• Vertaling van de titel: Before I Close My Eyes oftewel Voordat ik mijn ogen sluit.

    De 24-jarige Sergio Ramos is een jongen vol geluk. Hij heeft alles, behalve een vriendin. Hij heeft een hobby, en daarvan zijn werk gemaakt. Hij heeft een huis en hij heeft geld.

    Op een doodgewone dag wanneer hij een wedstrijd voetbalt tegen Portugal, het Spaanse rivaal, komt hij ongelukkig ten val. Hij voelde zich al niet zo goed de laatste tijd. Hij heeft een aantal ribben gebroken, wat toch nog niet het ergste is. Sergio heeft eigenlijk nooit ergens last van en hij voetbalt gewoon verder. Maar het gaat al snel slechter en slechter. De mensen thuis en de mensen in het stadium hebben nog nooit zo iets gezien. Gaat hij dood?

    Wanneer hij eindelijk toegeeft dat hij toch naar het ziekenhuis moet, gaat hij daar als de donder heen. Sergio blijkt niet alleen zijn ribben te hebben gebroken, maar hij blijkt kanker te hebben. Een kanker dit snel verspreid, en waar ze niks aan kunnen doen. Het komt als een grote shock aan bij hem, en bij de anderen. Hij zou nooit meer kunnen voetballen, hij zou nooit kunnen trouwen. Hij zou nooit zijn kinderen zien opgroeien.

    Sergio, die al een maand in het ziekenhuis ligt mag eindelijk naar huis. Hij moet zijn huisdieren en familie gedag zeggen, want hij komt waarschijnlijk nooit meer terug. De doktoren weten niet hoelang hij nog heeft te leven. De kanker verspreid zich sneller en sneller. En een chemo helpt maar half. Sergio besluit een lijstje te maken met dingen die hij altijd had willen doen. Hij besluit die dingen te doen voor hij overlijd.


    Klik


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Junge. Ik kan het niet aan dat je mijn lieverd dood laat gaan hoor. (huil)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Je moet verder gaanx'D


    Music is the new sex

    Ez, dit lijkt me serieus een zielige story q_q *Pakt doosje zakdoekjes erbij*

    En dat net wanneer ik een zielig muziekje luister :/

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 19:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oké. Ik ga er tegen kunnen. Ooit.
    Ga je verder. (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben bezig. Rustig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hoofdstuk 1


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hoofdstuk 2 t/m 6 staan er al op xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hoofdstuk 7 & 8 staan er ook op (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hoofdstuk 9
    Hoofdstuk 10
    Hoofdstuk 11
    Hoofdstuk 12
    Hoofdstuk 13

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 19:36 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.