• Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)

    cinema wie???


    Here I Am

    eh, what het fuck is dat??


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    gaatwel x'D

    leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk aleen weet ik niet hoe ze heten weet iemand dat(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H):$:$

    eh, what het fuck is dat??

    Jeah, what the fuck is it anyway?? -_-

    Cinema bizarre!! die zijn HOT:D de jongens heten= Shin,kiro,strify,luminor en yu

    wie?
    ff zien..
    nxke


    HaveFun!

    Hm ik vind ze er echt héel erg verwijft uitzien, maar de muziek hgaat wel xo (Sorry voor de fans ;o)

    kvind dat echt zo brr.. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hm ik vind ze er echt héel erg verwijft uitzien, maar de muziek hgaat wel xo (Sorry voor de fans ;o)

    kvind dat echt zo brr.. o.o


    vindtt ik ook^^ ma khem wel nog geen liedje ervan gehoord:P mo kvin ze er ook wl verwijfd uitzien^^
    sorry myn mening^^:) schiet my nu nie dood ofzoo
    -_-':P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik vint ze gaaf mega gaaf en het zijn hun artiesten namen!!!!!!! als je de egte namen wil weten moet je maar een pb sturen:P


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Hm ik vind ze er echt héel erg verwijft uitzien, maar de muziek hgaat wel xo (Sorry voor de fans ;o)

    kvind dat echt zo brr.. o.o


    vindtt ik ook^^ ma khem wel nog geen liedje ervan gehoord:P mo kvin ze er ook wl verwijfd uitzien^^
    sorry myn mening^^:) schiet my nu nie dood ofzoo
    -_-':P


    ieder heeft een eigen mening en als je daar al voor wort doodgeschoten dan weet ik het ook niet meer


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    die met dat lange zwarte haar is echt lelijk :O
    srry voor mensen die fan van hem zijn..
    En de muziek valt wel mee.. kvind er niet veel aan..

    Ik heb de muziek nog nie gehoord Maar... IK vind ze verschrikkelijk Lelijk en Eng...Ze zien eruit of ze mislukte plastische chirurgie hebbe gehad of recht uit een horrorfilm kome (srr vr de fans)
    En er is er zelfs 1 waarvan ik vind dat hij lijkt op Posh van de Spice Girls!
    Ik vind ze Echt Ieuw!
    Er zat een megaposter in de Starflash Maar kmoe hem echt ni Hebbe!
    xx.(H)


    everybody needs a song.

    ik heb 1 liedje van ze gehoord... maar wat vind jij de beste dan?? want ik vond die niet echt overweldigend... hun zien dr wel enorm vet uit! _o_ XD maarjah..


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)


    ik vind ze net meisjes xD
    en dan komen er nog mensen die Bill meisje noemen..

    MENSE DIE BILL EEN MEISJE VINDEN...
    ZOEK OP GOOGLE CINEMA BIZARRE!
    en zeg dan wie je meisjes vind:@