• Ik weet niet waar dit thuishoort.
    Ik bedacht dus dat ik als hoofdstuk voor een story net zo goed een blog entry kan plaatsen, oftewel, ik had het idee om een blog te maken van een story. Weliswaar op een ander account, maar ik vroeg me af wat jullie daarvan zouden vinden. Zouden jullie dat leuk vinden, om te zien wat anderen doen of niet? Eerlijk zeggen aub, dan weet ik waar ik aan toe ben ^^.

    Spasibooo x


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    als het nep was en super leuk dan ja. Maar jou leven is vast saaixD nee hoor het is een goed idee ik heb het ook wel eens geprobeerd.

    Haha mijn leven is heel saai, nou ja, normaal gezien dan. Maar nu staat het totaal op z'n kop ¬¬.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou het wel lezen haha.
    Ik maak blogs over mijn eigen leven op een site, maar ik heb heel die pagina nu ge inactiveerd.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Umerla schreef:
    Haha mijn leven is heel saai, nou ja, normaal gezien dan. Maar nu staat het totaal op z'n kop ¬¬.


    In dat geval,
    GEWELDIG IDEE.


    make cake, not war

    DVilla schreef:
    Ik zou het wel lezen haha.
    Ik maak blogs over mijn eigen leven op een site, maar ik heb heel die pagina nu ge inactiveerd.(krul)


    Why ö?

    @ VeraPotter, haha oké dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Umerla schreef:
    (...)

    Why ö?

    @ VeraPotter, haha oké dan.


    Ik ben hem aan het 'pimpen'
    En ik heb nu een nieuwe blogpagina, maar heb geen zin om nieuwe blogs te maken, ookal word ik blij van de achtergrond haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    Ik ben hem aan het 'pimpen'
    En ik heb nu een nieuwe blogpagina, maar heb geen zin om nieuwe blogs te maken, ookal word ik blij van de achtergrond haha.(krul)


    Haha okéoké ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dit is m'n account waarop ik die blogdinges ga plaatsen :').