• Nou ik weet eerlijk gezegt niet of het hierbij hoort maar:

    Ik heb graag karakters en/of eventueel namen nodig voor mijn verhaal!

    Ik wil/ben een verhaal aan het schrijven, maar ik heb nog niet zo veel personages erin ;(. Ik zou graag wat namen en/of karakters willen horen :]
    Het gaat vooral om oude bekenden, klasgenoten en vrienden :]

    Bij vrienden heb ik er nog 2 nodig, oude bekenden maakt niet uit (niet meer dan 10) en klasgenoten maakt ook niet uit ;)

    Zet er alleen het karkater bij(+wat hij/zij likes of dislikes) en/of de naam.


    Zoals ik al zei weet ik niet of dit wel bij het juiste ding hoort ^^'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 22:11 ]


    Tengoku wa jubunde wa nai

    anime?

    maakt niet uit. Maar is er wel op gebaseerd (plaatjes) C: maar geen karakters ervan ;]


    Tengoku wa jubunde wa nai

    Saskia Ik ben vrolijk,irritant en niet snel op mijn mondje gevallen, Ik kan soms heel vrolijk zijn en dan het andere moment weer heel sacherijnig. Ik was heel slecht in leren maar de afgelopen tijd ben ik alleen maar hogere cijfers gaan halen. (sow)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 10:57 ]

    Eline. Ik heb wel eens last van stemmings wisselingen en begrijp ik mezelf niet helemaal. Ik voel me ongemakkelijk als mensen nieuwe en zogenaamd hippe woorden gebruiken, want ik heb er dan nog nooit van gehoord! Laatste tijd kan ik in één keer gemakkelijk van vrolijk en aardig naar koelbloedig en gemeen overgaan. Ik hou niet van mensen die over vrolijk doen en mij beginnen napraten, want als ze me napraten dan is het om me te pesten met mijn stem (mijn stem lijkt een beetje op die van een kleuter) en daar hoef ik niet aan herinnert te worden, want ik ben sowieso niet blij met hoe ik klink. Ook heb ik een hekel aan justin bieber... ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo. Toch luister ik wel eens naar zijn muziek omdat er leuke liedjes tussen zitten, het jammere is alleen dat ze van hem zijn -.-
    Ik houdvan keyboard spelen en muziek luister, maar ook van schrijven en tekenen en chatten, films kijken, lezen, computeren, skeeleren, geen school hebben... nog iets vergeten? Heb je nog foto nodig??? Of plaatje???

    Sowww, een hele uitleg. Genoeg info?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 22:31 ]

    Btw, je hebt het bij het juiste gezet, maak je daar maar nie druk om ^.^

    elin0296 schreef:
    Btw, je hebt het bij het juiste gezet, maak je daar maar nie druk om ^.^

    gelukkig ^^ ben een beetje nieuw hier ophet forum.

    Ik las het en dacht wow O.O wat lijken wij op elkaar xD Jup, hier kan ik waarschijnlijk wel wat mee (Y)


    Tengoku wa jubunde wa nai

    meer mensen plz >.< heb geen ideen voor persoonen meer D:


    Tengoku wa jubunde wa nai