• Ik zit best vast met mijn toekomst en wat ik later wil worden. Ik ben super onhandig , ik ben ook niet erg slim. Ik wou altijd iets met kunst doen en auteur worden lijkt het beste bij mij passen omdat iedereen die mij goed kent of die een van mijn verhalen heeft gelezen vindt dat ik het wel kan maken als schrijfster. Volgens mij is het ook het enige wat ik kan. Eerst vond mijn moeder het ook een goed idee om daarvoor te gaan maar nu denkt ze dat je er ook niet veel mee kunt berijken. Zelf ben ik momenteel een stuk verhaal aan het schrijven dat ik heel misschien ga opsturen naar een paar uitgevers.
    Maar wat zouden jullie doen moesten jullie in mijn plaats zijn?
    -Ok dit is wel erg dom uitgelegt , maar ik zat een beetje vast >_<-

    Ehm, je studies afmaken? ;d
    je moet gewoon doen wat je wil doen, en als je dat nu nog niet zeker weet dan komt dat nog wel


    None but ourselves can free our minds.

    Je bent 15. Ik weet niet welk niveau je doet, maar ik kreeg op een gegeven moment toen ik profiel moest kiezen ook boekjes met soorten opleidingen en wat je daarmee kon worden.
    En over wat je echt wilt worden, hoef je je pas na de middelbare zorgen over te maken. Wanneer je een vervolg-opleiding moet kiezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je hebt nog tijd genoeg om daarover na te denken. Ik zit ook vast; er is zoveel dat ik wil doen. Maar dan denk ik; ik doe eerst mijn studies en dan zal ik wel zien.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kalona schreef:
    Je bent 15. Ik weet niet welk niveau je doet, maar ik kreeg op een gegeven moment toen ik profiel moest kiezen ook boekjes met soorten opleidingen en wat je daarmee kon worden.
    En over wat je echt wilt worden, hoef je je pas na de middelbare zorgen over te maken. Wanneer je een vervolg-opleiding moet kiezen.


    Het lijkt me slim om tijdens je middelbare school al te verzinnen wat je wil worden, anders ben je straks klaar, en heb je helemaal niets.

    Maar ga eens naar open dagen? Zoek eens op Internet ofzo, of vraag op school naar van die boekjes waar allerlei opleidingen instaan - als je die al niet hebt - En praat er met vriendinnen over? Misschien kom je zo op ideeën.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.