• Dit verhaal gaat over een stel gevangenen uit de meidengevangenis, sommige zitten onschuldig vast, de ander zit vast voor de zwaarste massa moorden, de eigenaar geeft de meiden een kans om vrij te komen, en dat is een race, als je die race 3x wint ben je vrij, maar wat als je nooit 3x kunt winnen?..



    Het eerste deel is er al!, als je persé nog een rol wil kan ik het misschien voor je regelen!



    xx<3

    (dit verhaal lijkt een beetje op de film death race, alleen dan met meiden)

    Death Race
    http://www.youtube.com/watch?v=AIv53PILDJ0&NR=1



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 13:31 ]

    naam: Anne

    bijnaam: Annemens

    leeftijd: 19

    schuldig/onschuldig: schuldig (maar lijkt super onscheuldig (A))

    waarom je vast zit: iemand begon me uit te schelden en dat pikte ik niet dusz heb ik haar tegen een muur gedrukt en haar een beste knal verkocht. ze kwam zo hard tegen de muur aan dat ze een schedelbreuk had waar ze later aan overleed. mensen hebben gezien dat ik dat deed maar t kan me echt niks schelen.

    hoelang je vast zit: al 4 fucking maanden >.<

    foto:http://thumbs.dreamstime.com/thumb_264/1209674112R2iuTX.jpg

    tekstje: heey basters! nou ik ben Anne. de meeste mensen zien mij als een enorme bitch, vinden me agressief en zijn daarom vaak bang voor me. dat ik nogal agressief ben klopt wel maar ik deel alleen klappen uit als iets of iemand me niet aan staat. en omdat ik de wereld te serieus vind worden maak ik zelf wel gewoon lol. nouja dat probeer ik maar dat tegenwoordig lijkt dat niet meer te mogen want ik heb om de haverklap ruzie met die fucking cops..
    nou meer weet ik niet te lullen
    laters loserzzz

    MET of ZONDER tokio hotel?

    orgineel? ja man leuk :D

    doen/niet doen? doen doen doen x3

    weet iemand een titel? nope sorry :S
    hopenlijk vind je t wat (A)


    She said: I gotta find out for myself

    naam: Tamara
    bijnaam: Tamatama~ xD
    leeftijd: 18
    schuldig/onschuldig: Shuldig
    waarom je vast zit: hehhe uhmm...tja... vorig jaar heb ik (voor her eerst) ruzie gehad...met een irritante jongen >.< hij begon me kleine zusje te treiteren,hij wou haar slaan maar toen ik hem probeerde tegen te houden...heb ik hem (perongeluk) van een hoge trap geduwt...nek gebroken...tja toen hij was dood...
    hoelang je vast zit:..1 jaar..
    foto:http://i133.photobucket.com/albums/q60/ralph300/Negima%20DRAMA/photo_26.jpg
    hehe <: D beetje klein
    tekstje: .....heej allemaal,ik ben Tamatamaa~ en ik zit al 1 jaar in deze gevangenis *zielig muziekje* nouja mensen vinden dat ik een gezicht utidrukking heb dat zegt 'als je nu niet ergens anders heen kijtk dan...' maar zo ben ik nie,ik vind het wel leuk om mensen bang te maken niet met slaan maar met staren (duivel) nouja opzicht ben ik heel stil en luister ik vaak naar wat andere te zeggen hebben.....ik hou ervan om kortje woordjes 2 keer achter elkaar te zetten bijvoorbeeld Colacola~ en Rennerenne~ xD

    vraagjes:
    MET of ZONDER tokio hotel?
    Maak nie uit ^^
    orgineel? ja hoor, en origineel is leuk :D
    doen/niet doen? Doendoennnn~ ^^
    weet iemand een titel?

    Death Race
    Race to freedom <<< =D deze past erbij ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 20:45 ]


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    naam: Linda
    bijnaam: Linn
    leeftijd:18
    schuldig/onschuldig: Onschuldig
    waarom je vast zit: Mijn Broer heeft mij erin geluist door mij aan te geven voor de moord op mijn vader. Hij heeft er zo voor gezorgt dat ik schuldig lijk door zijn pistool met mijn vingerafdrukken erop in mijn kamer neer te leggen.
    hoelang je vast zit: 1 Jaar
    foto:http://farm2.static.flickr.com/1333/1470490609_1d11a4d234.jpg
    tekstje:
    Heey Everybody, Ik ben Linda. Ik ben 18 jaar en zit nu al 1 jaar onschuldig vast in deze klere bende of wel gevangenis. Mijn bloed eigen broer luisde mij erin door mijn vingerafdrukken op zijn pistool te zetten waarmee hij onze vader vermoord heeft. Als ik hier uit kom zal ik wraak nemen kosten wat kost en ik zal geen genade hebben.


    vraagjes:
    MET of ZONDER tokio hotel?
    orgineel?: JAAAAA
    doen/niet doen?: doennn
    weet iemand een titel?: Uh nee sorry. ben nu heel erg leeg :$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 3:25 ]


    I build a house for your bones!

