• Hello!Weer een nieuwe story maar eerst vertel ik waar het over gaat ;

    Wanneer de 52 jarige Wendy Hill dood geschoten wordt komen haar 4 -geadopteerde- dochters bij één,omdat ze elkaar al jaren niet hebben gezien is het in het moeilijk om aan elkaar te wennen.Door dat ze erg verschillend zijn krijgen ze erg ruzie en besluiten ze weer terug te gaan naar hun eigen huis,stad en vriend.Maar wanneer de politie bij de meisjes voor de deur staat en zegt dat er aan de zaak wordt gewerkt maar het allemaal lang kan gaan duren.Besluit de oudste elkaar weer bij elkaar te roepen en elkaar gezelschap te houden in het ouderlijke huis.Totdat blijkt dat er gangsters bij de moord zijn betrokken en de meiden de zaak in eigenhanden willen oplossen.Ze vallen al snel terug in hun oude gewoontes en vergeten hun andere leven.Ze leven nog enkel alleen maar om de zaak en elkaar.

    De rollen ;

    Oudste dochter [tussen de 24-30 jaar] Zij is de verstandigste,slimste,sluwste van de vier.(Getinte huid,bruine haren)

    Een op oudste dochter [tussen de 22-26 jaar] Zij is de domste(Denkt niet na wat ze doet en vliegt er direct op af),Grappigste,Sterkste van de vier.(Blanke huid,rode/blonde/bruine haren)

    Midelste dochter [tussen de 20-23 jaar] Zij is de stoerste(bij de zaak vooral),ze is erg seksistische en gebruikt dat bij de zaak,De nieuwschierigste van de vier.(Blanke huid,Blonde/Bruine haren)

    De jongste ochter [tussen de 19-22 jaar] Zij is de bangste,Terug houdende van de vier maar later begint blijkt ze een grote rol in de zaak spelen en blijkt ze de ze de moedigste van de vier te zijn.(Getinte huid,Zwarte/Bruine haren)


    Oudste dochter ;JimatHatiku(Sorry :$)

    De een op oudste dochter ;

    Middelste dochter ;

    Jongste dochter ;Cloudburst

    Wat je moet invullen ;

    Rol ;
    Naam ;
    Leeftijd ;
    Woonplaats ;
    Met wie je woont ;
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen) ;
    Foto(Je moet je wel aan de beschrijving van de rol houden) ;
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ;
    Is de titel goed zo ? ;


    xxx

    Edit ;Ik heb gezien dat vele bij 'Met wie je woont' allemaal met een vriendin of met meerdere meisjes woont en een goede baan hebben.Maar jullie moeten niet vergeten dat ze vroeger uit de getto enzo kwamen.dus denk daar een beetje aan als je de rol invult en probeer ze een beetje een 'normale' baan te geven.

    bedankt(flower)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 14:32 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Op één na laatste dochter asjeblief(A)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Op één na laatste dochter asjeblief(A)

    De middelste toch ?(krul)

    maar vul in zou ik zeggen haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol; op een na oudste dochter
    Naam; June
    Leeftijd; 23
    Woonplaats; Madrid, Spanje
    Met wie je woont; Haar vriend, Oliver Bryant en hun dochtertje April (13 maanden)
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen); komt
    Foto(Je moet je wel aan de beschrijving van de rol houden); June!
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg; geen idee :$
    Is de titel goed zo ?; Jupah


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nog meer mensen?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil wel de jongste dochter invullen. Ik vul het zo wel in. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil wel de jongste dochter invullen. Ik vul het zo wel in. (:


    Okee,ik zal wachten (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol; De jongste dochter
    Naam; Norah
    Leeftijd; 20 jaar
    Woonplaats; Antwerpen (België )
    Met wie je woont; Norah zit samen met haar beste vriendin op kot, ze volgen samen de richting 'rechten'. Hun kot ligt in het centrum van Antwerpen en is klein qua oppervlakte.
    Karakter; Norah is graag op zichzelf. Ze houdt niet erg van spanning en zal dit dus nooit zelf opzoeken. Ze vertrouwt niet vlug mensen en dit zorgt ervoor dat ze haar gevoelens vaak opkropt. Ze is onzeker over haarzelf en is niet erg spontaan, integendeel: ze is erg verlegen. Ze heeft ook nog nooit een vriendje gehad (omdat ze niet goed durft op jongens af te stappen), maar ze is ervan overtuigd dat ze ooit de ware zal ontmoeten. Norah is ook erg slim, maar door haar bescheidenheid zijn niet veel mensen zich daarvan bewust.
    Foto; Norah
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? Ik zou het zeker eens bekijken en als het verhaal me dan aanspreekt, zeker wel.
    Is de titel goed zo? Ja.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:34 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol ; Een na oudste please.
    Naam ; Lillith
    Leeftijd ; 23
    Woonplaats ; New York, hier werkt ze in de uitgevers industrie bij een mode tijdschrift, hierdoor heeft ze heel veel contacten opgebouwd en is ze ook haar "lover" tegengekomen.
    Met wie je woont ; Haar vriendje Sam (hij is al 31)
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen) ; Ze heeft een heel sterk sarcastisch gevoel voor humor, ze probeert altijd haar zin door te drijven en doet alles om te krijgen wat ze wil. Ze is vaker in de problemen gekomen omdat ze haar zussen beschermde tegen jongens, meisjes, leraren en agenten. Ze deelt dan gewoon een tik uit (breekt de neus van de ander =3) en zegt dat zijn/haar neus tegen haar hand kwam. Ze denkt niet na voor ze iets doet en trekt er meteen op uit. Ze is altijd een beetje vreemd geweest en zegt waar het op staat.
    Foto(Je moet je wel aan de beschrijving van de rol houden) ; Lillith (als je een andere wilt gewoon zeggen, ik had een andere maar daar stond ook iemand anders op..)
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ; Zeker! Het lijkt me echt leuk en het doet me een beetje denken aan die film van die vier jongens.. Ik heb die nog nooit gezien maar dit verhaal wil ik sowieso lezen (; Dus als je gaat schrijven een link please <3?
    Is de titel goed zo ? ; Heel goed (; Ik vind het de band van de zussen wel goed beschrijven.. Geen onzin er omheen


