• Die om half 4 in de nacht (nouja eigenlijk ochtend) lekker met een kop thee nog voor de PC zit te Quizletten. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kirsten doet/deed dat ook wel eens :P

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 13:37 ]


    Life is hard and then we die

    dat deed ik vanacht ook. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Ik moét altijd om half 11 gaan slapen. Dus dat kan ik niet dan hé. : )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    soms doe ik dat


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik en Samira -Argentinia- deden dat ook.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 13:39 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wie gaat er vanacht mee doen ? :3


    Life is a beautiful struggle

    nee dat doe ik niet hoor*sarcasme druipt er van af*


    I remember when we kissed.

    Mijn max is 2 uur, dan beslis ik toch om het lappietje van mijn zus weg te zetten. 8D

    Ik zat er gister tot 3 uur op. Maar ik probeer dat niet meer te doen, omdat ik anders weer last krijg van Insomnia. Ik had dat een paar jaar geleden heel erg. En dan zat ik gewoon van 12 tot 6 'sochtens op Quizlet en ging ik daarna naar bed. Dat is niet gezond en al helemaal niet als je dan tussendoor ook nog eens naar school moet :Y).

    Én ik drink geen thee, dus dat gaat hem sowieso niet worden. Hahaha


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    Kirsten doet/deed dat ook wel eens :P
    maar dan wel zonder de thee :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Jellaniee schreef:
    wie gaat er vanacht mee doen ? :3

    Ik, ik, -steekt hand hoog in de lucht


    *insert philosophical cringe expression here*

    KirstenSnaps schreef:
    Ik zat er gister tot 3 uur op. Maar ik probeer dat niet meer te doen, omdat ik anders weer last krijg van Insomnia. Ik had dat een paar jaar geleden heel erg. En dan zat ik gewoon van 12 tot 6 'sochtens op Quizlet en ging ik daarna naar bed. Dat is niet gezond en al helemaal niet als je dan tussendoor ook nog eens naar school moet :Y).

    Én ik drink geen thee, dus dat gaat hem sowieso niet worden. Hahaha

    Ik doe dat dus alleen als ik vakantie heb (nu dus) x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als mijn ouders me om 4 uur nog betrappen op de computer ben ik serieus dood. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh, dat doe ik ook wel eens. Vannacht doe ik ook wel mee, als het me lukt om mijn laptop mee naar boven te smokkelen, maar dat lukt vast wel ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahah jongens, ga je zelf nou niet voor de lol een klote ritme aanleren. Dadelijk zit je er de hele vakantie aan vast en kom je er niet meer uit, dan moet je ineens terug naar school en ben je kapot moe als je 's morgens ineens zo vroeg moet opstaan. Isch nicht gesund!(N)(zip)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.