• Mijn ouders dwongen me vandaag mee te gaan naar de stad (4daagse feesten). Omdat we dat vroeger toen ik 5 was ook altijd al deden. Maar nu ben ik 16 en voel ik er weinig voor om met ze mee te gaan, eerlijk gezegt. Ik ga liever met een grote groep vrienden de stad in. En dan kom ik in de stad vrienden tegen die vragen of ik met hun mee mag, gaat me vader ze afkatten. Dus toen werd ik boos op hem. Ik bedoel, je gaat mij dus niet voor schut zetten bij mijn vrienden. Maar uiteindelijk mog ik nog steeds niet met hun mee. En ik heb de hele tijd boos met me iPod op achter hun aangestampt. En nu zijn me ouders boos op me, en zit het er dik in dat ik de hele week niet naar de stad mag om te feesten. En dat betekend dus ook geen All Missing Pieces concert.

    Dat slaat toch hélemaal nergens op?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja vind ik ook. ik bedoel. je ouders dwingen je mee te gaan. jij gaat mee. en dan vind je het leuk en mag je iets niet, en omdat jij iets niet mag krijg je op je donder zeg maar.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 21:18 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zo erg is het toch niet om met je ouders mee te gaan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AnoukCullen schreef:
    nee vind ik niet. ik bedoel. je ouders dwingen je mee te gaan. jij gaat mee. en dan vind je het leuk en mag je iets niet, en omdat jij iets niet mag krijg je op je donder zeg maar.


    Ik snap je niet helemaal o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Exercitus schreef:
    Zo erg is het toch niet om met je ouders mee te gaan?


    Met mijn moeder vind ik ook niet erg. Nee, dat is juist ontzettend leuk :'). Maar ik en mijn vader klikt gewoon niet. Dus dan lopen we vaak al chagarijnig te doen. Dus gezellig is het niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I don't know, man. Je ouders willen gewoon een leuk dagje doorbrengen met hun dochter. Maar dat je vader je vriendinnen gaat afkatten is ook weer fout. En tja, je vraagt erom als je ze chagerijnig achterna gaat lopen. Dan kun je wel verwachten dat je 'straf' krijgt. Bied anders je excuses aan, stel wat voor om eens wat samen te doen en kijk ze lief aan voor dat concert c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Spain schreef:
    (...)

    Ik snap je niet helemaal o.O


    kijk je ouders dwingen je mee te gaan. Jij wil niet maar gaat toch mee. Met grote tegenzin. dan komt er iets op je pad wat het leuker maakt, mag je dat niet. dat slaat nergens op. Dan kan iets leuker worden....
    Ik snap ook niet dat je huisarrest krijgt omdat je met een ipod op meeloopt, weglopen is veel erger. je hebt toch geluisterd? snappie?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou precies dezelfde reactie als jou hebben gehad met die muziek, haha :'D

    & nee ik vind dat ook niet normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat slaat inderdaad nergens op.
    Ik heb medelijden. (:


    effort never betrays you

    Agoss. Dat is wel lullig. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
    Misschien moet je nu gewoon even heel lief tegen je vader gaan doen, zodat ie bijdraaid en je toch naar dat concert mag?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reassurance schreef:
    Ik zou precies dezelfde reactie als jou hebben gehad met die muziek, haha :'D

    & nee ik vind dat ook niet normaal.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Joker schreef:
    I don't know, man. Je ouders willen gewoon een leuk dagje doorbrengen met hun dochter. Maar dat je vader je vriendinnen gaat afkatten is ook weer fout. En tja, je vraagt erom als je ze chagerijnig achterna gaat lopen. Dan kun je wel verwachten dat je 'straf' krijgt. Bied anders je excuses aan, stel wat voor om eens wat samen te doen en kijk ze lief aan voor dat concert c:


    Ben ik het totaal niet mee eens. Natuurlijk ben je sjaggie als je ouders zo tegen je doen, ik bedoel, die hebben zelf toch ook door dat ze zo het humeur van hun dochter verpesten? ik geef je groots gelijk Spain.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Reassurance schreef:
    Ik zou precies dezelfde reactie als jou hebben gehad met die muziek, haha :'D

    & nee ik vind dat ook niet normaal.


    Hope goes lost but never dies.

    gister (ja ik was ook naar de stad bij 4daagse feesten) was ik met me ouders naar de stad en toen zag ik veel van die groepen vrienden, maar sommige zagen er echt dom en b*tcherig uit. nouja ik hoop niet dat jij zo'n iemand bent maar als je 16 bent vind ik dan wel dat je zonder je ouders mag gaan.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Je moet het toch leren delen. De ene keer ga je met je ouders mee, de andere keer met je vrienden. Je hebt ze beide nodig, dus moet je het ook zien te verdelen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wees blij dat je niet naar AMP mag, scheelt je een gebroken arm :x

    Ik zou ook boos worden hoor, als mijn vader zo iets zou doen, hij zou het weten echt waar, dan word ik echt kwaad. Maar omdat ik dan kwaad word worden hun weer kwaad omdat ik kwaad werd, hetzelfde als bij jou dus. Maar ga anders praten met je ouders, leg ze uit hoe jij je voelt en dat je geen klein kind meer bent, succes!


    -