• Hallo, ik ben opzoek naar een co-writer voor een One Directeion verhaal. Het verhaal heeft te maken met dementie, dus als dat dusdanig gevoelig ligt, dan raad ik je af om je aan te melden hiervoor.

    Het verhaal gaat over een:


    +/- 19 jaar oud meisje dat dementie krijgt. Het meisje is een bijzonder goede ballerina en treed vaker op in theaterstukken. Vroeger had ze een relatie met een jongen (Harry) die al vanaf kinds af aan haar beste vreind was, maar de relatie hield geen stand omdat ze onder druk van haar balletlerares anorexia ontwikkelde. Nu komt ze op een of andere manier weer in contact met Harry (ik twijfel of de diagnose gesteld word voordat ze elkaar terugzien of daarna) en worden ze opnieuw op elkaar verliefd. Haar herinneringen vervagen echter steeds verder, maar ze blijft Harry wel herkennen doordat ze hem dus al zolang kent, maar op een begeven moment herkent ze hem niet meer als haar geliefde. Ze takelt steeds verder af en kan op een begeven moment niet meer lopen, laat staan dansen. Ze raakt in een rolstoel en Harry doet er alles aan om haar op te vrolijken. Samen spelen ze net als vroeger uren piano. Op een begeven moment komt het zo ver dat ze nog amper heldere momenten heeft en in een van deze heldere momenten maakt ze een einde aan haar leven. Na haar dood vind Harry brieven van haar/haar vlog waarin allerlei berichten aan hem en andere mensen staan, die ze lang voor haar dood heeft gemaakt.


    Vereisten voor Co-writer:

    -MINIMAAL een keer in de week kunnen schrijven, het liefst vaker.
    -Je schrijfstijl sluit redelijk aan op de mijne
    -Je bent bereid samen te brainstormen.
    -Je kunt +/- 1000 woorden schrijven per hoofdstuk.
    -Je stopt niet plots met schrijven.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 20:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is een leuk idéé, maar ik heb geen garantie dat ik iedere week zou kunnen schrijven en mijn hoofdstukken zijn meestal maar 700-800 woorden.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Het is een leuk idéé, maar ik heb geen garantie dat ik iedere week zou kunnen schrijven en mijn hoofdstukken zijn meestal maar 700-800 woorden.


    Nou, een keer in de week is toch eigenlijk wel echt het minimum, want ik schrijf het liefst zelf dagelijks.=')
    Maar bedankt, ik ben ook echt enthousiast over het idee.c=

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 21:07 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is echt een heel goed, en vooral heel origineel idee. Ik zou er graag een abo op nemen, maar het ligt me niet helemaal om me aan te melden als cowriter.. Sorry!


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Het is echt een heel goed, en vooral heel origineel idee. Ik zou er graag een abo op nemen, maar het ligt me niet helemaal om me aan te melden als cowriter.. Sorry!


    Jammer, maar ik zal je wat laten weten als ik iemand gevonden heb en het verhaal online gaat.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw, het lijkt me echt een heel mooi verhaal. Ik denk niet dat ik geschikt ben als co-writer, maar wil je het me laten weten als je begint? (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Is goed, bedankt! Ik zou echt graag willen, maar ik vind het een moeilijk onderwerp om over te schrijven. Niet omdat het gevoelig ligt, maar.. Ja.. Ik weet het eigenlijk niet. Hopelijk vind je snel iemand! :)


    Faith is everything.

    Canoodle schreef:
    Wauw, het lijkt me echt een heel mooi verhaal. Ik denk niet dat ik geschikt ben als co-writer, maar wil je het me laten weten als je begint? (:


    Bedankt, ik hoop dat het net zo mooi word als ik hoop.(: Ik zal je wat laten weten!x


    You were born original, don't die as a copy.

    MrsMessi schreef:
    Is goed, bedankt! Ik zou echt graag willen, maar ik vind het een moeilijk onderwerp om over te schrijven. Niet omdat het gevoelig ligt, maar.. Ja.. Ik weet het eigenlijk niet. Hopelijk vind je snel iemand! :)


    Dat hoop ik ook natuurlijk.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wie o wie?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ohh, het lijkt me echt een prachtig verhaal en het lijkt me fantastisch om aan mee te mogen schrijven!

    Ik zit nu enkel in mijn examenjaar en ik krijg het al niet iedere week voor elkaar om aan mijn eigen verhaal te werken. Dus als je voor juni aan dit verhaal wilt beginnen , kan je beter nog even verder zoeken! Wel neem ik dan zeker een ABO want het verhaal lijkt me echt heel mooi!


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Kan je op 19 jaar uberhaupt dement worden?
    Maar eigenlijk lees ik geen eens 1D -ben geen fan- en was ik gewoon nieuwsgierig naar de verhaallijn ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind de verhaallijn ietsjes té dramatisch, maar ik hoop dat je een leuke co-writer zult vinden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    StylesNicole schreef:
    Ohh, het lijkt me echt een prachtig verhaal en het lijkt me fantastisch om aan mee te mogen schrijven!

    Ik zit nu enkel in mijn examenjaar en ik krijg het al niet iedere week voor elkaar om aan mijn eigen verhaal te werken. Dus als je voor juni aan dit verhaal wilt beginnen , kan je beter nog even verder zoeken! Wel neem ik dan zeker een ABO want het verhaal lijkt me echt heel mooi!


    Hmmm, ik zit zelf ook in mijn examenjaar, maar mijn drukke en minder drukke periodes wisselen zich af.^^ En ik neem altijd de tijd om te schrijven als ik daar zin in heb.=') Ik wacht sowieso de aanmeldingen even af, maar ik vind wel dat je goed schrijft.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Spotgaai schreef:
    Kan je op 19 jaar uberhaupt dement worden?
    Maar eigenlijk lees ik geen eens 1D -ben geen fan- en was ik gewoon nieuwsgierig naar de verhaallijn ;x


    Volgens een vriend van mij die ik het vandaag vroeg wel, maar ik weet het ook niet zeker. Waarom niet is denk ik eigenlijk een beter vraag.='D
    En wat vind je van de verhaallijn?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Tigresse schreef:
    Ik vind de verhaallijn ietsjes té dramatisch, maar ik hoop dat je een leuke co-writer zult vinden. (:


    Tja, het is niet bepaald een luchtig onderwerp nee.=') Bedankt.(:


    You were born original, don't die as a copy.