• Julin Lova en Cesc Fabregas zijn beide twee vrienden van Jake en Liza, een getrouwd stel met een pasgeboren dochter. De twee worden door hun vrienden opgezet voor een date, die rampzalig uitloopt. Het enige wat de twee gemeen hebben is hun afkeer voor elkaar. Jake en Liza* stellen zowel Julin en Cesc op als peetouders voor hun dochtertje. Niet lang daarna, raken Jake en Liza* betrokken bij een ernstig ongeval en overlijden beide. Julin Lova en Cesc moeten beiden voor het dochtertje zorgen en krijgen daarvoor het huis van Jake en Liza*. De twee moeten hun drukke agenda's en de rest van hun sociale leven naar elkaar aanpassen om voor het meisje te zorgen.
    Based on the movie: Life as we know it.

    * = kan als rol genomen worden, en dan mag je dus ook een andere naam nemen.
    Rollen;

    Liza - mag een andere naam nemen:
    Bf hoofdrol; Unusual, VivaEspana,
    Goede vriendin hoofdrol: RememberXme
    Bf Cesc; Cannabis, JNavas,
    Vriendinnetjes van voetballers;
    Vriendin van Torres is bezet: Santo
    Vriendin van Casillas: Footballeur
    Vriendin Sergio Ramos: Sergio
    Vriendin Jesús Navas: Unusual
    Vriendin Pedro Rodriquez: VivaEspana
    Vriendin van Ibrahim Afellay: 20Afellay
    Vriendin Eljero Elia: DVilla
    Zelfverzonnen rol;
    Vriendin van het getrouwde stel&Medeoppasser in noodgevallen; Sergio
    Vriendin van Liza: 20Afellay

    Rol;
    naam;
    achternaam;
    leeftijd;
    karakter;
    uiterlijk beschrijving/foto;
    extra;
    titel;

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 20:23 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Welke idee? Idee 2!!!
    Rollen? JAAA (krul)
    Welke voetballer? Jesus Navas :Y)
    Titel? IDK


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Rollen _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil Nando:9~
    Rol: verloofde Fernando Torres
    Naam:Lindsey
    AchternaamGillard/Torres
    Leeftijd: 23
    Karakter: rustig, bezorgt, sportief
    Foto en/of beschrijving: Foto en ze heeft een tattoo op haar rechterpols met het woord Hush op.
    Extra: Ramos en Lindsey zijn net verloofd en zouden graag een kindje willen na hun huwelijk. Lindsey geeft les aan kinderen van 6jaar. Lindsey is lid van WFF en samen met Sergio redden ze beestjes in hun vrije tijd.
    Titel: Unplanned

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 20:01 ]


    The soul needs autumn.

    Ikke Sergio Ramos hebben xD
    Rol; Vriendinetje van Voetballer -Ramos- + een goede vriendin van Victoria
    naam; Kimberley
    achternaam; Von vee
    leeftijd; 19
    karakter; Lief, aardig, heel behulpzaam. Kan soms een beetje bitchy overkomen. Is heel verlegen bij nieuwe mensen, maak haar niet boos anders trekt ze letterlijk de haren uit je kop. Gaat voor vrienden en familie door het vuur
    uiterlijk beschrijving/foto; Klik
    extra; Heeft drie tattoos en een labret piercing. Slank, en heeft een lichte huid. Draagt graag rode lippenstift
    welke voetballer voor in de hoofdrol; moet je zelf weten Torres is sexy xD
    titel; ehmmm...idk

    Edit: heb foto veranderd ;)

