• Dus, ik ben maandag naar het strand geweest en ik had geen zin om me in te smeren.
    Was ik na een tijdje in slaap gevallen op een strandstoel.
    Mijn mama maakte me toen we gingen vertrekken wakker toen voelde ik nog niets. Maar eenmaal ik thuis uit de douche kwam zag ik pas hoe erg ik eigenlijk wel niet verbrand was.
    Ik heb twee nachten amper kunnen slapen omdat mijn benen helemaal rood zagen en ik kleine brandwonden had gewoon omdat ik mij niet had ingesmeerd.
    Ik heb twee dagen om het uur Flamigel moeten smeren en altijd natte handdoeken op mijn benen moeten leggen.
    Geloof me, ik smeer me volgende keer wel in. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    haha eigenwijs ^^
    veel sterkte met je brandwonden in iedergeval

    Zou ik maar doen jah, verbranden is zo vreselijk slecht voor je huid!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oops, dat suckt behoorlijk. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik had de onderkant + zijkant van mijn voeten verbrand in de eerste graad. En het vreemde is dat er geen oorzaak voor is. Maar daardoor moest ik iedere dag ijs leggen en iedere dag tweemaal mijn voeten insmeren met speciale zalf en in het verband leggen. En dat een week lang en dus enkel sokken en dichte schoenen dragen. Zeer vervelend als je net die week op scoutskamp bent.
    Maar gelukkig is het nu zo goed als genezen en heb ik mijn kamp heel goed en leuk doorstaan. :'D
    En ik was laatst trouwens ook eens in slaap gevallen in de zon en toen was ik ook belachelijk pijnlijk verbrand. 0o

    Goed insmeren hoor (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aah dat ken ik :/
    Vorig jaar gingen we naar Mallorca en ik heb 4 jaar lang zweetbandjes om me linkerpols gehad en die had ik toen niet om dus dat was al 4 jaar lang niet meer in de zon geweest en toen gingen we naar het strand en toen was het zo erg verbrend dat mijn hele pols allemaal blaasjes had en vochtbultjes, ik kon me vel er zowat af trekken en ik kon me pols de hele week niet tot bijna niet bewegen door de pijn en doordat het helemaal stijf trok + ik ben er toen een dag goed ziek van geweest :/

    En nu zie je nogsteeds heel goed dat het heel erg verbrand is geweest

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 16:46 ]


    dream, dare, fly!