• Ik kijk op vrijdag en zaterdag avond altijd met mijn ouders tv. Meestal kijken wij detectives ofzo, maar nu was mijn vader er niet en besloten mijn moeder en ik Troje te gaan kijken, want die was op tv.
    Maar eigenlijk keken we alleen omdat Brad Pitt en Orlando bloom Achilles en Paris spelen in die film. We zapten weg als ze zingen vechten, want dat vonden we stom. En al na 3 kwartier ofzo snapten we er niks meer van.
    En volgens mijn vader, die thuiskwam toen het bijna was afgelopen, waren wij heel oppervlakig geweest met de film keuze.
    Maar het was wel een leuke film.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik en mijn vader zijn verslaafd aan dit soort films, dit was een vader-dochter home alone geweldigheids avond :3

    Lol, waarom kijk je een film als je dat vechten niet leuk vindt? Daar draait de hele film om. Jammer dat ze zulke knappe acteurs hebben gekozen, het hele verhaal komt dan slecht over bij de kwijlende vrouwen.


    Olive

    Ik vind dat echt een hele mooie en sterke film waarin het verhaal goed naar voren komt. Ook als je niet van vechten houdt. :'D

    Wij kijken Troy tijdens grieks, omdat we dat nu moeten vertalen. Echt waar, ik heb nog nooit zo'n saaie en nonbloederige film gezien. Jeez.
    En sorry voor al die anderen die het wel vinden: Brad Pitt en Orlando Bloom vind ik echt lelijk.
    Sowieso vind ik die film slecht. Ik val steeds in slaap. (kan ook zijn omdat ik dan op school zit)
    Maarja, ik ben hier niet gekomen om te zeuren. Snorryy.

    Laten we het erop houden dat ze elkaar lekker mogen afslachten, maar met meer bloed. :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Authors schreef:
    Lol, waarom kijk je een film als je dat vechten niet leuk vindt? Daar draait de hele film om. Jammer dat ze zulke knappe acteurs hebben gekozen, het hele verhaal komt dan slecht over bij de kwijlende vrouwen.


    26 - 02 - '16

    Ik zat met Yowic, LoesMalik, Caoimhe en nog wat andere lieverds aan het praten.


    Firm believer of all that is magic

    Wij moeten, net zoals een meisje hierboven, de film ook tijdens Grieks gaan kijken omdat we teksten erover gaan vertalen [Achilles]
    En in tegenstelling tot haar, vind ik de film wel goed en aawh *zwijmel* Nee serieus, ik vind hem heel sterk en romantisch en stuff. [moeilijk te beschrijven]


    Simple, but effective.

    Fantasia schreef:
    Ik vind dat echt een hele mooie en sterke film waarin het verhaal goed naar voren komt. Ook als je niet van vechten houdt. :'D


    Tell me about it, stud.

    Als je de helft van de film toch niet wilt zien, waarom kijk je het dan überhaupt? :') Het hele verhaal draait juist om de gevechten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.