• bij het twilight boek Breaking Dawn zit er een tussenstuk van Jacob in. Ik vond dat best overbodig. Bella pov of Edward Pov was leuker geweest denk ik. Wat vinden jullie?

    xx

    wel reactie he?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vind het juist leuk om het verhaal vanuit Jacob's pov te lezen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou, Bella pov was niet zo interessant geweest op dat moment geloof ik. Dan heb je alleen maar; 'oh, ik heb pijn, auw, hee jacob, auuwwww'. zoiets xdd
    Ik vind het geen probleem dat het uit Jake's perspectief is geschreven :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het leuk om vanuit Jacob te lezen. Het voegt wel iets toe aan het verhaal, vind ik. En ook vind ik dat Jacob wat meer aandacht had moeten krijgen. Jacob is gewoon mijn held:Y)


    Music is the new sex

    BLIND schreef:
    Ik vind het juist leuk om het verhaal vanuit Jacob's pov te lezen.


    When words fail music speaks

    Kalona schreef:
    Nou, Bella pov was niet zo interessant geweest op dat moment geloof ik. Dan heb je alleen maar; 'oh, ik heb pijn, auw, hee jacob, auuwwww'. zoiets xdd
    Ik vind het geen probleem dat het uit Jake's perspectief is geschreven :Y)


    When words fail music speaks

    Als het vanuit Bella pov was geschreven was het denk ik echt alleen maar gezeik geweest. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    dat wel maar miss. was Rosalie Pov wel leuk geweest toch. ik bedoel Jacob was alleen maar bezig met Bella en had een hekel aan Renesmee. Niet dat ik het heel erg vond maar ik denk dat je dan een apart boek met Jake kan schrijven dat is ook leuker anders wil je alleen maar meer. en omdat rose dit juist zo graag wilde...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    @AnoukCullen: Denk je nou echt dat ze voor iedere POV een boek gaat schrijven? :']

    + Als er geen Jacob POV was geweest hadden er delen in het verhaal gemist.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    das waar. maar Rose pov was ook leuk en Edward kan toch gedachten lezen??? dan kan hij alles toch uitvinden?? maarja ik vond het ook wel leuk maar rose pov. vond ik leuker denk ik. ik vond het wel super melig dat de hoofdstukken van bella echt 1 woord hadden en de hoofdstukken van jake hele zinnen.

    Waar zie je me voor aan? tovenaar van oz.................................

    zo iets.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    whaha ik vond een Jacob pov juist leuk!!
    maar ik ben dan ook wel weer team Jacob srry xD (flower)

    waarom is iedereen voor team jacob. edward is leuker vind ik


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vond het deel van Jacob leuk, je komt niet alleen meer te weten over Jake, maar ook over de wolven.. Zoals Leah dat ze geen kinderen kan krijgen en blablabla...

    + ik ben geen team Jacob, ik ben Team Edward:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    eigenlijk wel ja, maar ik zou het wel leuk vinden als dat stuk Edwards p.o.v. was, nice ideetjeuh

    Ik vind het juist goed dat het uit Jacob zijn punt is, omdat je in geen enkel boek zijn eigen zicht eigenlijk écht duidelijk ziet, terwijl Edward alles tegen Bella verteld en ik Bella haar gedachten vaak persoonlijk ondankbaar of zagelijk vind.


    The soul needs autumn.

    Kalona schreef:
    Nou, Bella pov was niet zo interessant geweest op dat moment geloof ik. Dan heb je alleen maar; 'oh, ik heb pijn, auw, hee jacob, auuwwww'. zoiets xdd
    Ik vind het geen probleem dat het uit Jake's perspectief is geschreven :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*