    Fat chance.

    Rol ;Middelste dochter
    Naam ;Cally Mallory
    Leeftijd ;21
    Woonplaats ;new york,Manhattan
    Met wie je woont ; Met haar kamer genoten. Ze woont in een modellenhuis met 5 andere personen uit frankrijk,Rusland en Amsterdam
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen) ;Cally is slim en niet snel o0p haar mondje gevallen. Ze houdt van shoppen en is gek op New york. Ze is ondtdekt toen ze 17 was en doet vaak goed betaalde jobs. Ze is vriendelijk en weet zich goed staande te houden. Soms kan ze nogal arrogant uit de hoek komen en ziet niet iedereen haar even graag.
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ;Ik weet het niet als hij leuk is dan wel ja.
    foto;tada

    wil je hem reserveren? dan komt de rest zo

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 13:36 ]

    Attidude schreef:
    Rol ;Middelste dochter
    Naam ;Cally
    Leeftijd ;21
    Woonplaats ;new york,Manhattan
    Met wie je woont ; Met haar kamer genoten. Ze woont in een modellenhuis met 5 andere personen uit frankrijk,Rusland en Amsterdam
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen) ;
    Foto(Je moet je wel aan de beschrijving van de rol houden) ;
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ;

    (...)


    hij zal toch kwart over 2 gereserveerd staan ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol ; jongste dochter
    Naam ; michelle
    Leeftijd ; 19
    Woonplaats ;italie, rome
    Met wie je woont ; ze woont samen met haar beste vriendin op kamers.
    Karakter(Moet wel bij de andere karakter punten passen) ;Michelle is heel schichtig als ze ook maar ergens uit het neit gerommel hoort vliegt haar hoofd gelijk die kant op ook is ze rustig en houd zich een beetje gedeisd.
    Foto ;michelle
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ; ja tuurlijk meld maar als hij online staat
    Is de titel goed zo ? ;
    ja ik denk het wel:)


    Be yourself, before you forget who that is.

    Cloudburst schreef:
    Rol; De jongste dochter
    Naam; Norah
    Leeftijd; 20 jaar
    Woonplaats; Antwerpen (België )
    Met wie je woont; Norah zit samen met haar beste vriendin op kot, ze volgen samen de richting 'rechten'. Hun kot ligt in het centrum van Antwerpen en is klein qua oppervlakte.
    Karakter; Norah is graag op zichzelf. Ze houdt niet erg van spanning en zal dit dus nooit zelf opzoeken. Ze vertrouwt niet vlug mensen en dit zorgt ervoor dat ze haar gevoelens vaak opkropt. Ze is onzeker over haarzelf en is niet erg spontaan, integendeel: ze is erg verlegen. Ze heeft ook nog nooit een vriendje gehad (omdat ze niet goed durft op jongens af te stappen), maar ze is ervan overtuigd dat ze ooit de ware zal ontmoeten. Norah is ook erg slim, maar door haar bescheidenheid zijn niet veel mensen zich daarvan bewust.
    Foto; Norah
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? Ik zou het zeker eens bekijken en als het verhaal me dan aanspreekt, zeker wel.
    Is de titel goed zo? Ja.


    Je hebt de rol ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol ; Middelste dochter
    Naam ; Dylan
    Leeftijd ; 22
    Woonplaats ; Rome, italië
    Met wie je woont ; Dylan woont met niemand speciaals samen, vaak blijven er leuke italiaanse jongens slapen maar dat is natuurlijk maar voor één nachtje.
    Karakter ; Dylan is vooral de charmante meid, ze weet veel jongens te verleiden en ze slechts voor een nachtje te gebruiken. Dylan is wel een slimmerik, ze heeft vaak van die bijdehante opmerkingen en ze is ook zeker heel erg bijdehand. Dylan is erg nieuwsgierig maar is daar zelf niet van bewust, vaak als mensen er iets van zeggen krijgen ze een grote mond terug. Dylan is erg bot en brutaal, maar Dylan heeft een hart van goud. ze mag dan veel jongens gebruiken en bot zijn, ze is wel een goeie meid.
    Foto ; Dylan of Dylan
    Zou je het verhaal ook lezen als je de rol niet kreeg? ; ik denk het wel ja (:
    Is de titel goed zo ? ; Ja.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 16:56 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking