• Ten eerste; Dat jullie de laatste tijd nogal veel opvalt. Maar da's een bijzaak.(nerd)

    Nee, ik bedoel meer dat sommige mensen hier op Q zich nogal snel aangevallen voelen of zo. Wat ik nu ga noemen, is een voorbeeld voel je dus niet aangevallen.xd Maar er was daar nu net een topic over de Nederlandse taal hier op Quizlet. Meteen waren er reacties zoals; "Mensen met Dyslexie kunnen er niets aan doen, dus dit topic slaat nergens op."
    Hm, dat wil toch niet zeggen dat een topic meteen nergens op slaat? Ze doelen niet persé op die mensen.=3

    Valt dat jullie nou ook op? -verschuilt zich achter haar stoel.-


    everything, in time

    Ja eigenlijk wel (:
    Mensen nemen het vaak verkeerd op.


    You’re falling into history.

    Naja, een beetje.
    In zon topic over kudo's & voetbalverhalen als zeh ht dan over een van mijn verhalen agan hebben -en 'gemeen' doen- dan voel ik me wel aangevallen ahahha. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 18:28 ]


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Naja, een beetje.
    In zon topic over kudo's & voetbalverhalen als zeh ht dan over een van mijn verhalen agan hebben -en 'gemeen' doen- dan voel ik me wel aangevallen ahahha. (krul)


    Ja, als ze je verhaal gaan afkraken of zo natuurlijk wel. Maar mensen lezen het gewoon vaak met de verkeerde intonatie.


    everything, in time

    Best wel ja.


    Life is hard and then we die

    Tsja, mensen hier willen nogal graag gelijk halen. Maargoed, ik denk dat dat op heel veel fora zo is. =3

    Muslera schreef:
    Tsja, mensen hier willen nogal graag gelijk halen. Maargoed, ik denk dat dat op heel veel fora zo is. =3


    None but ourselves can free our minds.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ja, als ze je verhaal gaan afkraken of zo natuurlijk wel. Maar mensen lezen het gewoon vaak met de verkeerde intonatie.


    Ja dat wel.
    Soms dan lees ik te snel en dan lees ik natuurlijk over het belangrijkste heen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Muslera schreef:
    Tsja, mensen hier willen nogal graag gelijk halen. Maargoed, ik denk dat dat op heel veel fora zo is. =3


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga nu eerlijk zeggen dat toen ik dat las precies hetzelfde dacht als jij. :x


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, maar dat is meestal zo.
    Als je iets typt weet je nooit wat voor emotie's daarachter zit.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Muslera schreef:
    Tsja, mensen hier willen nogal graag gelijk halen. Maargoed, ik denk dat dat op heel veel fora zo is. =3

    Wees blij dat je niet in de grotere internetcommunity's verworven zit... trolling is a art.

    Het wordt vaak verkeerd opgevat ja.. Ik denk dat mensen eerst moeten nadenken over optie 2, en eventueel optie 3 hoe die jenege het bedoeld. En niet zelf invullen hoe iets wordt bedoeld. <3


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    OH!! NU VOEL IK ME AANGEVALLEN
    -kuch kuch-
    Ik snap wat je bedoelt hoor (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik klik maar, toch wil ik het niet weten. sorry =p

    Dat is altijd al geweest op Quizlet. :'D

    Via internet is het dan ook vrij moeilijk om te weten hoe iets bedoelt wordt, aangezien je niet weet hoe die topicstarter erbij kijkt, lacht of huilt. -ofzo-