• Ik heb een navelpiercing, maar nu is mijn vraag of je met een piercing met bedeltje eraan kan gaan zwemmen. Want ik de krant stond een keer dat een meisje vast raakte aan het rooster en dat de brandweer haar moest komen losmaken :/


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dat ook bij jou zal gebeuren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ben je vanplan om in de buurt van een rooster te gaan zwemmen? zo niet, dan kan het wel gewoon ;)

    Hel schreef:
    ben je vanplan om in de buurt van een rooster te gaan zwemmen? zo niet, dan kan het wel gewoon ;)
    lkkr droog xD


    When words fail music speaks

    lmfao, that won't happen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vancha schreef:
    (...) lkkr droog xD


    ja want ik heb dat verhaal dus ook gelezen, en vraag me tot op de dag van vandaag af hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt om in een rooster te hangen met je piercings:S

    Hel schreef:
    (...)

    ja want ik heb dat verhaal dus ook gelezen, en vraag me tot op de dag van vandaag af hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt om in een rooster te hangen met je piercings:S

    Nou, soms hang je aan de kant. Maar schijnbaar is dat balletje in dat rooster geschroven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Nou, soms hang je aan de kant. Maar schijnbaar is dat balletje in dat rooster geschroven.


    mjah, zou kunnen, en anders gewoon met een normaal staafje zwemmen en daarna weer omwisselen naar een piercing met bedeltje?

    Als je oppast, kan dat vast wel. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahaha, zie je het voor je. Iemand die aan de kant hangt terwijl er allemaal mensen van de brandweer om haar heen hangen en weet ik veel wat allemaal doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Hahaha, zie je het voor je. Iemand die aan de kant hangt terwijl er allemaal mensen van de brandweer om haar heen hangen en weet ik veel wat allemaal doen.

    Het bad was leeggepompt, lol. Dan schaam je je echt helemaal dood.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nu je het weet, gebeurt dit echt niet joh.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?