• Jullie kunnen je vast wel dat ik gister (vrijdag) een topic maakte waarin ik vertelde over ruzie met mijn ouders. Nouja, ik was helemaal over de zeik en heb mijn vriend gesmst. Die is eigenlijk bijna gelijk langs gekomen, want mijn ouders waren toch al weer weg. Daarna heb ik me twee uur kapot lopen schamen, gezien het feit ik de hele tijd liep te huilen. Uiteindelijk is hij gewoon blijven slapen, zodat ik een beetje kon kalmeren. Maar, ik moet om 08:00 al werken.
    Vandaag is het een beetje uitgepraat, alleen nu hebben we weer ruzie om die kutfiets. Niet zo erg als gister, maar dat van gister is ook nog niet echt helemaal goed. Ik ben echt bang dat mijn ouders, vooral mijn vader, weer uit hun vel springen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jij hebt echt een superlieve vriend weet je dat?

    Laat het nu gewoon even rusten en praat er anders morgen over. Het is al laat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind Stefan echt zo'n schatje, Lau. Je hebt echt geluk met hem :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    Jij hebt echt een superlieve vriend weet je dat?

    Laat het nu gewoon even rusten en praat er anders morgen over. Het is al laat.


    All this dampness is damp.

    Reassurance schreef:
    Jij hebt echt een superlieve vriend weet je dat?

    Laat het nu gewoon even rusten en praat er anders morgen over. Het is al laat.