• Ja ik ja :'D

    Nou ik erger me dus aan het feit, dat sommige mensen -ik ga geen namen noemen- zich anders voordoen dan ze werkelijk zijn. Ik bedoel bijvoorbeeld, de ene dag doen ze heel lief en aardig, en de andere dag gaan ze je ineens uitschelden of weet ik veel wat. Ik kan me daar zo aan dood ergeren, who's with me?

    :Y)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Sommigen hebben nou eenmaal twee gezichten.
    Helaas..

    Ik heb ik gister gehad


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    DVilla schreef:
    Ze kunnen toch ook een slechte dag hebben?
    Heb ik ook wel eens, dan gaat alles fout die dag en ja dan kan ik me bijvoorbeeld niet aardig 'voor gaan doen'


    I live for the applause, you will die for it.

    I'm with you.
    Ikzelf heb daar geen last van maar zo doen anderen over het algemeen tegen me.
    Aardig als ze wat van me moeten maar anders doen ze heel kattig


    Queen of Hell is my name

    ik ben het totaal met je eeens! ;D
    kijk natuurlijk heeft iedereen zo zijn dagen dat ze een beetje chagerijnig zijn, en het even niet zien zitten, maar sommige mensen gaan daar gewoon te ver in. de ene dag ben je alles voor iemand, en de volgende dag ben je opeens niet goed genoeg meer. ik word daar echt gek van! :X

    Ik heb hier niet echt een mening over, want zo ben ik zelf ook. En dat hoeft echt niet per se meteen slecht te zijn zolang je er een reden voor hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wunderland schreef:
    Zeker wel eens ;o


    None but ourselves can free our minds.