    Naam: Kim
    Bijnaam: Kanibaal
    Leeftijd: 19 Jaar
    Schuldig/onschuldig: Schuldig
    Waarom je vast zit: Diefstal en Poging tot moord.
    Hoelang je vast zit: 1 jaar
    Foto: Plaatje
    Tekst: 'Hey, hoe is het? Met mij wel goed. Alleen ik zit vast in de gevangenis. Mijn naam is Kim en ik ben 19 jaar oud. Ik zit vast omdat ik meerdere malen diefstal heb gepleegt en vaak neigingen heb om iemand te vermoorden. Ik hou van muziek,lezen en stilte. In de gevangenis heb je die stilte zeker,af en toe hoor je iemand schreeuwen dat die uit de gevangenis wilt maar daar wen je aan. Op mijn familie moet ik niet rekenen,ze laten me stikken..en vrienden? Vrienden maak je hier van zelf in dit grote criminele organisatie. Voor de rest heb ik zwart haar en donkere ogen. Ik ben behoorlijk dun maar sterker dan jou,dus ik zal oppassen als ik jou was.'






    MET of ZONDER tokio hotel?: Maakt mij niet uit.
    Orgineel? Ja.
    Doen/Niet doen? DOEN.
    Weet iemand een titel? Catwalk Criminals.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 14:57 ]

    Hoe kun je nu TH in een meidengevangenis steken??

    naam: Anouschka Stephanie Luncora
    bijnaam: Nousz
    leeftijd: 20.
    schuldig/onschuldig: Schuldig.
    waarom je vast zit: Prostitutie, drugshandel, poging tot moord op mijn baas.
    hoelang je vast zit: 2 jaar.
    foto: Picture.
    tekstje: Haay ik ben Anouschka en de rest gaat je niks aan. Men hoort niet te weten waarom anderen hier zitten, dan kom je alleen nog maar meer in de ellende en beoordeel je mensen op hun daden. Alleen ik kan je wel een ding zeggen. Die man die mij hier in heetf laten opsluiten is nog niet klaar met mij. Maar hij even min als hij mij uiteindelijk te pakken krijgt.


    ~

    Endeavor schreef:
    Hoe kun je nu TH in een meidengevangenis steken??


    kom je wel achter ;)

    en ja het blijven gewoon jongens hoor x)
    haha

    naam: jolien
    bijnaam: romy
    leeftijd: 19
    schuldig/onschuldig: onschuldig
    waarom je vast zit: medeplichtig bij moord op bankoverval
    hoelang je vast zit: 2 jaar
    foto: photograph
    tekstje: nou, dacht je nu echt dat jouw leven erger is dan het mijne? nou, dan heb je het goed mis. Ik zeg je, als je vriendje zegt dat hij een bank gaat overvallen, verlaat hem dan meteen. hij brengt je enkel maar in de sh*t. nou, voor ik het vergeet. ik stel me even voor. ik heet jolien, maar komaan, noem me maar romy (; dude, waarom vertel ik je dit? dit gaat je niet aan..


    It even took me by surprise

    naam: Melody Mc'ancy
    bijnaam: M.C. or Mel
    leeftijd: 18
    schuldig/onschuldig
    waarom je vast zit: exvriend gebruikte iligale drugs die ik zonder dat ik het wist vervoerde in mijn auto
    hoelang je al vast zit: 6 maanden
    foto:http://vitamindrop.files.wordpress.com/2008/06/melody_promo.jpg
    tekstje: haay my name is melody, but you cann call me M.C. Ik ben 18 geworden op de dag dat ze me oppakte. Ik had het uitgemaakt en die klojo had 3 kilo drugs onder mijn stoel verstopt. Hij vond het leuk om dat bij de politie te gaan zeggen en nu zit ik hier terwijl ik niks gedaan heb.

    tokiohotel of niet: maakt niet uit


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    ben ik nu dom ofzo, maar ik vind je eerste deel niet (a')


