• I will love you Monday.
    David Villa, het kanon van de Spaanse aanval, gaat elke dag naar hetzelfde restaurant om te ontbijten. Maar dan op een maandag komt er een meisje binnen. Ze valt hem op en hij krijgt de behoefte om met haar te gaan praten. Maar dan is ze weg. De hele week hoopt hij dat ze terug komt, maar dat gebeurt maar niet. De maandag daarop komt ze weer en beginnen ze te praten. Ze worden vrienden maar zien elkaar niet vaker dan maandag. Hij begint haar leuk te vinden, maar wat als ze een maandag niet op komt dagen. En die maandag daarna ook niet?


    Rollen.
    Bf Beroemdheid - Fabregas.
    Meisje - Attidude.
    Bf Meisje - JBM&20Afellay.
    Mensen die vaak in het restaurant komen. - Lionel, Joker & Footballeur.
    'Ex'Vriendje meisje
    Ober(s) van het restaurant - S0UNDTRACK
    Vriendinnetje voetballers.
    Lionel - Vriendin Lionel Messi.
    Joker - Vriendin Diego Forlán.
    Footballeur - Vriendin Iker Casillas.
    CRonaldo - Vriendin Cristiano Ronaldo -betervoorjelevendatjemediegeeftSam-


    Wat je moet invullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Beschrijving uiterlijk:
    Hobbys:
    Angst:
    Extra:
    Welke Beroemdheid:

    *Ik kies de beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 11:18 ]


    Smiling but close to tears.

    Rol: Meisje
    Voornaam: June Roxanne
    Achternaam: Milville
    Leeftijd: Twintig
    Karakter: June heeft een aanstekelijke en speelse glimlach. Ze houdt van mopjes en kan altijd om ze lachen hoe slecht ze ook mogen zijn. June is een heel sportief meisje doordat ze danst en paard rijdt. Ze is een echte dieren- en natuurliefhebber en doet niets liever dan met haar paard door het hoge gras te rijden en langst beekjes te rijden waar ze dan als ontspanning samen in spelen. June heeft een hart van goud; ze houdt van haar vrienden, haar familie, haar paard en haar twee honden.
    June is een echt wiebelkont, ze kan geen minuut stil zitten als er ergens muziek wordt gespeelt en houdt ervan om samen met zo'n honderd man op de dansvloer te staan dansen.
    June is niet zo'n sociaal meisje en heeft het nogal moeilijk om volledig zichzelf te zijn bij mensen die ze niet kent. Ze kan ook nooit verliefd worden op iemand die ze niet van binnen en van buiten kent.
    Hobbys:
    Dansen; June danst al vanf dat ze kon lopen. Ze heeft jaren op ballet gezeten maar hield daarmee op toen ze zeven was en ging toen hiphop en streetdance doen. Op haar twaalfde hield ze op met hiphop en ze bleef tot haar zeventiende streetdance dansen.
    Paardrijden; June's vader heeft een eigen manege en leerde zijn dochters -June is de middelste dochter- paardrijden. June kreeg op haar veertiende een eigen paard; Blue Jeans.
    Muziek; June's moeder heeft jarenlang op pianoles gezeten toen ze klein was en heeft het June ook geleerd. June leerde zichzelf gitaar spelen door middel van Internet en ze heeft een eigen blog op Internet waar ze covers van liedjes speelt en zingt.
    Angst: June's jongste broertje Matty stierf toen hij vijf was aan een hersentumor. Sindsdien is June bang van ziektes bij mensen waarvan ze houdt. Als er nog maar iemand zegt dat ie pijn heeft aan zijn hoofd zegt ze dat hij/zij regelrecht naar de dokter moet; ze kan het zich niet veroorloven nog eens iemand te verliezen.
    June heeft ook een hekel -een serieuse bloedhekel- aan spinnen; grote of kleine, een grote hekel.
    Extra: June heeft dus een eigen paard; Bleu Jeans en twee huskey puppies; Zambo en Alou. Ze heeft op haar negentiende samen met haar twee oudere zussen -Mary (22) en Demi (25)- een tattoo laten zetten. Elks met hun initialen op hun heup met een sterretje errond.
    Welke Beroemdheid: Cesc Fábregas

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 21:10 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voila (: Klaar


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Meisje
    Voornaam: Daniela Victoria
    Achternaam: Grevoyr
    Leeftijd: 21
    Karakter: .. is een mysterieus typje. Ze houdt er niet van om op één plek te blijven. Moet alsmaar reizen. Ze heeft gevoel voor humor en is een luisteraar. Ze kan flink kletsen als ze daar zin in heeft. Artistiek, dromertje, verwacht van alles het beste. Neemt risico's omdat ze de realiteit soms niet ziet. Ze trekt zich van niemand iets aan en is los van haar ouders maar heeft nog wel goed contact met ze.
    Hobbys: Reizen, koffie drinken, gitaar spelen, zwemmen, kamperen, stranden bezoeken, sms'en en zitten rondom kampvuur.
    Angst: Bestolen worden, verkracht worden, dierbare dood.
    Extra: Nooh.
    Welke Beroemdheid: Afellay of Villa
    :9~

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 13:34 ]


    we've only said goodbye with words

    Rol: ober in het restaurant
    Voornaam: Joelle
    Achternaam: Cruz
    Leeftijd: Twintig
    Karakter: Joelle is een lief en buitengewoon slim meisje, ze heeft een flink stel hersens en maakt daar handig gebruik van. toch is Joelle wel erg bijdehand, en ze wil zeker ook altijd gelijk hebben. tot grote ergenis van iedereen. Joelle is altijd degene die bepaald wat er gebeurd, Joelle trekt even haar grote mond open en met een aantal bijdehandte opmerkingen wint ze meestal wel. Joelle is toch een populair meisje, ze heeft gevoel voor humor en dat gecombineerd met haar aanstekelijke lach tovert bij mensen altijd een lach op hun gezicht. soms weet Joelle niet van ophouden en blijft ze door gaan met lachen en blijft ze door gaan met flauwe grappen maken. Joelle's energie lijkt ook nooit op te gaan, Joelle kan zo twee nachten opblijven en dan nog fit zijn. Joelle heeft haar slaap gewoon niet nodig. Joelle is een opgewekt en vrolijk meisje, terwijl je dat niet van haar zou verwachten. Joelle loopt meestal rond alsof ze alles is, omdat ze weet dat ze mooi is. en hoe ze dat weet? dat komt door alle jongens die achter haar aanlopen. Joelle is zeer geliefd bij de jongens, en dat vooral door haar looks. populair bij de meisjes is ze omdat ze talent heeft voor dansen en dat ze zo grappig is.
    in principe is Joelle dus een lief, slim, populair, mooi, grappig, drukke meid
    Hobbys: Dansen, Gitaar spelen, Op vakantie gaan, Horror films kijken
    Angst: Verdrinken
    Extra: Joelle heeft vijf jaar bij de dansacademie gedanst, maar omdat ze verder wilde met studeren is ze er vanaf gegaan. Joelle heeft toen haar VWO-diploma gehaald en is verder gaan studeren aan de universiteit.
    Welke Beroemdheid: Villa of Torres

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 12:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DUDE! Ik wil een rol. (nerd)


    All was well.

    JBM schreef:
    DUDE! Ik wil een rol. (nerd)


    Dan vul je in. :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Rol: Meisje of Bf Meisje
    Voornaam: Rachel
    Achternaam: Kosravi
    Leeftijd: 19
    Karakter: Speels en vrolijk. Ze maakt heel snel nieuwe vrienden. Lees dan: meisjes. Want met jongens praten heeft ze het heel moeilijk. Ze doet haar best erop en soms lukt het wel, maar als ze iemand knap vind en die zegt iets tegen haar, klapt ze dicht. Ze houdt van dieren en heeft zelf een kat Felix en een hond Beno die ze overal mee naartoe neemt. Familie en vrienden zijn belangrijk voor haar en ze houdt van verassingen.
    Hobby's: Vakantiebaantje als dierenverzorgster in een dierenasiel en ze danst ook vaak, maar neemt geen lessen.
    Angst: Haaien en andere enge dieren die onder water leven.
    Extra: Ze is heel slim en heeft al bijna haar universiteitsdiploma gehaald.
    Welke Beroemdheid: Jean-Baptiste Maunier, maar die neem je niet, dus misschien ... idontknow. Maar niet weer een voetballer. ):

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 12:46 ]


    All was well.

    Btw; ik wil liéfst het meisje. :Y)


    All was well.

    Rol:Het meisje
    Voornaam:Lauren
    Achternaam:Diaderro
    Leeftijd:21
    Karakter:Lauren is niet snel op haar mondje gevallen en durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind. Ze kan heel lief zijn maar tegen andere heel pissig. Ze heeft rijke ouders maar daar heeft ze een hekel aan omdat ze alleen maar werken en nooit tijd voor haar hebben. Ze heeft goede vriendinnen en andere willen alleen maar vriendinnen zijn omdat ze rijk is. Ze gaat alleen maar naar mensen die het niets interesseren dat ze rijk is want zelf heeft ze er ook een hekel aan.
    uiterlijk: Lauren heeft lang bruin haar en groene ogen. Ze is niet erg lang maar is wel knap. ze is 1.70 lang en weegt 60 KG
    Hobbys:Gedichten schrijven,buiten zijn en het leven leven.
    gedichten schrijven; als twaalf jarig meisje begon ze haar emoties op te schrijven en toen ontstonden er gedichten. haar kindermeisje vond ze maar triest en dat maakte haar niet erg vrolijk.
    buiten zijn; Lauren is gek op buiten zijn en wil dat zo vaak mogelijk zijn. Ze houd van het bos en de frisse geuren die er hangen.
    Het leven leven; Lauren geniet van het leven en probeert alles gewoon op haar af te laten komen. Ze geniet van bijna alles wat er in haar leven is en ze probeert haar ouders te vergeten.
    Angst: Ze is bang dat ze bij sommige niet in de smaak valt en of mensen haar wel echt aardig vinden.
    Extra:Haar vader komt uit Frankrijk en haar grootouders en familie woont in Parijs
    Welke Beroemdheid:Zolang het maar geen Tokio hotel is dus bijvoorbeeld deze; Logan Lerman (die vind ik wel goed)

    Geen foto?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 13:27 ]

    Attidude schreef:
    Rol:Het meisje
    Voornaam:Lauren
    Achternaam:Diaderro
    Leeftijd:21
    Karakter:Lauren is niet snel op haar mondje gevallen en durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind. Ze kan heel lief zijn maar tegen andere heel pissig. Ze heeft rijke ouders maar daar heeft ze een hekel aan omdat ze alleen maar werken en nooit tijd voor haar hebben. Ze heeft goede vriendinnen en andere willen alleen maar vriendinnen zijn omdat ze rijk is. Ze gaat alleen maar naar mensen die het niets interesseren dat ze rijk is want zelf heeft ze er ook een hekel aan.
    Hobbys:Gedichten schrijven,buiten zijn en het leven leven.
    Angst: Ze is bang dat ze bij sommige niet in de smaak valt en of mensen haar wel echt aardig vinden.
    Extra:Haar vader komt uit Frankrijk en haar grootouders en familie woont in Parijs
    Welke Beroemdheid:Zolang het maar geen Tokio hotel is dus bijvoorbeeld deze; Logan Lerman (die vind ik wel goed)

    Geen foto?


    nee ik gebruik nooit foto's nouja, beschrijving uiterlijk kan wel? zal ik er wel bij zetten haha.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 12:49 ]


    Smiling but close to tears.

    oke moet ik het er dan even bijzetten? en ik heb het een beetje geedit.

    Ik ben te lui om in te vullen, haha. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Amber, wat doe je weer lui! :Y)
    Ik wil het eerste deel en een rol, bits! _O_


    All was well.

    zet je erbij wie de rol heeft? en als ik hem heb wil je dat dan zeggen?

    Lionel schreef:
    Ik ben te lui om in te vullen, haha. (cat)
    Ik ook, euhj.


    I live for the applause, you will die for it.