• Mijn cavia is dood! (huil) Ze heette Bruintje, en ik heb haar tegelijk met Knuffeltje gekregen. Ze was toen al zwanger en kreeg drie kleintjes, waarvan we één hebben gehouden (Dropje). Nu hebben we er dus nog maar twee!
    Ze was al twee dagen veel rustiger dan normaal. Normaal maken ze alledrie altijd ruzie (niet ernstig, ze vinden het juist leuk) om eten, maar zij at bijna niets meer. We hadden haar net gepakt om te kijken of we miss naar de dierenarts zouden gaan, maar ze haalde moeilijk adem en toen helemaal niet meer...(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oei dat is echt zielig (huil)
    Ik vind het ook altijd vreselijk aan een huisdier van me sterft.
    Sterkte <3


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Oei dat is echt zielig (huil)
    Ik vind het ook altijd vreselijk aan een huisdier van me sterft.
    Sterkte <3


    All this dampness is damp.

    awh.
    rust in piece bruintje.


    Smiling but close to tears.

    CandyKiss schreef:
    Oei dat is echt zielig (huil)
    Ik vind het ook altijd vreselijk aan een huisdier van me sterft.
    Sterkte <3


    Thanx
    We hebben haar nu in een schoenendoos met stro en hooi gelegd, het ziet eruit alsof ze elk moment op kan springen...(huil)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaah. ):
    Sterkte.


    Love is in the air'<3

    Echt zielig (huil)
    Heel erg veel sterkte! (H)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik weet hoe het voelt als er een huisdier dood gaat...
    ik heb mijn hamster dood zien gaan in mijn handen

    (de ogen worden letterlijk kruisjes)

    maar... sterkte


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    embrylove schreef:
    ik weet hoe het voelt als er een huisdier dood gaat...
    ik heb mijn hamster dood zien gaan in mijn handen

    (de ogen worden letterlijk kruisjes)

    maar... sterkte

    Ik hield Bruintje ook vast toen ze stopte met ademhalen, maar daarna bewoog haar bekje nog een paar keer, een soort stuiptrekking ofzo, best wel eng eigenlijk:(


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aahw, ik weet ook hoe het voelt om een huisdier te verliezen. Mijn hond was er al toen ik werd geboren, 2 jaar geleden moesten we m inslapen :(
    Maar we hebben gelijk een nieuwe genomen. Niet als vervanger, maar anders is het zo stil.

    En veel sterkte ermee!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Aahw, ik weet ook hoe het voelt om een huisdier te verliezen. Mijn hond was er al toen ik werd geboren, 2 jaar geleden moesten we m inslapen :(
    Maar we hebben gelijk een nieuwe genomen. Niet als vervanger, maar anders is het zo stil.

    En veel sterkte ermee!


    Bedankt
    Wij hebben ook een hond, lijkt me echt heel moeilijk om die te verliezen, want die is toch meer in je buurt dan je cavia, hoewel dat ook stom is (weet ik nu uit eigen ervaring)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gecondoleerd & Sterkte


    Life is hard and then we die

    Ahw, damn daar kan ik helemaal niet tegen. :[ Wat erg voor je. Veel sterkte.


    Wie du mir, so ich dir.

    aaah, sterkte <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oei, huisdieren verliezen is inderdaad altijd naar. Heb het zelf helaas ook al een paar keer meegemaakt. :(
    Sterkte ermee!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell