• Geen idee of er al een topic over is..
    Maar van die mensen die allemaal serieus dachten dat zaterdag om 18.00 de wereld zou vergaan, was een aardig deel die hun baan op hebben gezegt, hun huis hebben verkocht en gewoon op het strand waren gaan zitten wachtend tot de wereld verging.
    Wel een beetje balen als de klok 6 uur slaat en je leeft nog. Ik ben bang dat je dan niet meer blij bent om te leven ..
    Geloofden jullie erin?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:57 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee, niet echt nee xD
    ik maakte er wel grapjes over met mn vriendinnen haha :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    er zijn al driehonderd topics over

    en ik vind het gewoon dom als je dat soort dingen gaat doen. i mean, er was niet eens bewijs voor dat de wereld zou vergaan ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik geloofde er niet in. Maar ergens vond ik het wel spannend en dacht er wel elke keer aan x) Maarja, mensen kunnen gewoon niet uitrekenen wanneer de wereld vergaat..


    Sometimes it's best not to care.

    Haha, dan zit je daar.
    Klaar om de wereld te verlaten.
    Is het 6 uur en zit je daar.
    Dan heb voel je je genaaid ;X

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:59 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dan kijk je op je horloge, en zie je dat het allang 6 uur is geweest. haha (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha! ;D
    Het was 0:10 of zo, die zaterdag, en ik lag helemaal in een deuk omdat ik die mensen voor me zag. Allemaal bibberend in een bunker terwijl de rest van de wereld gewoon door gaat met leven :'D


    Caution first, always.

    ik kreeg folders dat ze voor 90 dollar 10 jaar voor mn huisdieren zouden zorgen....
    right:P

    idontknow.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:04 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Waarom zouden die hun huis enzo verkopen? Als de wereld vergaat is toch iederen weg? Ik snap ook niet waarom die atheisten zo veel verdiende aan 21 mei, want die zouden dan toch ook vergaan, met de rest van de wereld? Nja..

    Keep kalm. Volgens het Boeddhisme vergaat de wereld pas voer 428 eeuwen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    BluBerry schreef:
    Nee, niet echt nee xD
    ik maakte er wel grapjes over met mn vriendinnen haha :'D


    Jaman mijn liedje was vet sexy!


    Kill them with kindness.

    ik zag er 't nut niet van in om je baan op te zeggen. Je bent dan toch dood, like iedereen dus er is toch niemand meer om je plaats in te nemen ervoor ofseu :S :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan spoor je ook niet? :'D


    ars moriendi

    Ik een klein beetje.

    Maar ik heb gebeden ,zodat ik Jullie lieve Q-Mensjes niet hoef te verlaten =)


    Firm believer of all that is magic

    Best dom... Waarom verkoop je je huis als de hele wereld vergaat? Je hebt dan toch niets meer aan dat geld ;'p Hetzelfde geldt over het op zeggen van je baan x'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes