• Hee, ik zit met een probleempje, nouja een probleem. Binnekort is er een soort talentanavond en ik heb de organisatie daar belooft op te treden, met dansen dus... Ja ehm nou komt mijn probleem, ik word altijd vreselijk nerveus als ik al die mensen zie!!! Maar daar gaat het nou niet over... Waar ik echt jullie hulp bij nodig heb...
    Ik moet 2 keer optreden. Nou ik heb al 1 liedje uitgezocht namelijk: Christina Aguilera - Not Myself Tonight
    - Nee ik ga niet zo dansen als zij dat gaat me te ver x) -
    Maar ik zoek nog een goed dansnummer, Waka Waka leek me ook wel leuk maar het is zo moeilijk om daar goed op te dansen.

    2 dingen: GEEN Tokio Hotel en GEEN Justin Bieber, die worden zo vaak gekozen door andere deelnemers dat is gewoon onoregineel!

    Het liefst iets uit de top 40 maar het hoeft niet.

    Clipjes met dansende mensen die ik kan gebruiken als inspiratie zijn altijd welkom.

    xXx

    Play van Jennifer Lopez heb ik eens op gedanst ;p
    & Tell me something I don't know van Selena Gomze gaat ook goed ;D
    veel succes !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik ben helemaal verslaafd aan dit nummer,
    Debi Nova-Drummer boy

    (A)

    Lady GaGa - Alejandro, oke ik weet niet of dat wel origineel is maar Tiesto ft. Tegan & Sara - Feel it in my bones is ook wel leuk. maar ligt eraan hoe je wilt dansen snel, beetje langzaam, ?


    You are the dream. I am the dreamer.

    Misschien Yolanda Be Cool - We No Speak Americano?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Camp Rock - Hasta La Vista , of Start The Party Of Who's Got what it takes.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Y.M.C.A (krul)

    GaGaLove schreef:
    Lady GaGa - Alejandro, oke ik weet niet of dat wel origineel is maar Tiesto ft. Tegan & Sara - Feel it in my bones is ook wel leuk. maar ligt eraan hoe je wilt dansen snel, beetje langzaam, ?

    Alejandro wou ik eerst doen maar dan lijke al mijn bewegingen zo op elkaar, feel in my bones ik zal ff nog n keer luisteren, en kijken wat ik er mee kan.

    Ik weet geen nummer, maar als je nerveus bent kijk dan gwn naar de muur achter jexD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moongirlxxx schreef:
    Ik weet geen nummer, maar als je nerveus bent kijk dan gwn naar de muur achter jexD

    En dan alsnog gaan zingen: Het publiek kan me rug op xD

    Ridin' solo van Jason Derülo. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    awakening schreef:
    Ik ben helemaal verslaafd aan dit nummer,
    Debi Nova-Drummer boy

    (A)

    Ik denk dat ik dit liedje maar doe! Hier kan ik prima op dansen!
    Bedankt
    xx