• Allereerst, dit mag misschien heel overdreven zijn en misschien kan je denken dat ik om aandacht vraag, en dat kan dan zo wel zijn, maar op dit moment kan me dat eventjes niet schelen.

    Ik kan een beetje opvrolijking gebruiken, want ik heb net de grootste ruzie ooit gehad met mijn vriend en het stond/staat op het punt om uit te gaan. En ik huil me ogen deruit. En ik hoopte dat iemand me misschien een beetje kon opvrolijken..

    zeg maar dat ik me aanstel :$

    Diffuse schreef:
    (...)

    Naja, het heeft me echt wel gekwetst enzo, en hij doet helemaal terug normaal, maar bij mij doet het nog altijd pijn.. en dan kan ik niet, die dingen doen..

    Hm, moeilijk ;o. Je kunt er om blijven piekeren maar als je hem echt graag ziet dan moet je je eroverheen zetten en gewoon lol maken. En als hij al terug normaal doet kun je er misschien rustig met hem over praten?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Diffuse schreef:
    (...)

    Nouja, het is niet onze eerste ruzie, maar, de andere waren, discussies/woordenwisselingen/... maar dit was echt, zwaar... We hebben nog nooit tegen elkaar geroepen..

    Kijk als dit de eerste keer is dat het zo erg werd moet je er gewoon met hem over praten. En pas dan als hij er niet over wilt praten/ jullie vaker ruzie krijgen zoals dit zou ik zeggen; uitmaken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Hm, moeilijk ;o. Je kunt er om blijven piekeren maar als je hem echt graag ziet dan moet je je eroverheen zetten en gewoon lol maken. En als hij al terug normaal doet kun je er misschien rustig met hem over praten?


    Hij wil er niet meer over praten, want voor hem is het opgelost.. stiekem weet ik wel dat hij er gewoon niet over wilt praten omdat hij wéét dat hij me gekwetst heeft. -aangezien een vriendin van mij hem helemaal verrot heeft gescholden toen ze me opeens zag huilen op cam-

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Kijk als dit de eerste keer is dat het zo erg werd moet je er gewoon met hem over praten. En pas dan als hij er niet over wilt praten/ jullie vaker ruzie krijgen zoals dit zou ik zeggen; uitmaken.


    Hij wil er niet over praten omdat hij zich schuldig voelt omdat hij me gekwetst heeft, en omdat ik al niet uh, veel moet hebben om helemaal door te breken :$ -heeft ie net tegen mn vriendin gezegd, die hij ook goed kent-

    Eh tja, misschien wil hij er later nog even over praten? Hij voelt zich iig schuldig, dat is iig al wat.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Eh tja, misschien wil hij er later nog even over praten? Hij voelt zich iig schuldig, dat is iig al wat.


    Nouja, daar blijft het ook bij..