• Kirsten gaat ook, alsin alleen voor Nena -doh-. Wie gaat er nog meer allemaal?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaa, ikke :33 Samen met m'n vriendin _O_


    wth.

    -thumbs up-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xLilian schreef:
    Jaa, ikke :33 Samen met m'n vriendin _O_
    oe als je me ziet dan moet je maar even zwaaien of hoi komen zeggen :Y). Ghehe. Alleen ik heb geen flauw idee of ik daar de hele dag rond zal slenteren enzo en hoe laat ik daar op dat veld/park/gevalding ben.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    oe als je me ziet dan moet je maar even zwaaien of hoi komen zeggen :Y). Ghehe. Alleen ik heb geen flauw idee of ik daar de hele dag rond zal slenteren enzo en hoe laat ik daar op dat veld/park/gevalding ben.


    Ik zou je proberen te herkennen, ik herken niet zo snel mensen
    Haha, mijn vriendin gaat me echt raar aankijken dan, als ik jou dan vind (nerd)
    Naja, lekker boeien,
    Ik blijf tot 't einde, want ik wil Danko Jones _O_


    wth.

    Ja, nena komt om half 9 tot half 10. Dus wel balen dat ze ook een van de laatste acts is :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ja, nena komt om half 9 tot half 10. Dus wel balen dat ze ook een van de laatste acts is :Y).

    Hebben ze trouwens al iemand gevonden die de hoofdact wordt?
    Of is Nena de hoofdact? Anders is dit een heel stomme opmerking._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga niet :3

    Nee, Nena is de hoofdact niet helaasch. Daar dacht ik een paar dagen terug ook al aan 'Nou dan nemen ze toch gewoon Nena als Hoofdact!' maar ik ben bang dat de organisatie dat niet aandurft, omdat ze geen flauw idee hebben hoe iedereen op Nena gaat reageren. Op Retropop waren de meningen ook echt zwaar verdeeld. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jep ik ga:Y) en ik heb er superveel zin in!


    Felix

    Neeee, want zondag komt Destine in Purmerend, en Waylon =3


    Life is hard and then we die

    ik wilde wel maar ik zit natuurlijk weer midden in de pw week
    bij ons is het echt heel raar hij begon woensdag en tot dinsdag anders was ik gegaan *snik*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Neen, ik woon te ver ):


    Life is all about having a good time.

    ik ga sowieso x'D
    ik woon er 10 min lopend vandaan. (krul)


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Nee, want dat is 1. veels te ver voor mij en 2. maandag begint mijn laatste SE-week die ik goed moet maken anders ga ik niet over (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PUKKELxDING schreef:
    Neeee, want zondag komt Destine in Purmerend, en Waylon =3
    Tss, destine en Waylon verkiezen boven Nena. Annick dat kan echt niet :Y). Oe maar das ook wel vet trouwens, alvast veel plezier _O_


    Wie du mir, so ich dir.