• Ja, dat vraag ik me eigelijk af op dit uur(krul)

    Conflate schreef:
    @ iedereen die mijn foto wilde zien

    alsteblaft xD


    mooie foto: )

    Conflate schreef:
    @ iedereen die mijn foto wilde zien

    alsteblaft xD


    woow ik krijg ineens 4 berichten dat je mijn uitnodiging hebt geaccepteert. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    woow ik krijg ineens 4 berichten dat je mijn uitnodiging hebt geaccepteert. :"D

    Jeez, ik zit maar te k*tten, ineens kan ik je profiel wel zien en dan weer niet en pfft. Hyves heeft echt kuren ofzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha doei iedereen,
    ik ga nu want de laptop baterij is bijna op en ik krijg problemen als ze me nu nog wakker vinden (cat) Doei doei !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En ik zit te praten met een collega die me blijkbaar erg mooi en gezellig vind. Oo"
    Ik durf daar dus niet meer te werken (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 3:37 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Italie schreef:
    Haha doei iedereen,
    ik ga nu want de laptop baterij is bijna op en ik krijg problemen als ze me nu nog wakker vinden (cat) Doei doei !


    whaha ik denk dat ik dat ook krijg maar iedereen slaapt toch zo zacht(cat)(hoopik)

    nightfury, heb jij eigenlijk ook een dagaccount? x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    @hyvesfoto

    Je ziet er heeel anders uit dan ik verwacht had.


    Scream for mercy!

    Conflate schreef:
    nightfury, heb jij eigenlijk ook een dagaccount? x'D


    ik kom nu overdag ookxD

    Beelzebub schreef:
    @hyvesfoto

    Je ziet er heeel anders uit dan ik verwacht had.

    Wat dacht je dan? Een of ander gothicgeval? x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee.
    Ik creëer altijd een beeld van mensen die ik nog niet gezien heb, of waar ik in dit geval online mee praat. En ik heb gefaald dit keer, normaal zit ik er weinig tot niet naast.
    Jij bent voor mij erg onvoorspelbaar dus, lucky you.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 3:58 ]


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Nee.
    Ik creëer altijd een beeld van mensen die ik nog niet gezien heb, of waar ik in dit geval online mee praat. En ik heb gefaald dit keer, normaal zit ik er weinig tot niet naast.
    Jij bent voor mij erg onvoorspelbaar dus, lucky you.


    :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ging vannacht praten met mijn crush over onzinnige dingen en toen ik ging slapen zei hij iloveyou, awh. Ik zwijmelde weg, haahahahaha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Wat ben ik nu aan het doen... Hmmmm, owkee, mezelf vervelen, mezelf vervelen, mezelf vervelen én een nutteloos berichtje typen. Owja mezelf afvragen waarom bijne niemend online is! Kom NU je bed uit of ik stuur mijn wekker op je af! Geloof me dat wil je echt niet, dat ding is het toppunt van irritant!Ik ben hier nu zo alleen(huil) Laat me niet achter! (huil) Lieve mensjes word please wakker! (huil) Ik mis jullie! (huil) Het is hier zo stil! (huil) Ik mis jullie zó! (huil)
    Owja! En mezelf vervelen!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 7:38 ]

    klaarmaken voor werk. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/