• Ik had vandaag ruzie met zo'n mens van school. We wonen heel dicht bij elkaar. Toen we 1 meter buiten het schoolplein waren duwde ze me al gelijk tegen een boom. Dat deed echt geen pijn. We gingen tegelijkertijd lpoen. Ik ging naar de andere kant van de weg. Onderweg riep ze heel de tijd: "Kanker hoer!" En dat soort dingen. Dat kon me echt niks schelen. Alhoewel dat ze met kanker schold ik ook ergens vreselijk vond.
    Een eindje verderop, ik reagerde de hele tijd niet, riep ze: "Ik snap best dat je vader bij je is weggegaan! Hij denkt natuurlijk, O wat heb ik een lelijk kind gemaakt!" Toen ze dat zei, ik moet wel weg kijken, anders zou ze meteen zien dat ik tranen in mijn ogen had! Ik stortte gewoon bijna in!

    Dit weten jullie niet, maar toen ik 4 was, zijn mijn ouders gaan scheiden. Ik heb daarna mijn vader nooit meer gezien. Hij is turks en ging terug naar turkije. Ik heb zegmaar nooit meer iets van hem gehoord. En dat ligt erg gevoelig bij mij. Ook altijd als iemand er naar vraagt ben ik de rest van de dag stil.

    Ik kan er gewoon niet meer tegen! Iedere keer dat gezeik! En nu dit! Als ze er morgen weer over begint, ik loop dan gewoon de klas uit! Het kan me niet schelen dat ik dan op me flikker krijg!

    Sorry voor dit zeik berichtje maat ik moest het gewoon even kwijt.

    Daar geef ik je gelijk in.
    Ze probeerd haar al 3 jaar te negeren dan kan je beter haar slaan het is haar schuld en niet de jouwe jij mag dr slaan als het nog zo langer doorgaat dan moet je haar wel een keer terug pakken

    helemaal niks meer zeggen tegen die persoon niet kijken net reageren 3 weken later pak je der een op een. Dan kan ze niets doen.


    Some angels have no wings.

    Ik zou op dat moment waarschijnlijk haar hoofd zo hard tegen de muur willen slaan dat haar schedel verbrijzelde. Al.. zou ik me dan verlagen tot haar niveau, en dat is nergens goed voor.

    Ik vind het heel erg dat ze je zo behandeld, maar ze is jou helemaal niet waardig. Ze heeft het recht niet eens dat over jou te zeggen. Als ze er morgen weer over begint, zou ik inderdaad gewoon de les uit lopen als ik jou was, maar dan moet je wel bespreken met je mentor/docent wat er aan de hand is. Dat is het risico wat je neemt, dat als je weg loopt uit de klas je wel verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden.

    Als ze er niet meer over begint, zou ik het negeren en laten voor wat het is, want ze is jou aandacht zo hard niet waard!(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    wat een stom wijf ik zou haar zo tegen de grond smijten en haar daarna keihard in haar zij schoppen dan heeft ze lekker veel pijn en zou ze het niet meer durven enzo wel dan schop ik haar nog harder als nodig is:@

    KirstenSnaps schreef:
    Ik zou op dat moment waarschijnlijk haar hoofd zo hard tegen de muur willen slaan dat haar schedel verbrijzelde. Al.. zou ik me dan verlagen tot haar niveau, en dat is nergens goed voor.

    Ik vind het heel erg dat ze je zo behandeld, maar ze is jou helemaal niet waardig. Ze heeft het recht niet eens dat over jou te zeggen. Als ze er morgen weer over begint, zou ik inderdaad gewoon de les uit lopen als ik jou was, maar dan moet je wel bespreken met je mentor/docent wat er aan de hand is. Dat is het risico wat je neemt, dat als je weg loopt uit de klas je wel verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden.

    Als ze er niet meer over begint, zou ik het negeren en laten voor wat het is, want ze is jou aandacht zo hard niet waard!(flower)

    Ik ben al vaker gewoon het lokaal uitgelopen. Dan krijg ik achteraf gezeik, maar het enige andwoord wat ik ze dan geef is: "Of, ik liep de klas uit. Of je kon de EHBO erbij gaan halen!" Dan snappen ze wat ik bedoel. Dit soort dingen, daar loop ik liever voor weg dan een klap te geven.

    Snap ik en ik geef je groot gelijk, daar niet van. Maar is er geen mogelijkheid dat iemand met haar gaat praten zodat ze je met rust laat? Normaal gesproken mag een school dit soort gedrag niet goedkeuren, laat staan toelaten.. :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Beat her at her own game.
    Zoek uit waar haar zwakste plek is en ram je vuist er volle bak op. Stel dat zij heel onzeker is over haar gewicht zeg dat dat jij niet luistert naar vette koeien zoals zij.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    KirstenSnaps schreef:
    Snap ik en ik geef je groot gelijk, daar niet van. Maar is er geen mogelijkheid dat iemand met haar gaat praten zodat ze je met rust laat? Normaal gesproken mag een school dit soort gedrag niet goedkeuren, laat staan toelaten.. :/

    Hun snappen het denk ik wel, omdat ik al sinds het 1e jaar dat ik daar op school zit al word gepest. Tijdens de gym vandaag hadden ze mijn teenslippers nog in de prullenbak gegooit. En ik maar zoeken! En ja, ze geven wel straf, maar het gaat nogsteeds door!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:19 ]