• De titel zegt het al waar ben jij allergies voor ?

    Ik voor wortels, daar krijg ik van die opgeblazen lippen van :')

    x

    Ik ben allergisch aan make-up , ik krijg er witte vlekken van in men gezicht.
    Maar ik gebruik toch make-up xD

    ik voor één of ander vaag medicijn...wat stomme dokter me ooit zelfs een keer gaf-_-


    Why don't you break my heart

    Ik ben allergisch aan make-up , ik krijg er witte vlekken van in men gezicht.
    Maar ik gebruik toch make-up xD


    Oeh dat lijkt me Kut :''(

    Ik denk voor niets;P tot zover ik weet..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Voor iets, maar ik weet niet voor wat o.O

    Ik moet elke avond iets in mijn neus spuiten en dan heb ik daar geen last van :P


    Let the Night embrace you

    katten :(
    en ik moet me nog door de dokter laten 'snijden' <-- xD om te zien aan wat ik nog allergisch ben
    ik had er trouwens een droom over en het leek echt xD toen ik wakker werd lag mn arm nog zo ook Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    katten :(
    en ik moet me nog door de dokter laten 'snijden' <-- xD om te zien aan wat ik nog allergisch ben
    ik had er trouwens een droom over en het leek echt xD toen ik wakker werd lag mn arm nog zo ook Oo


    Snijden ?
    Damn dat lijkt me pijnlijk :'S

    (...)

    Snijden ?
    Damn dat lijkt me pijnlijk :'S

    nee gwn krasjes laten zetten maar ik noem het snijden want het lijkt zo xD denk ik xD
    en dan doen ze er een of ander product in en als da zwelt ben ik daar allergisch voor xD
    maar kmoet het nog laten doen ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    nee gwn krasjes laten zetten maar ik noem het snijden want het lijkt zo xD denk ik xD
    en dan doen ze er een of ander product in en als da zwelt ben ik daar allergisch voor xD
    maar kmoet het nog laten doen ^^


    Oh haha, nou succes dan :')

    Van die ronde plakkertjes da ge krijgt wanneer ge een spuit hebt gekrege -_-' [stom he xD]

    Ik ben nergens allergied tot nu toe of ik weet het nietxD

    (...)
    nee gwn krasjes laten zetten maar ik noem het snijden want het lijkt zo xD denk ik xD
    en dan doen ze er een of ander product in en als da zwelt ben ik daar allergisch voor xD
    maar kmoet het nog laten doen ^^


    ZIEK O_______o

    Moet ie is bij mij proberen xD

    als ik gestoken word door een mug dan zit ik binnen 2 uur onder de bulten ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Robijntje wasverzachter:Y)
    xD
    dat meen ik serieus xD dan krijg ik uitslag enzo xD en sommige kleren in winkels zijn van tevoren ook een keer gewassen met dat spul en dan zit ik de hele dag te niesen xD
    en ik heb ook hooikoorts:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    hooikoorst heb ik ook. maar daar heb ik pilletjes voor zodat ik geen last van me ogen en neus krijg als ik bij dieren ben.
    en voor 1 snoepje. dan krijg ik dikke knieen en jeukt dan heel erg! dus die neem ik nooit meer.
    xx