    It even took me by surprise

    Ik wil een rol! Mag ik nog?
    Naam: Esmée
    Bijnaam: Mesz
    Leeftijd: 21 Jaar
    Schuldig/onschuldig: Schuldig
    Waarom je vast zit: Carjackings en Inbraak waarbij moord op een gezin. (Geen enkele overlevende)
    Hoelang je vast zit: 2 Jaar
    Foto: http://www3.pictures.gi.zimbio.com/Mischa+Barton+Attends+Designer+Handbag+Ri2k+M5oEYvro02Al.jpg
    Tekst: Esmé - of beter gezegd, Mesz - hier. Ik ben een dame van 21 jaar, die al twee jaar in de gevangenis zit. Drie jaar geleden ben ik schuldig bevonden aan moord, maar mijn advocaat is in beroep gegaan door gebrek aan bewijzen. Daardoor ben ik nog een jaar uit de gevangenis kunnen blijven. Ik ben een dame met pit, die toch wel eens houdt van een eenzaam moment om haar te verdiepen in haar eigenste verhaal. Het verhaal van de dochter van Mesz, geheel gewijd aan mij, vandaar ook mijn bijnaam. Mesz was een bekende crimineel, de enigste bekende vrouw, mijn grootste idool. Ik moet zeker vijftien jaar zitten, zonder kans op vervroegde vrijlating. Mijn beste vriend, Thomas, moet maar vijf jaar zitten, omdat hij medeplichtig was. Maar hij zit in de mannengevangenis, kilometers hier vandaan. Ik hoop dat ik hem ooit weer zie, maar vroeger dan verwacht. Ik zal ontsnappen, wees daar maar zeker van. Geen enkele bewaker gaat me nog kunnen tegenhouden, wanneer mijn plan volledig op punt staat.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 15:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, ik wil O.o Als het nog kan ^^

    Naam: Morgan Freeman.
    Bijnaam: Stone. Als in Steen, ja :']
    Leeftijd: 22
    Schuldig/onschuldig: Schuldig.
    Waarom vast: Het sadustisch martelen en - bijna - om het leven brengen van haar ex die haar vijf jaar lang manipuleerde en verkrachtte. Ze werd op heterdaad betrapt en de jongen wist haar brute actie op het nippertje aan te overleven.
    Hoelang vast: Een jaar.
    Foto: Tadaa :]
    Tekst: Ik ben Morgan Freeman, hier ook wel bekend als Stone. Ik ben iemand waar de medegevangen niet veel vanaf weten en naar mijn mening is dat maar goed ook. Ik zit hier voor poging tot moord omdat ik iemand op sadistische wijze probeerde te vermoorden. Men noemt me Stone omdat ik vrijwel geen emotie toon, zou koud ben als steen. Mijn emoties zijn op, hetzelfde geldt voor hoop. Ik ben een monster. Een sadist. Iemand die het niet verdient om te leven. Laat je oordeel over mij maar achterwege, ik heb het allemaal gehoord. De bewakers, de blik van de rechter toen ze me afvoerden uit de rechtzaal. Ik zal je eens wat vertellen: ze hebben gelijk. Ik ga hier niet schijnheilig onschuldig lopen doen. Ik aanvaard mijn vonnis. Hetgene dat mij alleen heeft teleurgesteld is dat niemand heeft omgekeken naar het echte monster. Degene die nu aan de andere kant van de muur vrij rondloopt, op zoek naar een nieuw slachtoffer. Mensen doen dingen altijd met een reden - zelf ik ben een monster met een geweten - en men wil niet anders dan hun eigen vermoedens waarmaken. Maar niemand durft zichzelf ongelijk te geven en de andere kant op te kijken. Menselijke psychologie? Ja. Maar wel een gebrek waardoor er dagelijks nog steeds criminelen op vrije voeten komen. Mensen die levens vernietigd hebben.
    Monsters.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het kan wil ik wel <33

    Naam: Demi
    Bijnaam: ?
    Leeftijd: 16, bijna 17(ik weet het,dat is te vroeg voor de gevangenis maar ik heb zogenaamd zulke 'erge' misdaden gedaan dat er voor mij een uitzondering was).
    Schuldig/onschuldig: onschuldig
    Waarom je vast zit: Demi's aartsvijand op school had zo'n hekel aan Demi dat ze haar erin had geluisd. Ze heeft 17 mensen vermoord en met een paar neppe bewijzen denkt de rechter dat Demi ze allemaal heeft vermoord.
    Hoelang je al vastzit: 1 jaar
    Foto: hier klikken
    Karakter: aardig, lief, slim, verlegen, koppig
    Tekstje: tegenwoordig zitten kinderen van mijn leeftijd zich druk te maken over puistjes en school. Alleen ik maak me meer druk om het feit dat ik in de gevangenis zit >.< Why is live so unfair?

    Het begon allemaal op een gewone maandagochtend. Ik zat tijdens de les op school verveeld uit de raam te kijken totdat er opeens 4 agenten de klas binnen stormden en mij meevoerde naar het politiebureau..
    Ik heb namelijk '17 mensen vermoord' -__-"
    Niet echt hoor, dat denkt de rechter alleen..
    Op school mochten de meeste kinderen mij maar ik had een aartsvijand, Kimberly, de grootste bitch allertijden. Zij heeft ervoor gezorgd dat iedereeen denkt dat ik een seriemoordenaar bent >.<

    Als ik hier nog ooit uitkom zal ik waarschijnlijk wel weer na 1 dag weer de gevangenis in gaan, want als ik hier uitkom ga ik die bitch vermoorden, en dan ook echt vermoorden..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 23:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.