• Ik ben het zat dat Georg en Gustav altijd vergeten worden...! Jij ook??

    Awel mense da vinnik nu ook se ik hb t vndaag ng tege een vriendin gzgd da gustav en georg wel erg nr agter worde geschove :S Kzen blij da deandere th-fans da ook merke!
    ma ik vin da bill en tom daar nix aan kunne dn da ligt een beetje an de fans er zen meer fans vr tom en bill dn vr georg en gustav eh. Ik bn helemaal weg vn gustavjeuh!! love joew (H)

    Ik ben het zat dat Georg en Gustav altijd vergeten worden...! Jij ook??


    jah, ik vin t zooo stom!! waarom moet het altijd ofer bill en tom gaan? ik vind ze gweldig en super lkkr, dat wel, maar gus en hagen zijn ook leuk howr!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    mijn top 4 is zo: Bill-Georg-Gustav-Tom
    jawel tom laatst! ik weet niet waarom maarja 4 is toch ook goed? het is wel de top vier van al mijn favoriete mense tesame (er kome er nog veel achter) dus als je daar op 4 staat is dat toch mooi? Georg staat op twee omdat ik hem suupregrappig vind en gustav op 3 omdat ie zooo lief is (denkik) :P

    kvint het zelf ook heel erg dat Georg en Gustav zo vaak vergeten worden! ikzelf heb het voor GUSTAV en TOM! ik vint de muziek helemaal geweldig! en al die domme kinderen dat alleen naar tom of bill kijken zijn geen th fan maar fan van tom of bill als individu zo'n mense noem k spijtig genoeg niet thfans maar allez! oe kan je die ubersgattige gusti nou vergete! en Georg heeft ook toch ies.. vla das er weer uit:D
    XX

    Mijn volgorde van belangrijkheid:
    1. Gustav
    2. Tom
    3. Georg
    4. Bill

    Sorry maar wat jullie ook zeggen, (ik ben fan btw) Bill lijkt op een meisje, maar dat is ook het leuke eraan, hij is wie hij is en niet anders. Maarja, ik val niet op zijn "vrouwelijke" trekjes.

    En nu niet op me komen schelden want ik vind ze allemaal super, en ik accepteer Bill ook zoals hij is en ik ga hem geen homo noemen want dat is hij niet. Maar iedereen die eerlijk is weet ook dat hij gewoon op een meisje lijkt of in ieder geval vrouwelijke trekjes heeft.

    Echt wel
    natuurlijk vinden de meeste bill& tom leuker
    maar Gustav & Georg horen ook bij de band
    & als je van TOKIOHOTEL fan bent.
    ben je van IEDEREEN van TOKIOHOTEL fan :D!
    & eerlijk gezegd is Gustav best wel een lekkerding(L)


    LIEFS>

    n btje errug stom...gelukkig denken de meeste ook aan hen:P

    Jaa.. Nouja ze worden niet vergeten maar ze staan een beetje achter Bill & Tom [soms]
    Maar er zijn ook genoeg Georg En Gustav fans =]
    GEOOOOOORG <3 XD

    jah ik vind het wel jmmr maar in een intervieuw zieden ze volgens mij ook zelf dat ze er zich goed bij voelen

    ik hou van ze alle 4 xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als ECHTE fans vergeet je ze niet!..
    Gustav & Georg zijn ook Lief (H)

    ze worden niet vergeten alleen vindt de ene de ander net iets leuker dan den ander

    Georg is sexy ^^ Maar ik vind dat ze het zelf ook wel een beetje doen door zo stil te zijn... Bij mij staan ze allemaal op 1

    Hebben ze daar dan niet wat bewust voor gekozen?
    Dat dacht ik wel dat ik dat eens gelezen had...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;