• Ik zat is door al die pagina's te bladeren van actieve forums.
    En wat me gigantisch opviel was dat er gewoon 4 pagina's achter elkaar allemaal stellingen staan.
    Valt dat jullie ook op dat ze tegenwoordig overal een stelling van maken?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja idd, ik vind het dan heel druk worden. :x


    --

    is ook niet zo gek als ze élke dag en nieuwe stelling hebben :X

    Ik vind het juist heel leuk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Er is elke dag een stelling van de dag. Er zijn alleen blijkbaar mensen die het leuk vinden om op al die stellingen te reageren, ook die van maanden uit.
    Ik vind het zelf ook ontzettend druk/irritant worden...


    I am an idiot, I move.

    Het is vooral een user die dan door de pagina met stellingen gaat en dan op allemaal een bericht achterlaat.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Shade schreef:
    Er is elke dag een stelling van de dag. Er zijn alleen blijkbaar mensen die het leuk vinden om op al die stellingen te reageren, ook die van maanden uit.
    Ik vind het zelf ook ontzettend druk/irritant worden...


    Ja, dat bedoelde ik van dat het op een gegeven moment gewoon te druk word.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Daar heb ik ook al een keer een klachttopic over gemaakt. Men, ik vind die dingen zó irritant.


    your eyes are like stars in the night.

    Shade schreef:
    Er is elke dag een stelling van de dag. Er zijn alleen blijkbaar mensen die het leuk vinden om op al die stellingen te reageren, ook die van maanden uit.
    Ik vind het zelf ook ontzettend druk/irritant worden...


    zou er dan niet beter een stelling van de week kunnen komen ofzo? ik weet niet of er een lijst klaar ligt met stellingen of dat ze zelf iedere keer nieuwe moet bedenken maar lijkt me makkelijker en heel wat minder druk als er gewoon een stelling per week komt

    Ik vind het wel leuk, iedere dag een andere stelling :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hel schreef:
    is ook niet zo gek als ze élke dag en nieuwe stelling hebben :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hel schreef:
    (...)

    zou er dan niet beter een stelling van de week kunnen komen ofzo? ik weet niet of er een lijst klaar ligt met stellingen of dat ze zelf iedere keer nieuwe moet bedenken maar lijkt me makkelijker en heel wat minder druk als er gewoon een stelling per week komt

    Geen idee, eigenlijk. Maar ik vind het wel een goed idee.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind stellingen wel leuk, maar er zijn er soms plots wel veel op één pagina, ja.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Blessed schreef:
    Ik vind het juist heel leuk.

    ja ik ook wel ;x


    -

    Shade schreef:
    Er is elke dag een stelling van de dag. Er zijn alleen blijkbaar mensen die het leuk vinden om op al die stellingen te reageren, ook die van maanden uit.
    Ik vind het zelf ook ontzettend druk/irritant worden...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ja. ze reageren ook op hele oude stellingen die ver weg komen, en dan komen die weer terug


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."