• WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vanmiddag en vanavond grote kans op zwaar onweer en zeer zware windstoten

    Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vanmiddag en vanavond een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. De zwaarste buien trekken waarschijnlijk over de oostelijke helft van het land. De buien gaan vergezeld van zware tot zeer zware windstoten (tot circa 100 km/uur), hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van vanavond het noordoosten van het land verlaten.
    Ook vanochtend trekken er, van zuid naar noord, al enkele meer lokale onweersbuien over het land.
    Daarnaast wordt het vanmiddag met 30 tot 32 graden in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.

    Bron: www.Knmi.nl


    Er staat ons weer wat te wachten :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Australie schreef:
    Het onweert en regent echt zo hard in Zuid-Gelderland, en ik moest in dat weer 40 minuten lang naar huis fietsen :S


    't komt wel goed schatje. (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Code oránje? Nee hè, moet dat nu? Ik ben nog niet over gisteravond heen men. (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het valt hier héél erg mee moet ik zeggen, maargoed x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik woon in het westen, dus ik wacht wel af


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Psychic schreef:
    Code oránje? Nee hè, moet dat nu? Ik ben nog niet over gisteravond heen men. (cat)

    Psychic schreef:
    Code oránje? Nee hè, moet dat nu? Ik ben nog niet over gisteravond heen men. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ieeeeh de stroom viel net uit ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Unusual schreef:
    Er is hier nog niks aan de hand. Wel jammer dat het nu weer moet gebeuren, wou nog weg vandaag>.<


    Ik móet vandaag nog weg. Weer of geen weer. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    en waar woon ik..? natuurlijk in het noord-oosten --' nja vannacht heeft t wel keihard geonweert en net nog wat regen en verder valt t nog mee :Y) Al zien die donkere wolken er niet zo bemoedigend uit...


    She said: I gotta find out for myself

    Code Oranje...
    grappig hoor.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 13:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ben ik blij dat ik in een klein bui-tje naar huis fietste vanaf me werk :P
    Nu maar hele middag lekker binnen blijven:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Poseidon schreef:
    Ik blijf mooi thuis. :3

    ik die nog geen drie traten bij jou uit de buurt woon, Volgt het advies op. Ik blijf thuis!


    When words fail music speaks

    klik
    Hier hing ik uit mn raam, 2 minuten later hing het ook boven ons en begon het keihard te regenen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 13:30 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    omg bij ons is het al vanaf gister avond bezig en mijn hond krabt mijn rug gewoon open van angst. Hij jankt al als ik hem op de grond leg, ik word gek van dit weer.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Wow. Aanstaand weekend zou bij ons de Zwarte Cross weer zijn, maar door het weer zijn tenten en podia ingestort o.o Het hele terrein is kapot.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.