• ...Single! Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van 'ik ben raar' omdat ik niet zo snel op een jongen af stap, zeg maar... Nog meer mensen dit gevoel/idee?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:03 ]

    'Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo.'
    Dat is heus niet zo slecht, zolang je er zélf maar klaar voor bent.
    Ontopic: Neuh, ben 15 en heb al 7 maanden een vriendje :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nog maar 1 vriendje gehad en dat was ook iet zo lang iets van 1 maand en 2 weken
    Meestal willen de jongens met wie ik bevriend ben niet meer dan vrienden zijn


    the world is filled with people that we dont understand

    Nee, ik vind het juist goed van je hoor. Mensen zien tegenwoordig de waarde van een relatie nog amper in en dat vind ik echt heel erg. Ik heb ook al heel erg lang geen relatie meer met iemand gehad en ik word binnenkort 20. En dan ben ik eens tot over mijn oren verlieft op iemand, is het een kansloze situatie.

    Er komt sowieso wel iemand op je pad die bij je past. En ik vind het ook belachelijk dat mensen tegenwoordig een relatie 'moeten' hebben. Overal word er op in gehamerd als je dat niet hebt of dan val je uit de boot. En dat vind ik allemaal achterlijk en de grootste onzin ever.

    Je bent niet raar :Y), je bent verstandig en er komt vanzelf wel iemand bij jou uit. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was 12 toen ik een 'vriendje' kreeg,dat duurde overig maar 1 dag:Y)

    Ik hoef (voor nu) geen verkering,ik ben pas 14.Als ik oud genoeg en er klaar voor ben dan komt het vanzelf wel.Maar voor nu nog niet,ik heb op dit moment liever lol met mijn vriendinnen dan een vriendje.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mag zowiezo geen relatie met iemand tot nooit ofzo? Ik moet gewoon gelijk trouwen en dan klaar.


    .

    Ik ben ook zestien, en ook nog steeds single. Maar in mijn vriendenkring is dat niet zo 'abnormaal', er zijn maar twee vriendinnen van me die een vaste vriend hebben en slechts ééntje is al ontmaagd.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben nu veertien, en had bijna een relatie met iemand van zeventien.. -as a matter of fact- maar net op tijd realiseerde ik me dat ik normaal vrij wou zijn, met mijn vriendinnen wou kunnen zeggen, Kijk die is lekker! Of kwijlen bij het aanzicht van knappe voetballers. En als ik dan een vriendje zou hebben, zou het denk ik meer als verraad voelen.. Dus ik blijf nog vrolijk een tijdje vrijgezel. En ik vind het alleen maar goed wat je doet (: -en ik ben het met KirstenSnaps eens-


    You can agree with me or you can be wrong

    Bodysnatcher schreef:
    'Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo.'
    Dat is heus niet zo slecht, zolang je er zélf maar klaar voor bent.
    Ontopic: Neuh, ben 15 en heb al 7 maanden een vriendje :'D


    Ik zeg niet dat, dat slecht is (:. Maar 't is wel iets wat tegenwoordig als 'normaal' wordt gezien. Ik hoorde laatst bij zo'n voorlichting op school dat de gemiddelde leeftijd van een meisje in Nederland die ontmaagd wordt 16 is O.o Toen schrok ik eigenlijk best erg x).

    Ik ben zestien en heb nog nooit een relatie gehad ;'D Ik denk dat 't wel op me af komt (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, het is niet erg. Ik word binnenkort 19 en heb ook geen relatie gehad, omdat ik jongens niet kan vertrouwen, door dingen in het verleden.
    En wanneer ik eindelijk een jongen vertrouwde, stelde hij me toch weer teleur.
    Wees niet bang om 'raar' gevonden te worden. Wacht gewoon totdat je een jongen ontmoet, die je vertrouwd en zeker weet dat je een serieuze relatie mee wilt. Je hebt nog een heel leven voor je.


    Think before you act.

    Ik ben ook single en ik ben 15 en ik heb er wel al de kans toegehad, maar ik ga geen relatie aan gewoon om een relatie te hebben. Ik moet hem natuurlijk ook leuk vinden. :Y) En dat gebeurt niet snel. ;x


    All was well.

    Ik ben een jaartje jonger dan jou en ook nog steeds single. En ik heb er geen problemen mee :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben nog altijd single tenzij je mijn vriendjes meetelt van toen acht was ofzo :')
    En ik ben 15 (16 in oktober) en heb er geen problemen mee, al voel ik me soms wel eenzaam :')


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Ik ben nog altijd single tenzij je mijn vriendjes meetelt van toen acht was ofzo :')
    En ik ben 15 (16 in oktober) en heb er geen problemen mee, al voel ik me soms wel eenzaam :')


    Ja, soms heb ik ook wel eens periodes dat ik me eenzaam voel. Dat is dan wel weer een nadeel x).

    Ik ben 15 en nog altijd single. (: