• Omdat ik zo verdrietig ben, en ik zin heb om nog een verhaal te openen over Spaanse voetbalheden, heb ik hier een heel sexy ideetje. Over...
    *drumroll*
    Sergio Ramos.
    En ja, ik ben onlogisch, om een verhaal te schrijven over iemand uit Spanje terwijl dat de rivaal is van Nederland. Maar toch. Ik ben gewoon vreemd ^^ Don't judge me. En toch, hij gaat misschien toch dood. Mwhahah.
    Doe maar whatever you think. En ik ben gewoon verveeld, dus ik schrijf opnieuw een verhaal. Dit gaat niet zo'n heel lang verhaal worden, misschien 25 hoofdstukken.


    De 24-jarige Sergio Ramos is een jongen vol geluk. Hij heeft alles, behalve een vriendin. Hij heeft een hobby, en daarvan zijn werk gemaakt. Hij heeft een huis en hij heeft geld.

    Op een doodgewone dag wanneer hij een wedstrijd voetbalt tegen Portugal, het Spaanse rivaal, komt hij ongelukkig ten val. Hij voelde zich al niet zo goed de laatste tijd. Hij heeft een aantal ribben gebroken, wat toch nog niet het ergste is. Sergio heeft eigenlijk nooit ergens last van en hij voetbalt gewoon verder. Maar het gaat al snel slechter en slechter. De mensen thuis en de mensen in het stadium hebben nog nooit zo iets gezien. Gaat hij dood?

    Wanneer hij eindelijk toegeeft dat hij toch naar het ziekenhuis moet, gaat hij daar als de donder heen. Sergio blijkt niet alleen zijn ribben te hebben gebroken, maar hij blijkt kanker te hebben. Een kanker dit snel verspreid, en waar ze niks aan kunnen doen. Het komt als een grote shock aan bij hem, en bij de anderen. Hij zou nooit meer kunnen voetballen, hij zou nooit kunnen trouwen. Hij zou nooit zijn kinderen zien opgroeien.

    Sergio, die al een maand in het ziekenhuis ligt mag eindelijk naar huis. Hij moet zijn huisdieren en familie gedag zeggen, want hij komt waarschijnlijk nooit meer terug. De doktoren weten niet hoelang hij nog heeft te leven. De kanker verspreid zich sneller en sneller. En een chemo helpt maar half. Sergio besluit een lijstje te maken met dingen die hij altijd had willen doen. Hij besluit die dingen te doen voor hij overlijd.


    Lijstje voor rollen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto + Beschrijving:
    Hobby's:
    Extra:
    Crush/Relatie:
    Titel:
    Andere voetballer in stead of Ramos:


    Rollen die bezet zijn:
    1. Een beste vriendin van Sergio: Unusual
    2. Nog een beste vriendin van Sergio: Argentinia
    3. Een zusje van Sergio: SOUNDTRACK& Pershoofd
    4. Crushes/vriendinnetjes van voetballers uit het Spaanse team.
    - Jesús Navas: VivaEspana
    - David Villa: Italie
    - Fernando Torres: Fragments
    - Cesc Farbegas: Riddikulus
    - Iker Cassi: Pershoofd

    Geen mensen uit andere teams, alleen uit Spaanse team, want ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen.

    Have so much fun today.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:55 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dus je vind het erg dat Nederland heeft verloren en vervolgens maak je een verhaal over een van de spelers van Spanje? =P Ben ik de enigste die dat niet logisch vind?

    Muslera schreef:
    Dus je vind het erg dat Nederland heeft verloren en vervolgens maak je een verhaal over een van de spelers van Spanje? =P Ben ik de enigste die dat niet logisch vind?

    De Spanjaarden zijn knapper? (cat) godnee, idc.

    Muslera schreef:
    Dus je vind het erg dat Nederland heeft verloren en vervolgens maak je een verhaal over een van de spelers van Spanje? =P Ben ik de enigste die dat niet logisch vind?


    Ja. Ik ben onlogisch mensch. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Comet schreef:
    (...)
    De Spanjaarden zijn knapper? (cat) godnee, idc.


    Mmm. Idk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Comet schreef:
    (...)
    De Spanjaarden zijn knapper? (cat) godnee, idc.

    Dat was een grapje he? =']

    Rol: Zusje Sergio ;3
    Naam: Bella
    Achternaam: Ramos
    Leeftijd: vijftien
    Karakter: Bella is lief maar buitengewoon slim meisje, ze is een fysiek sterk meisje omdat ze zichzelf vaakt pusht tot haar zwaarste. ze is een doorzetter en een harde werker. Bella kan goed met mensen praten en is zeker niet op haar mondje gevallen. Bella heeft gevoel voor humor en heeft een aanstekelijke lach. Bella is erg populair en dan vooral bij de jongens, het is mooi meisje met een bijna perfecte lach. Bella houdt ervan om met haar broer te voetballen, maar zodra hij weereens wint is ze boos en wil ze altijd een revenge.
    op school doet Bella het goed, en staat voor bijna alles een acht gemiddeld.
    Foto + Beschrijving: Bella heeft donkerbruin stijl haar, samen met haar bruine ogen. ze is ongeveer 1.60m groot. het liefste draagt ze een skinny jeans met een trui, vest of t-shirt er over heen.
    Hobby's: films kijken + ze beoordelen/oude foto's kijken/voetballen met Sergio/taekwando
    Extra: Bella heeft toen ze vijf jaar was van Sergio een klein kettinkje gehad, ze past 'm niet meer maar heeft 'm nog wel. ze bewaart het kettinkje in een klein houten bakje met een hartje erop.
    Relatie: Chase Mckane, ze zitten bij elkaar in de klas en hebben nu vijf maanden een relatie. Chase is redelijk klef, tot grote ergenis van Bella

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 10:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Muslera schreef:
    (...)
    Dat was een grapje he? =']

    Ja, van mij ook. (cat)

    Rol: Vriendin van Torres en beste Sergio.
    Naam: Samira
    Achternaam: Rodríquez
    Leeftijd: 20
    Karakter: Samira is aardig tegen vreemden. Ze houdt ervan om nieuwe vrienden te maken en leuke dingen met hun te doen. Samira kijkt positief tegen het leven aan en is niet kapot te krijgen. Als ze een mening heeft laat ze het horen en kan niemand haar van haar mening afhouden. Ze is ook grappig en lief.
    Foto + Beschrijving: Klik, kijk de foto.
    Hobby's: voetballen, films kijken, chillen met vrienden, computeren, gameboyen, en ramos pesten.
    Extra:
    Crush/Relatie: Fernando Torres.
    :9~


    Smiling but close to tears.

    Comet schreef:
    (...)
    Ja, van mij ook. (cat)

    Mooi, dan kan ik met jou praten.:Y)

    Muslera schreef:
    (...)
    Mooi, dan kan ik met jou praten.:Y)


    De Spanjaarden zijn gewoon iets aantrekkelijker dan de Nederlanders. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    De Spanjaarden zijn gewoon iets aantrekkelijker dan de Nederlanders. ^^

    Niet mee eens. :X

    Muslera schreef:
    (...)
    Niet mee eens. :X


    Nouja, niet elke Spanjaard, Nederland containt ook wel wat aantrekkelijke mensen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Beste vriendin Sergio
    Naam: Kate
    Achternaam: Wish
    Leeftijd: 23
    Karakter:kate is een vrij rustig persoon die veel om anderen denkt. Ze helpt degene die hulp nodig hebben. of als kate denkt dat ze hulp nodig hebben. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze boos is moet je ook uit haar buurt blijven.
    Kate is erg onhandig en chaotisch. Er gaat geen dag voorbij dat ze valt of struikelt. De deurpost is haar grootste vijand. Daar knalt ze het vaakst tegenop.
    Aan Kate heb je een goede vriendin. Ze zou niet snel iets doorvertellen wat je niet wilt. Behalve als die persoon in levensgevaar is.
    Foto + Beschrijving: Kate heeft donkere ogen, lang bruin haar met blonde highlights, Een brede glimlach die veel mannenharten doet smelten, Een normaal postuur en een mooi kontje.
    Hobby's: Fotograferen, muziek luisteren, een balletje trappen met haar vrienden, uitgaan, veel met vrienden zijn, bezig zijn met kunst
    Extra: Kate wil heel erg graag haar eigen fotostudio. Ze reist de hele wereld rond en maakt de meest prachtige foto's. Maar nergens kan ze haar plek vinden om te blijven. Ze wil haar eigen studio hebben zodat ze daar ook moet blijven.
    Crush: David Villa

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 10:55 ]


    Music is the new sex

    ^^ dankje.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Nouja, niet elke Spanjaard, Nederland containt ook wel wat aantrekkelijke mensen ^^

    Ghihi, onze Oranje Nederlandertjes zijn lekkerder dan die Spanjolen :Y) (A) Vind ik. =3