaha, ik durf te wedden dat je de film ooit nog wel zal zien, dat trekt onwijs veel aan, bij mij toch xd

    echt nieeeeet. ;ooo dan ga ik echt een week lang niet kunnen slapen xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Liebje schreef:
    (...)
    Kan best wel. Wat gebeurd er allemaal in?:x Of zat je echt dehele tijd met je ogen dicht? x)


    Ik zag dat er een man naar de camera werd gegooit, hond begon tegen 'niets' te blaffen, het onweerde en er verscheen iemand voor 1 seconde en er komt een gillende enge vrouw in beeld.
    verder zag ik het niet haha.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 6:19 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik zag dat er een man naar de camera werd gegooit, hond begon tegen 'niets' te blaffen, het onweerde en er verscheen iemand voor 1 seconde en er komt een gillende enge vrouw in beeld.
    verder zag ik het niet haha.

    Iew, dat 'gil-gedeelte' staat me nu al niet aan, ik krijg de kriebels van gillende mensen, da's écht eng ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Iew, dat 'gil-gedeelte' staat me nu al niet aan, ik krijg de kriebels van gillende mensen, da's écht eng ;p


    inderdaad.
    rose haeft net ook gekeken en ze denkt dat die gene die voor 1seconde in beeld kwam die vrouw uit deel 1 was.


    Smiling but close to tears.

    Liebje schreef:
    (...)
    Iew, dat 'gil-gedeelte' staat me nu al niet aan, ik krijg de kriebels van gillende mensen, da's écht eng ;p

    kijk dan maar niet naar de trailer want je word daar écht bang van.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    echt nieeeeet. ;ooo dan ga ik echt een week lang niet kunnen slapen xd

    Haha, dat was bij mij ook zo toen ik de eerste zag ;p Stiekem lag ik de eerste nacht echt te huilen in men bed van de schrik, haha ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Portugal schreef:
    (...)
    kijk dan maar niet naar de trailer want je word daar écht bang van.(krul)

    Waarschijnlijk ga ik de verleiding niet kunnen weerstaan xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Haha, dat was bij mij ook zo toen ik de eerste zag ;p Stiekem lag ik de eerste nacht echt te huilen in men bed van de schrik, haha ;p

    Ik heb drie uur lang zo in bed gelegen he 's avonds 'O_O' heel die film was stom, op het eind na.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 6:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik heb drie uur lang zo in bed gelegen he 's avonds 'O_O' heel die film was stom, op het eind na.

    Haha, echt niet. Dat filmen alleen al, en dat geruis, ik werd er gek van xd


    Life begins at the end of your comfort zone