• Ik heb laatst een paar keer met iemand gezoent. Maar hij heeft wat met iemand gehad die ik ken. But, ik begin hem steeds leuker te vinden. En, dr is nog sn andere jongen, die ik ook wel erg leuk vind.

    Wat moet ik nu doen?
    cuz ik vind ze alleby leuk...


    It's never the right time to say goodbye.

    Gewoon een tijdje met beiden omgaan en kijken wie toch de meest positieve punten heeft. Dan kun je het bij diegene kijken of het wat wordt.

    Coldplay schreef:
    Gewoon een tijdje met beiden omgaan en kijken wie toch de meest positieve punten heeft. Dan kun je het bij diegene kijken of het wat wordt.


    When words fail music speaks

    Titel aangepast > alleen "Help" is niet toegestaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Coldplay schreef:
    Gewoon een tijdje met beiden omgaan en kijken wie toch de meest positieve punten heeft. Dan kun je het bij diegene kijken of het wat wordt.


    ja kijk, dt zegt een vriendin van mij ook. maar ik ga eerdaags met hun en die vriendin chillen, maar dan ben ik bang dt hy me weer doent. -niet dt ik dt erg zou vinden:X- maarik krijg het idee dt die andere jongen mijn vriendin wel ziet zitten. maar zy wilt hem niet.

    maar die jongenwaar ik mee zoende was laatst best raar aan het doen toen ik met hem myn vriendin en een vriend van hem stond te praten.
    toen was hij heel anders.


    It's never the right time to say goodbye.

    Ga met allebei om, maar nog niet écht heel klef en zo van die dingen, geef de ene jongen geen hoop wanneer je niet zeker bent dat je voor hem gaat kiezen. Luister naar je hart, en kies diegene die de beste voor je is. Maar voor je met die ene jongen iets begint, wees wel zeker dat je relatie, als jullie die krijgen, er niet onder gaat lijden dat je misschien dan nog iets voor de andere voelt.

    En trouwens, jongens doen altijd anders bij hun vrienden -ervaring- zolang ze maar niet lastig of beledigend gaan doen, heb je volgens mij niets verkeerd..(:

    Volg je haart... ~~ ARGH! Klinkt afgedankt!

    Haha noujaa bedankt voor jullie reactiee.
    Ik zal kijken hoe het verder gaat.


    It's never the right time to say goodbye.