• Hela,,

    Nou,, het gaat nu slecht met me omdat ik een vriendje had en ik dacht dat hij ook veel van mij hield enzo maar paar dagen geleden heb ik hem gedumpt omdat ik erachter ben gekomen dat hij iets voelde voor mijn vriendin en mijn vriendin heeft een vriendje en zij heeft haar vriendje gedumpt voor mijn ex,,en na enkele minuten nadat zij het gedumpt heeft met haar vriendje is ze samen met mijn ex,,en dat kwets me wel om al bij de gedachten te zien dat ze samen zijn want ik hou nog veel van hem. Maar nu weet ik niet wat doen,,ik negeer haar ook al eventjes en mijn ex ook,, maar toch kwelt het me veel, weet er iemand tips om het toch wat dragelijker te maken??


    FireFlies Above My Head

    Gewoon plezier maken, weggaan met andere vrienden ?


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een vuile streek is dat van je vriendin. o-o Beide dumpen, zou ik zeggen.

    En eh, als je foto's of spullen van hem hebt moet je die meteen in de prullenbak donderen en naar de stortplaats ermee! Ga weg met (échte) vriendinnen en eet ijs. :3


    All this dampness is damp.

    Hee, dat ken ik. Dat heeft m'n ex ook gedaan. Zoals Ramos zegt, alles dat je van hem hebt weggooien/verbranden/verzuipen weetikveel, ga weg met andere vriendinnen en neem je leven weer op, laat die vrienden en je ex zien dat je best zonder hen kan leven, want een vriendje dat zoiets doet is je zéker niet waard en een vriendin die dat doet, kan je geen vriendin meer noemen.

    Ramos schreef:
    Wat een vuile streek is dat van je vriendin. o-o Beide dumpen, zou ik zeggen.

    En eh, als je foto's of spullen van hem hebt moet je die meteen in de prullenbak donderen en naar de stortplaats ermee! Ga weg met (échte) vriendinnen en eet ijs. :3

    Mee eens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.