• Ja we hadden het erover op zo'n hyve en de meeste zeiden van 'afmaken enzo' nou kijk dat gaat me wat te ver but oke.

    Over dat gillen als je een artiest ziet.
    Voorbeeld: toen Bring me The Horizon in NL was, en ze hadden zo'n signeersessie gaat zo'n kind daarna vet hard gillen.
    Voor 't filmpje zie:
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=3625


    Nu heb ik niets tegen meisjes die zich zo kleden ofzo en ga ze niet wemo noemen maar dat gillen |: Men.

    Blijkbaar ligt 't aan ons :')

    Dat gillen is vréselijk.
    Beschamend, gewoon. ><

    Dat gillen is vréselijk.
    Beschamend, gewoon. ><

    Gosh ik ben niet de enige O.o

    (...)
    Gosh ik ben niet de enige O.o

    Nee, je bent niet de enige. :Y)
    Ik schaam me écht voor zo'n kinders. ><

    Ik weet niet wat ik ervan vind xD Ik doe 't zelf ook bij concerten [/gillen, meekrijsen met liedjes hoe je 't noemen wilt] En ik heb nooit zoveel zin om me daaraan te ergerenxD Ik kan mijn tijd wel beter besteden vind ik.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    dat doet mijn vriendin ook, en dan ik schaam me dan:$ Klinkt lullig, maar het is gewoon erg ^^


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik weet niet wat ik ervan vind xD Ik doe 't zelf ook bij concerten [/gillen, meekrijsen met liedjes hoe je 't noemen wilt] En ik heb nooit zoveel zin om me daaraan te ergerenxD Ik kan mijn tijd wel beter besteden vind ik.
    xoxo

    Maar bij een signeersessie? :')
    Als ze je kinda horen en weten dat jij gilt?
    Come on x'D

    Ik ben heel rustig tijdens concerten.
    Bij Tokio Hotel op 3 maart 2008 bijvoorbeeld, zat ik heel het concert zachtjes meewiegend op het ritme van de muziek op mijn stoeltje met gesloten ogen. Ik genoot er gewoon van.

    ik vind gillen op zich oké (gewoon je emotie even weggillen als het concert zeg maar goed is^^). Alleen ik schaam me soms wel ontzettend voor van die mensen die echt om niks gaan gillen. Dat heb ik nooit kunnen snappen, die artiesten zijn eigenlijk ook maar mensen.


    I am an idiot, I move.

    Maar tis echt kapot dom om te gaan gillen bij al die diehard :'D
    Alsin die pitten je dood als ze je herkennen daarna :')
    Stupid >.< Iedereen vet chill, komt er zo'n gilmachine <.<

    (...)
    Maar bij een signeersessie? :')
    Als ze je kinda horen en weten dat jij gilt?
    Come on x'D

    Hmm bij een signeersessie zie ik het nut er niet zozeer van in. Maar als zij er vrolijk van worden ofzo, dan moeten ze dat doen. Ik ga me er niet aan ergeren ofzo, like daar verander je niets mee en 't is ook niet dat ik het leuk vind om me te ergeren ofzo, dus als 't niet hoeft dan niet


    Why don't you break my heart

    (...)
    Hmm bij een signeersessie zie ik het nut er niet zozeer van in. Maar als zij er vrolijk van worden ofzo, dan moeten ze dat doen. Ik ga me er niet aan ergeren ofzo, like daar verander je niets mee en 't is ook niet dat ik het leuk vind om me te ergeren ofzo, dus als 't niet hoeft dan niet

    :'D Oke wat ben jij wijs zeg O.o
    Ik ben puberaal en erger me er wel aan >.< Sorry x')

    (...)
    :'D Oke wat ben jij wijs zeg O.o
    Ik ben puberaal en erger me er wel aan >.< Sorry x')

    Haha ik ben ook een puber hoorxD Ik heb alleen ouders die altijd als ik me dus eens ergens aan erger, met dat soort preken komenxD


    Why don't you break my heart

    (...)
    Haha ik ben ook een puber hoorxD Ik heb alleen ouders die altijd als ik me dus eens ergens aan erger, met dat soort preken komenxD

    Haha ja dats wel eens handig :'D
    Maarja 't is meestal wel lache.
    Van die gillers bij zo'n hard concert. In 't begin vet hyper en gillen. Aan 't einde huile omdat ze een stoot hebben gehad x')
    Maarja dit is best wel sadistisch en slecht dat ik dat grappig vind :'D

    (...)
    Haha ja dats wel eens handig :'D
    Maarja 't is meestal wel lache.
    Van die gillers bij zo'n hard concert. In 't begin vet hyper en gillen. Aan 't einde huile omdat ze een stoot hebben gehad x')
    Maarja dit is best wel sadistisch en slecht dat ik dat grappig vind :'D

    Haha daar heb ik dan ook lol om xD Like actie vraagt reactie xD Al vind ik 't ergens wel zielig dat ze om wat gegil een stoot krijgenxD


    Why don't you break my heart