• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    Ik vind het belachelijk dat hij zo'n aapje heeft. Zielig voor het beestje want, zoals in de tekst staat, is het helemaal niet zo goed voor hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarom koopt hij dan ook in hemelsnaam een aap? -zonder geldige papieren dat het arme diertje legaal is gekocht-
    Arm beest.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik las het en eerlijk gezegd vind ik dat dat aapje inderdaad tussen de andere apen thuishoort ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Boira schreef:
    Ik vind het belachelijk dat hij zo'n aapje heeft. Zielig voor het beestje want, zoals in de tekst staat, is het helemaal niet zo goed voor hem.


    Daar ben ik zeer mee eens eigenlijk. Het is inderdaad niet goed voor het aapje, alleen vind ik dat ze wel overdreven reageren. Ik bedoel mensen die puppy's als huisdieren hebben zijn ook misschien net nog maar 14 weken oud of misschien zelfs jonger dat is dan ook niet goed voor de puppy's. Justin wou graag een aapje en ik vind dat hij heus wel de recht ervoor heeft om een aapje te kopen :) Verder vind ik dat de fans zich aanstellen ze hoeven niet boos te worden omdat Molly (zo heet Justin Bieber's aapje) afgepakt is.

    Wel wil ik graag Molly ontmoeten en een foto samen met hem maken :) lijkt me wel schattig zo'n klein aapje van Justin lolol

    Oeh wat die directeur zegt vind ik best hard XD
    Maar hij heeft wel gelijk, het is niet goed om een aap als huisdier te hebben.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Arm aapje, maar Michael Jackson had er een. Als ik me niet vergis. Nog steeds. Arm aapje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Daar ben ik zeer mee eens eigenlijk. Het is inderdaad niet goed voor het aapje, alleen vind ik dat ze wel overdreven reageren. Ik bedoel mensen die puppy's als huisdieren hebben zijn ook misschien net nog maar 14 weken oud of misschien zelfs jonger dat is dan ook niet goed voor de puppy's. Justin wou graag een aapje en ik vind dat hij heus wel de recht ervoor heeft om een aapje te kopen :) Verder vind ik dat de fans zich aanstellen ze hoeven niet boos te worden omdat Molly (zo heet Justin Bieber's aapje) afgepakt is.

    Wel wil ik graag Molly ontmoeten en een foto samen met hem maken :) lijkt me wel schattig zo'n klein aapje van Justin lolol

    Ik wil je er even op wijzen dat honden tamme dieren zijn. Ze zijn zo geëvolueerd dat ze eigenlijk niet meer zonder mensen kunnen leven en daarom kunnen ze eerder weggehaald worden met hun moeder dan apen. Honden hebben eigenlijk geen banden meer met de natuur. Een aap is een wild dier, dat kun je niet zomaar als huisdier gaan gebruiken want daar zijn de hersenen van zo'n beestje niet op gebouwd en dat is ook de reden waarom ze nog bij hun moeder moeten blijven.


    From these ashes, I will rise

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Daar ben ik zeer mee eens eigenlijk. Het is inderdaad niet goed voor het aapje, alleen vind ik dat ze wel overdreven reageren. Ik bedoel mensen die puppy's als huisdieren hebben zijn ook misschien net nog maar 14 weken oud of misschien zelfs jonger dat is dan ook niet goed voor de puppy's. Justin wou graag een aapje en ik vind dat hij heus wel de recht ervoor heeft om een aapje te kopen


    Honden zijn geen aapjes.
    De wet geld voor iedereen. Voor het bezit van bepaalde dieren moet je papieren hebben, ZEKER als je ze vervoert over landsgrenzen

    En wat die directeur zegt is inderdaad cool xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Geweldig, haha.
    Ik hoop dat ze hem kunnen vervolgen omdat het illegaal is en die jongen eens van zijn mooie roze celebwolkje geblazen wordt, het stijgt hem echt te ver naar zijn hoofd. Hij denkt tegenwoordig volgens mij echt dat hij alles kan maken en de fans verdedigen hem toch wel, wat hij ook flikt.


    Your make-up is terrible

    Justin Bieber, je hebt het weer geflikt. Ik dacht dat het niet erger kon en toch maak je het elke keer erger. Je hebt gewoon een talent in een vreselijke mongool zijn. Gefeliciteerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik wil je er even op wijzen dat honden tamme dieren zijn. Ze zijn zo geëvolueerd dat ze eigenlijk niet meer zonder mensen kunnen leven en daarom kunnen ze eerder weggehaald worden met hun moeder dan apen. Honden hebben eigenlijk geen banden meer met de natuur. Een aap is een wild dier, dat kun je niet zomaar als huisdier gaan gebruiken want daar zijn de hersenen van zo'n beestje niet op gebouwd en dat is ook de reden waarom ze nog bij hun moeder moeten blijven.


    Ooow awh nu ik erover na denk echt zielig voor het aapje. Maar hoe moet Justin dat nou weer weten hahaha. Hij dacht vast: “I love monkey’s so i’m gonna buy a monkey and call him Molly” -.-‘ maar ja het is Justin’s leven ik hoef hem niet beoordelen op zijn gedrag alhoewel ik me soms best wel aan hem irriteer
    Btw: Je hebt mij iets nieuws geleerd over honden wist ik nog niet (Y)

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Ooow awh nu ik erover na denk echt zielig voor het aapje. Maar hoe moet Justin dat nou weer weten hahaha. Hij dacht vast: “I love monkey’s so i’m gonna buy a monkey and call him Molly” -.-‘ maar ja het is Justin’s leven ik hoef hem niet beoordelen op zijn gedrag alhoewel ik me soms best wel aan hem irriteer
    Btw: Je hebt mij iets nieuws geleerd over honden wist ik nog niet (Y)

    Hij is 19. Dan hoor je te weten dat een jong aapje hebben niet goed is ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Ooow awh nu ik erover na denk echt zielig voor het aapje. Maar hoe moet Justin dat nou weer weten hahaha. Hij dacht vast: “I love monkey’s so i’m gonna buy a monkey and call him Molly” -.-‘ maar ja het is Justin’s leven ik hoef hem niet beoordelen op zijn gedrag alhoewel ik me soms best wel aan hem irriteer
    Btw: Je hebt mij iets nieuws geleerd over honden wist ik nog niet (Y)


    Je koopt toch geen aapje zonder wat onderzoek te doen van te voren? Dat doe je trouwens met geen enkel dier, hoe wil je het anders goed onderhouden? Als hij er echt niet bij nagedacht heeft is hij echt een verwend nest en mag iemand hem wel eens een lesje leren.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Justin Bieber, je hebt het weer geflikt. Ik dacht dat het niet erger kon en toch maak je het elke keer erger. Je hebt gewoon een talent in een vreselijke mongool zijn. Gefeliciteerd.


    comfort in c h a o s

    Ik steun stichting AAP (banana)


    Life is hard and then we die