• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:59 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik gebruik alleen als ik ga zwemmen een tampon, en ja, een minitampon (de 'grotere' zien er gewoon beangstigend uit :'D). Die minis werken toch wel?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja lach me maar weer uit :Y)


    ach kan je wel hebben toch <3
    kzal het zoveel mogelijk proberen te beperken voor je... haha


    waarom is het zo godse koud? :(

    Travesty schreef:
    Heh, hoezo bedoel je dat minitampons niet werken bij het zwemmen dan? Die gebruik ik ook altijd hoor.. Of begrijp ik je nu gewoon verkeerd? Maargoed, ik weet ook niet hoe je anders kan gaan zwemmen. Sorry. ;o

    Ik las het ergens op een site. En op de libressesite, stond dat het voor lichtere dagen was. En ik heb het zegmaar, heel fel. En ik heb schrik, dat als ik dan ga zwemmen, dat ik opeens in een bloedbad zit. ;x


    People change like the seasons - J. Cole

    Probeer tampons met ingbrenghuls anders. Maar het is echt niks ergs hoor, je voelt ze niet zitten en inbrengen doet geen pijn. Alleen weet ik niet meer goed hoe dat de eerste keer was bij mij zeg maar. Dan is het volgens mij wennen maar probeer het in ieder geval een paar keer! Je moet gewoon even oefenen daarmee.


    Stop existing and start living.

    rmiSOUND schreef:
    (...)
    Ik las het ergens op een site. En op de libressesite, stond dat het voor lichtere dagen was. En ik heb het zegmaar, heel fel. En ik heb schrik, dat als ik dan ga zwemmen, dat ik opeens in een bloedbad zit. ;x

    Onder water stopt ongesteldheid (: Als je in bad gaat zitten wordt ook niet het hele bad rood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    rmiSOUND schreef:
    (...)
    Ik las het ergens op een site. En op de libressesite, stond dat het voor lichtere dagen was. En ik heb het zegmaar, heel fel. En ik heb schrik, dat als ik dan ga zwemmen, dat ik opeens in een bloedbad zit. ;x


    Wanneer je in aanraking komt met water, stopt het 'bloeden' (weet even niet hoe je het anders moet formuleren).


    If we had not a soul, music would have created it.

    rmiSOUND schreef:
    (...)
    Ik las het ergens op een site. En op de libressesite, stond dat het voor lichtere dagen was. En ik heb het zegmaar, heel fel. En ik heb schrik, dat als ik dan ga zwemmen, dat ik opeens in een bloedbad zit. ;x


    Nee, dat gaat echt niet zo snel hoor.
    En je zal nog wel merken dat als je gaat zwemmen of bijvoorbeeld in bad gaat je lichaam vaak reageert met minder bloedingen. Dat is bij mij, mijn zus, mijn moeder en mijn beste vriendinnen in elk geval wel zo. Dus ik neem aan dat dat bij de meeste vrouwen/meisjes zo is.

    Ik snap dat het eng is zo'n eerste keer, maar je moet gewoon doorzetten en het doen. Of als je echt niet durft gewoon wachten tot de volgende keer.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    rmiSOUND schreef:
    (...)
    Ik las het ergens op een site. En op de libressesite, stond dat het voor lichtere dagen was. En ik heb het zegmaar, heel fel. En ik heb schrik, dat als ik dan ga zwemmen, dat ik opeens in een bloedbad zit. ;x


    Met een mini tampon kan je wel even vooruit, volgens mij is het zo als je zwemt dat je dan minder bloed, net als wanneer je slaapt en trouwens, klinkt vast eng haha. Als je zwemt wordt die tampon groter volgens mij door het water en dan gaat 'ie langer mee. XD Niet bang worden nu.
    Neem anders een paar mee, dan kan je wisselen, als dat nodig is.

    En boks, ik ben ook ongesteld. (cool)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 23:32 ]


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    (...)

    Met een mini tampon kan je wel even vooruit, volgens mij is het zo als je zwemt dat je dan minder bloed, net als wanneer je slaapt en trouwens, klinkt vast eng haha. Als je zwemt wordt die tampon groter volgens mij door het water en dan gaat 'ie langer mee. XD Niet bang worden nu.
    Neem anders een paar mee, dan kan je wisselen, als dat nodig is.

    En boks, ik ben ook ongesteld. (cool)


    Dat wordt ie niet zo snel hoor, zo makkelijk komt daar geen water bij. :']


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Dat wordt ie niet zo snel hoor, zo makkelijk komt daar geen water bij. :']


    Toch heb ik het idee dat dat ding dan uitzet bij mij. XD


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    (...)

    Toch heb ik het idee dat dat ding dan uitzet bij mij. XD

    Dat doet ie altijd ^^.


    Get back motherfuckerz'

    DarkDesire schreef:
    (...)
    Dat doet ie altijd ^^.
    (nerd)


    Stop existing and start living.

    niks anders tampons heb je niet, en waar ben je dan precies bang voor met die dingen?


    Nvt

    Oh dit wil je misschien wel weten, we waren op strandvakantie en toen was mijn zusje ongesteld en die kon toen ook geen tampons gebruiken, dat lukt haar toen nog niet. Weet niet of ze dat nu wel kan,hahah. En toen deed ze een maandverband gewoon in haar bikinibroekje en daar had ze dan de vleugels van afgeknipt. Volgens mij ging dat wel goed, maar ik geef toch de voorkeur aan tampons. Ik weet niet hoe veilig dat maandverband zou zijn met zwemmen. XD


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    Oh dit wil je misschien wel weten, we waren op strandvakantie en toen was mijn zusje ongesteld en die kon toen ook geen tampons gebruiken, dat lukt haar toen nog niet. Weet niet of ze dat nu wel kan,hahah. En toen deed ze een maandverband gewoon in haar bikinibroekje en daar had ze dan de vleugels van afgeknipt. Volgens mij ging dat wel goed, maar ik geef toch de voorkeur aan tampons. Ik weet niet hoe veilig dat maandverband zou zijn met zwemmen. XD

    what the hell :'O Zwemmen met maandverband? :'O


    Get back motherfuckerz'