• Ik postte vandaag een topic waarin ik op zoek was naar schrijfopdrachten, om te "leren" schrijven. Nu leek het me leuk om ook zo'n pagina op Quizlet aan te maken. Goed idee of niet? Let me know what you think (:

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Goed idee I like it ik ben voor _O_

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Lijkt me een leuk idee. Daar kunnen mensen waarschijnlijk veel inspi uit halen.

*insert philosophical cringe expression here*

ja lijkt me een goed idee

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Lijkt me een leuk idee. Dat is een goede motivatie om je schrijven te verbeteren of even op te frissen. (:

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Oewh, voor. (:

Great minds think alike.

Lijkt me een leuk idee. En dat er dan mensen aan mee helpen op Quizlet die goed kunnen schrijven?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Goed idee. Voor.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Ik ben voor, maar betwijfel of zoiets wel zal kunnen of mogelijk is.

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

Ik ben voor. (:

Tom and Georg could write a bad romance.

Harley schreef:
    Ik ben voor, maar betwijfel of zoiets wel zal kunnen of mogelijk is.

Hoezo zou het niet mogelijk zijn? Het is maar 1 extra pagina.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Enough schreef:
    (...)
    Hoezo zou het niet mogelijk zijn? Het is maar 1 extra pagina.

Ja, maar idk ... Misschien heeft Rutger nog veel werk of zo? [/Luister niet naar mij ik houd die goedgekeurde voorstellen niet in het oog.]

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

Voor ! :9~

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Vooor ^^

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Voor joh!_O_

everything, in time

Zeker voor!