    FINxD

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 18:31 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Rol; Bf hoofdrol, en een haat-liefdes verhouding met Casillas. Die de beste vriend van voetballer is. Riley en Casillas krijgen later wat ;x
    naam; Riley
    achternaam; Baker.
    leeftijd; 23.
    karakter; Riley is een zorgzaam meisje, dat voor haar vriendinnen door het vuur kan gaan, ze kan keihard bitchen, maar ook zorgzaam zijn. Vriendelijk is ze zeker, en vrienschap gaat boven alles. Riley is ook creatief, en maakt vaak zelf de lueukste topjes en shirtjes. Ze heeft ook voor zichzelf een haat Cassie shirt ontworpen, terwijl ze zlef stiekem een crush op hem heeft. Ze is ook muzikaal, en kan geweldig zingen.
    uiterlijk beschrijving/foto; Riley heeft donkberblauwe ogen, en lichtbruin haar, haar ogen lachen altijd mee als ze lacht, en ook heeft ze dan kuiltjes in haar wangen. Haar huid is lichtgettint, met miljoenen sproetjes. Ze is ongeveer 1.73 lang.
    extra; Riley houd er van om te bitchen met Casillas. En neemt haar Gitaar overal mee naar toe.
    welke voetballer voor in de hoofdrol; Naaandooo, of Cesc. Of VIlla, of neee. Pique.
    titel;

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 19:19 ]


    SLOAN.

    Titel; 'The new parents'


    SLOAN.

    Ik ben te lui om in te vullen. Dus ik laat deze schieten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol; Buurmeisje Victoriá + Vriendin Fernando Torres (Als die bezet is dan Cesc of Robin.)
    naam; Julin
    achternaam; Sanz
    leeftijd; 19
    karakter; Sociaal, Verlegen, Slim, Bitchy
    uiterlijk beschrijving/foto; Julin
    extra; Julin is een echte dierenvriend, ze heeft onder ander ook een witte chihuahua die 'Snowflake' heet. En elke avond als Fernando thuis komt maakt Julin een speciaal gerecht voor hem vanplaats diepvries maaltijden. Julin vind voetbal erg leuk om naar te kijken, maar heeft het liever op paardrijden of bos ritten maken met vriendinnen.
    welke voetballer voor in de hoofdrol; I don't know.
    titel; -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Denmark schreef:
    Ik ben te lui om in te vullen. Dus ik laat deze schieten.

    Doe niet lui en vul in (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Rol; Bf hoofdrol, en een haat-liefdes verhouding met Casillas. Die de beste vriend van voetballer is. Riley en Casillas krijgen later wat ;x
    naam; Riley
    achternaam; Baker.
    leeftijd; 23.
    karakter; Riley is een zorgzaam meisje, dat voor haar vriendinnen door het vuur kan gaan, ze kan k
    uiterlijk beschrijving/foto; Riley heeft donkberblauwe ogen, en lichtbruin haar, haar ogen lachen altijd mee als ze lacht, en ook heeft ze dan kuiltjes in haar wangen. Haar huid is lichtgettint, met miljoenen sproetjes. Ze is ongeveer 1.73 lang.
    extra; Riley houd er van om te bitchen met Casillas. En neemt haar Gitaar overal mee naar toe.
    welke voetballer voor in de hoofdrol; Naaandooo, of Cesc. Of VIlla, of neee. Pique.
    titel;

    Van jouw rol krijg ik hoofdpijn haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoe dat zo?


    SLOAN.

    Oh flikker ik heb karakter niet goed ingevuld ;x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Hoe dat zo?

    Bf hoofdrol die Casillas haat ofzo en dat andere erachter allemaal.. en ik ben niet helder vandaag dus ik volgde het niet meer (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; Bf hoofdrol en vriendin Jesús Navas
    naam; Kate
    achternaam; Wish
    leeftijd; 22
    karakter; :kate is een vrij rustig persoon die veel om anderen denkt. Ze helpt degene die hulp nodig hebben. of als kate denkt dat ze hulp nodig hebben. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze boos is moet je ook uit haar buurt blijven.
    Kate is erg onhandig en chaotisch. Er gaat geen dag voorbij dat ze valt of struikelt. De deurpost is haar grootste vijand. Daar knalt ze het vaakst tegenop.
    Aan Kate heb je een goede vriendin. Ze zou niet snel iets doorvertellen wat je niet wilt. Behalve als die persoon in levensgevaar is.
    uiterlijk beschrijving/foto; Kate Wish
    extra; kate is in verwachting van hun eerste dochtertje Maria
    welke voetballer voor in de hoofdrol; Doe maar wat
    titel;


    Music is the new sex

    Ey guys moeten jullie me wel helpen voor die titel he (cat) Zomaar allemaal open laten(cat)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 19:01 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3