• heee
    ik ben er aan begonnen en vind er niks ergs aan maar ik blijf ook gewoon boxers dragen (hoera)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 9:28 ]

    Nóóit aan beginnen. Zo oncomfortabel D: Reetveter, ahum.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga niet voor je bepalen of je dat wel of niet moet doen. Je moet zelf kijken wat je fijn vindt zitten.


    everything, in time

    Die dingen zijn de meest oncomfortabele dingen ooit .__.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het persoonlijk niet doen, is hartstikke oncomfortabel! Snap nog steeds niet waarom er dames zijn die het dragen..
    Trouwens, je moet zelf weten of je het wilt dragen, niet omdat ander zeggen dat het moet.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:33 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als je die touwtjes maar niet boven broek laat uitkomen. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Annoying level over 9000.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uhm zelf bepalen.. Ik draag geen strings vind ze niet lekker zitten, en snap ook neit waarom ze het dragen zit toch niet lekker?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ze zitten niet lekker, nee.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ben ik hier de enige die ze draagt $


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nee. Waarom? Dat vind ik hartstikke vulgair en sletterig. No offence to the people who wears them.


    26 - 02 - '16

    Ik draag ze niet, geef mij maar gewoon hipsters. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:10 ]

    boybiebjamie schreef:
    heee
    ik had een vraagje
    dragen jullie strings zo ja waarom ?
    zou ik het ook gaan doen
    veel mensen zeggen dat het lekker zit en dat het me zou staan

    Maakt het uit of het je staat? Het zit onder je kleding. Zo erg vind ik ze nog niet eens zitten, als je ze niet te klein koopt (wat schijnbaar iedereen lijkt te doen) zitten ze wel lekker en gaan ze ook niet vervelend doen. Daarbij is het wel handig onder sommige kleding.


    Your make-up is terrible

    Wel een je onderbroek in je reet gehad. Zo voel het, maar dan de hele dag door. Ik hoor van veel mensen dat ze geweldig zitten, maar dat is gewoon een kwestie van wennen, ik zou er niet aan beginnen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'